Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Floris1987 »

Goede avond,

ik ga zo werken en kan dan niet meer voor 23:00 reageren.
Ik weet het op dit moment niet.
Ik ga niet stemmen op iemand die erg aanwezig is maar op iemand die niet zoveel zegt, deze kan zich natuurlijk niet verdedigen maar voegt ook niets toe.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Floris1987 »

Emma wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:
07 nov 2020, 21:38
Belle wordt uit de kolonie getrapt

Waarom omdat ik denk dat ze wolf is
Thijs, een stem moet los in een bericht staan ;)

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door NynkeB »

Edy schreef:
07 nov 2020, 21:25
Ik stem voor deze keer op Nynke. Ik heb het gevoel dat ze opvattingen van anderen herhaalt en eenbeetje doet alsof ze ze zelf gezien heeft. Niets heel concreetof super verdacht, maar het viel me op en ik moet wat
Sorry Edy, ik snap totaal niet wat je hiermee wil zeggen.
Ten eerste gaf ik aan het met Ida eens te zijn (over dat Rentate-Edy ding), dus: hiermee claim ik dat niet onder ‘mijn eigen werk’, immers noemde ik haar.
Ten tweede, niemand is begonnen over dat ‘ongelukscijfer-theorie ding’(losgezien van hoeveel deze wel of niet waard is, dat gaat er bij deze niet om). Mark bijvoorbeeld is wel begonnen over de frequentielijst, maar niet met dezelfde insteek of manier van verklaren als ik. Ook hier is dus niets gepakt van anderen en zou ik dat ‘geclaimd’ hebben.
Ten derde, ook de verklaring van Lola (over de videocall) vond ik interessant. Wat ik vermeld heb, met haar naam erbij. Ook hier is dus weer niets dat ik ‘geclaimd’ zou hebben.

Ik herhaal dus deels opvattingen van anderen, eens. Dit lijkt me logisch op het moment, omdat ik verder geen informatie heb en het dus moet doen met hetgeen wat anderen aangeven en moet afwegen in hoeverre ik het daar wel of niet mee eens ben.
Ik snap dat je nu iemand moet stemmen, maar verwoord het dat wel anders. De manier waarop je het nu aangeeft slaat in mijn ogen op niet zoveel.

Goed, dan wie ik ga stemmen (de tijd dringt, dus net als Edy, 'ik moet wat' ;-) )
Het is een los schot. Zowel van Djamila als van Emma hebben we vandaag niets gehoord. Omdat Djamila al een stem heeft zal ik op Emma stemmen. Ik zou het echt nog niet weten, en besluit daarom niemand een tweede stem te geven. Tuurlijk is een loze stem nooit een 'goede' stem, maar in dit geval voor mij een weloverwogen stem.

Ah vervelend dit! Ik heb dit net geschreven, en dan stemt Floris op Emma.....
En ik maar pleiten voor het niet willen plaatsen van een tweede stem...
Ik ga nog even kijken!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Ida »

:mrgreen: Edy word uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
06 nov 2020, 13:49

Dan overschat je mijn geheugen, hahahah! Maar in alle eerlijkheid. Zeker in combinatie met het vorige spel (laatste keer dat ik daar naar zal verwijzen)... Zou ik dus helemaal niet Hugo als eerste opeten. Hugo zou nóóit mijn eerste keuze zijn als het gaat om weerwolvenslachtoffer. Simpelweg omdat Hugo vaak genoeg wel actief is (zeker in de beginfase) en in ieder geval het een en ander kapot kan analyseren, waar je als slechterik prima je eigen draai op kan geven. Zelfde reden waarom ik Edy ook nooit als eerste weerwolvenslachtoffer zou willen aanwijzen. En wat betreft dus het vorige spel, de rancune was niet vanuit mij hè? En zelfs dan... Zijn Ida en Lola een veel logischere optie voor mij als wolf (vanuit dat spel geredeneerd). Als het aan mij had gelegen, dan had ik Floris als eerste opgegeten als wraak xD.
En een vampierslachtoffer dan? ;-)
Nee maar inderdaad hahah

@ Mark
Ik vraag mij ook af wat je denkt te kunnen halen uit die plaatsing van Hugo?
Thijs komt redelijk trollig op me over…
Reageert ook niet op mijn vraag :-(

Belle die wat afwachtend is, dat ben ik wel van haar gewend

Opvallend dat Bas haar verdacht vindt, maar hmm

Ida maakt dit keer geen kriebelige ‘ik ben een saaie burger!!’-reactie, dus dat scheelt

@ Mark
Nou bedankt…
Ik ben bewust niet heel erg actief aan het posten, omdat dat me er het vorige spel de kop heeft gekost…

Als ik de theorie van Lola volg, dan zou Kayan het niet zijn. Emma ken ik niet zo goed en die heeft het vorige spel ook niet meegespeeld. Dan blijven Lola en Mark over.

Vind Edy iets anders/voorzichtiger meedoen dan normaal.

Uhhhh… Floris stemt op Emma die naar zijn zeggen veel actief is maar niet zoveel zegt… Zo actief is ze niet?? Rare stem imo

Voor mij de reden dat ik op hem ga stemmen.
Heel misschien dat ik nog online kom voor een stemwissel, maar denk het niet. Ligt het aan mij of wordt er aan de late kant gestemd afgelopen potjes? :-p

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Djamila »

Floris wordt uit de kolonie getrapt

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Ida »

En wel hierom:
Ze verwijst ivm haar mening over liefde van Thijs naar Renate, ze durft niet als tweede op Mark te stemmen en ik vond haar argument om op Nynke te stemmen gezocht.
Ik vind dit allemaal niet passen in hoe Edy normaal als burger speelt.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door NynkeB »

Dan ga ik voor Kayan. Om me dan toch maar vast te houden aan de meer dan waardevolle (grapje natuurlijk :lol: ) ‘ongelukscijfers-theorie’, zou zij een bg kunnen zijn. Daarnaast zat de in ‘de videocall van Hugo’. Voor de duidelijkheid, ik verdenk haar nu niet gegrond. Zoals ik al net aangaf, ik ga bij niemand een tweede stem plaatsen omdat ik echt van mening ben dat ik daar niet genoeg argumenten/verdenkingen voor heb (ik zou het namelijk echt nog niet weten, verrassing verrassing).
De stem op Kayan is dus een schot in de lucht, zoals ik al aangaf.
Sorry Kayan, zie het maar als een kleine consequentie van het vorige spel ;-) :heart:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door NynkeB »

Kayan wordt uit de kolonie getrapt.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”