Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Bas »

Niet Belle, maar Mark wordt uit de kolonie getrapt.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Edy »

Tssss, van je dochter moet je het maar hebben. En aangezien ik nu mijn huid moet redden ga ik ook mijn stem wisselen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
07 nov 2020, 22:36
Kayan schreef:
07 nov 2020, 22:27
Voor mij blijft het raar dat Bas zomaar op Belle stemt, terwijl hij ook het vreemde gedrag van Mark en Nynke aankaart. Men zou doen denken dat die twee dan ook naar zijn stem zouden solliciteren. Tevens vind ik het ook sneaky dat Mark daar ook over begint en de klap op de vuurpijl is toch wel dat Thijs ook out of the blues op Belle stemt. Vind ik gewoon onnavolgbaar, dus vandaar mijn stem op Bas.

@Nynke, prima dat je op me stemt als rancune ;);). Maar dan verwacht ik morgen een beter argument en inzicht!

Edit: (Het forum deed raar met editten. Dus plots kon ik een zin niet meer aanpassen, toen ik iets over de ongeluksgetallen wilde schrijven)
Reden dat ik niet op Nynke en Mark stemde, simpel, Nynke was ik van overtuigd vorige spel, bleek goed te zijn. Daardoor vertrouw ik mijn eigen inschattingsvermogen rond om haar niet volledig. Zeker op dag 1.
Mark roept vaker dingen die ik vaag vind en waar ik me niet helemaal in kan vinden. Had hij voor mij op Djamila gestemed en Belle en Nynke door elkaar gehaald, had ik misschien wel op hem gestemd.
Ik vind het daarentegen raar dat je niet op mijn post reageert, maar toch op mij stemt..
Daarbij kan ik niets doen aan Thijs' stem, hoewel ik die ook zeer vreemd vindt. Zeker zo zonder enige uitleg.

Dan staat het nu 2/2 tussen Belle en Edy. Momenteel verdenk ik Mark meer dan deze twee. En ondanks dat ik maar een stem wissel heb, ga ik nu toch wisselen van stem.
Mijn stem en uitleg was in reactie op je post. Maar ik neem aan dat bedoelt waar mijn Deja VU vandaan kwam. Het feit dat je zegt dat je best naar Mark wil switchen, doet het in z'n geheel teniet, dus je mag de opmerking negeren. Ik doelde meer op uit het niets op iemand gaan.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Lola »

Belle wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Edy »

Niet Nynke maar Mark moet de kolonie verlaten.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Lol. Wordt het weer zo'n spel met op het laatst alles stemmen?!

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Belle »

Oké, wow, oops, ik had een nieuw spel gedownload en gaan spelen, dus ik was straal vergeten dat ik nog moest stemmen.

Anyway, gezien ik graag blijf bij één van mijn twee mogelijkheden en ik zelf in gevaar ben, ga ik op Mark stemmen.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Belle »

Mark wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Lola »

Ik vind het heel opvallend hoe Belle op mijn videocall-opmerking blijft hameren en het een theorie noemt, wat het... gewoon niet is. Ze grijpt het heel makkelijk aan en noemt er vooral ook steeds bij dat ík het bedacht heb. Ik vind dat meerdere mensen er iets te dankbaar mee zijn gaan lopen en dat vind ik soms ook raar, maar de manier waarop Belle het doet vind ik het verdachtst. Vandaar mijn stem.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Matthijs »

De laatste minuutjes op de klok tikken voorbij.. De zon begint onder te gaan.. Wouter krijgt een waarschuwing omdat hij niet gestemd heeft, en een slotje gaat op dit topic.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”