Nacht 1: Een onverwachte landing
Geplaatst: 04 nov 2020, 17:08
Eenmaal aangekomen op de grond, lijkt iedereen vermoeid te zijn van de reis. Er is iets fout gegaan. Iedereen voelt het. De communicatiesoftware lijkt ook non-actief te zijn, want niemand op het schip reageert meer. Het is nacht zodra iedereen werd geplaatst op de planeet, dus iedereen besluit om in eerste instantie het kamp op te zetten om dan in de ochtend de plannen in actie te stellen om de planeet leefbaarder te maken. Maar.. zal de missie kunnen slagen? Is er misschien iets gebeurd tussen het schip en de landing wat niemand heeft kunnen voorzien?
--------------------------------------------------------------------
Het is nu nacht 1! Iedereen krijgt zo snel mogelijk zijn of haar rol via de inbox gekregen afhankelijk van de keuzes die zijn voorgelegd. Hopelijk zijn jullie tevreden met jullie resultaat, want jullie hebben het ditmaal zelf in de hand gehad Dit eindigt trouwens de rariteiten voor dit spel, voor de rest is het een normaal spel zonder toeters en bellen. Er zullen meerdere deadlines zijn: de eerste deadline, vanavond 23.00, is voor cupido en dief, de tweede deadline, morgen 13.00, is voor de wolven en genezer en de derde deadline, morgen 23.00 voor alle overige rollen. Schroom niet om eerder keuzes door te geven trouwens.
Nog wat speciale regeltjes:
- Als iemand besmet is met iets en deze sterft, dan wordt niet gezegd dat deze persoon besmet is.
- Witte wolf wordt gelezen als lone wolf.
- Als de wolfshond sterft, wordt niet bekend gemaakt welke keuze deze heeft gemaakt.
Dat concludeert de speciale regeltjes. (Ja, we spelen dus met de Karakters uitbreiding)
Nog even met betrekking tot de slome start. Ik had ietwat ambitieuze plannen voor dit spel [je zou pas een keuze krijgen als degene voor je die had gemaakt] die ik heb verminderd omdat ik erachter kwam dat ze niet geschikt waren voor een regulier spel. Daarom kregen sommige mensen wat rare "keuzes" voorgelegd. Maar vanaf nu zijn er, zoals eerder gezegd, geen rare dingen meer die gebeuren en is het een normaal weerwolvenspel. Veel succes en vooral veel plezier!
--------------------------------------------------------------------
Het is nu nacht 1! Iedereen krijgt zo snel mogelijk zijn of haar rol via de inbox gekregen afhankelijk van de keuzes die zijn voorgelegd. Hopelijk zijn jullie tevreden met jullie resultaat, want jullie hebben het ditmaal zelf in de hand gehad Dit eindigt trouwens de rariteiten voor dit spel, voor de rest is het een normaal spel zonder toeters en bellen. Er zullen meerdere deadlines zijn: de eerste deadline, vanavond 23.00, is voor cupido en dief, de tweede deadline, morgen 13.00, is voor de wolven en genezer en de derde deadline, morgen 23.00 voor alle overige rollen. Schroom niet om eerder keuzes door te geven trouwens.
Nog wat speciale regeltjes:
- Als iemand besmet is met iets en deze sterft, dan wordt niet gezegd dat deze persoon besmet is.
- Witte wolf wordt gelezen als lone wolf.
- Als de wolfshond sterft, wordt niet bekend gemaakt welke keuze deze heeft gemaakt.
Dat concludeert de speciale regeltjes. (Ja, we spelen dus met de Karakters uitbreiding)
Nog even met betrekking tot de slome start. Ik had ietwat ambitieuze plannen voor dit spel [je zou pas een keuze krijgen als degene voor je die had gemaakt] die ik heb verminderd omdat ik erachter kwam dat ze niet geschikt waren voor een regulier spel. Daarom kregen sommige mensen wat rare "keuzes" voorgelegd. Maar vanaf nu zijn er, zoals eerder gezegd, geen rare dingen meer die gebeuren en is het een normaal weerwolvenspel. Veel succes en vooral veel plezier!