Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Ida »

Djamila: je hebt mij nog nooit een burgerpolitie als ‘saai’ horen noemen😯 ik vind dat nl 1 van de leukste rollen🥰

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Lola »

Mijn dag liep heeeel erg uit, ik ben nu net thuis en zie dat er veel is bij te lezen 😭😭 ik ga mijn best doen, maar ik moet morgen ook weer om 6 uur op dus ik kan niet beloven dat ik vandaag nog met een uitgebreide post kom. Sorry :( ik zal uiteraard wel zo goed mogelijk bijlezen en stemmen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Bas wordt uit de kolonie getrapt.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Voor mij blijft het raar dat Bas zomaar op Belle stemt, terwijl hij ook het vreemde gedrag van Mark en Nynke aankaart. Men zou doen denken dat die twee dan ook naar zijn stem zouden solliciteren. Tevens vind ik het ook sneaky dat Mark daar ook over begint en de klap op de vuurpijl is toch wel dat Thijs ook out of the blues op Belle stemt. Vind ik gewoon onnavolgbaar, dus vandaar mijn stem op Bas.

@Nynke, prima dat je op me stemt als rancune ;);). Maar dan verwacht ik morgen een beter argument en inzicht!

Edit: (Het forum deed raar met editten. Dus plots kon ik een zin niet meer aanpassen, toen ik iets over de ongeluksgetallen wilde schrijven)
Laatst gewijzigd door Kayan op 07 nov 2020, 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Emmiee »

Hey! Sorry dat ik niet actief was vandaag. Ik ben 12 uur bezig geweest met scouting en ik ben net thuis.

Ik ga dan ook snel stemmen, maar verwacht niet een perfecte theorie. Ik ga morgen beter lezen en dan ben ok weer up to date en kan ik weer enthousiast meedoen!!
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Emmiee »

Edy wordt uit de kolonie getrapt
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Thijs »

Belle wordt uit de kolonie getrapt
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Thijs »

Voor t geval de vorige stem niet geldig was
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

@Nynke, nog een leuke funfact uit mijn heritage: 4 is een ongeluksgetal omdat het in het Chinees te veel lijkt op het woord 'dood' of als je het agressief zegt, dan kan je 'val dood' zeggen. 14 is hetzelfde verhaal, behalve dat je daarmee kan zeggen dat je dood wil. 13 is westers. En 9 lijkt op het Japanse woord 'lijden', wat ik nu dus doe omdat jij zonodig je gekke theorie wil volgen :lol:

@Thijs, lekker bezig :)

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
07 nov 2020, 22:27
Voor mij blijft het raar dat Bas zomaar op Belle stemt, terwijl hij ook het vreemde gedrag van Mark en Nynke aankaart. Men zou doen denken dat die twee dan ook naar zijn stem zouden solliciteren. Tevens vind ik het ook sneaky dat Mark daar ook over begint en de klap op de vuurpijl is toch wel dat Thijs ook out of the blues op Belle stemt. Vind ik gewoon onnavolgbaar, dus vandaar mijn stem op Bas.

@Nynke, prima dat je op me stemt als rancune ;);). Maar dan verwacht ik morgen een beter argument en inzicht!

Edit: (Het forum deed raar met editten. Dus plots kon ik een zin niet meer aanpassen, toen ik iets over de ongeluksgetallen wilde schrijven)
Reden dat ik niet op Nynke en Mark stemde, simpel, Nynke was ik van overtuigd vorige spel, bleek goed te zijn. Daardoor vertrouw ik mijn eigen inschattingsvermogen rond om haar niet volledig. Zeker op dag 1.
Mark roept vaker dingen die ik vaag vind en waar ik me niet helemaal in kan vinden. Had hij voor mij op Djamila gestemed en Belle en Nynke door elkaar gehaald, had ik misschien wel op hem gestemd.
Ik vind het daarentegen raar dat je niet op mijn post reageert, maar toch op mij stemt..
Daarbij kan ik niets doen aan Thijs' stem, hoewel ik die ook zeer vreemd vindt. Zeker zo zonder enige uitleg.

Dan staat het nu 2/2 tussen Belle en Edy. Momenteel verdenk ik Mark meer dan deze twee. En ondanks dat ik maar een stem wissel heb, ga ik nu toch wisselen van stem.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”