Nacht 1: Een onverwachte landing

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Matthijs »

Eenmaal aangekomen op de grond, lijkt iedereen vermoeid te zijn van de reis. Er is iets fout gegaan. Iedereen voelt het. De communicatiesoftware lijkt ook non-actief te zijn, want niemand op het schip reageert meer. Het is nacht zodra iedereen werd geplaatst op de planeet, dus iedereen besluit om in eerste instantie het kamp op te zetten om dan in de ochtend de plannen in actie te stellen om de planeet leefbaarder te maken. Maar.. zal de missie kunnen slagen? Is er misschien iets gebeurd tussen het schip en de landing wat niemand heeft kunnen voorzien?

--------------------------------------------------------------------

Het is nu nacht 1! Iedereen krijgt zo snel mogelijk zijn of haar rol via de inbox gekregen afhankelijk van de keuzes die zijn voorgelegd. Hopelijk zijn jullie tevreden met jullie resultaat, want jullie hebben het ditmaal zelf in de hand gehad ;-) Dit eindigt trouwens de rariteiten voor dit spel, voor de rest is het een normaal spel zonder toeters en bellen. Er zullen meerdere deadlines zijn: de eerste deadline, vanavond 23.00, is voor cupido en dief, de tweede deadline, morgen 13.00, is voor de wolven en genezer en de derde deadline, morgen 23.00 voor alle overige rollen. Schroom niet om eerder keuzes door te geven trouwens. ;-)

Nog wat speciale regeltjes:
- Als iemand besmet is met iets en deze sterft, dan wordt niet gezegd dat deze persoon besmet is.
- Witte wolf wordt gelezen als lone wolf.
- Als de wolfshond sterft, wordt niet bekend gemaakt welke keuze deze heeft gemaakt.
Dat concludeert de speciale regeltjes. (Ja, we spelen dus met de Karakters uitbreiding)

Nog even met betrekking tot de slome start. Ik had ietwat ambitieuze plannen voor dit spel [je zou pas een keuze krijgen als degene voor je die had gemaakt] die ik heb verminderd omdat ik erachter kwam dat ze niet geschikt waren voor een regulier spel. Daarom kregen sommige mensen wat rare "keuzes" voorgelegd. Maar vanaf nu zijn er, zoals eerder gezegd, geen rare dingen meer die gebeuren en is het een normaal weerwolvenspel. Veel succes en vooral veel plezier!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Renate »

Spannend allemaal, ik ben dol op Karakters!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Ida »

Nou, ik ben in ieder geval goed geland, beetje oponthoud gehad, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zie dat ik de eerste ben hier, vast beter dan als dertiende :shrug:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Ida »

oeps had me Renate me tijdens het tikken nog net ingehaald...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Mark »

Yeeh.
ik hoop dat iedereen zich goed voelt laten we snel een kamp opzetten en slapen :)

ik ga eens wat van de tenten opzetten.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Edy »

Nou Mark, heb je toevallig al een tentje voor mij klaar? Al dat ruimtereizen maakt me slaperig. :peace:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Emmiee »

Aaah ik heb er weer zin in!! Als we hard genoeg werken, kunnen we Mars leefbaar maken in een mum van tijd!! :banana: :mrgreen:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door NynkeB »

That's the spirit Emma!!
Slaap lekker iedereen! :love:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Hugo »

Bliep bloep.

Zijn er weerwolven... Among us? :-o

Zonder slechte verwijzingen: zin in weer een spelletje met deze nieuwe en oude gezichten :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1: Een onverwachte landing

Bericht door Wouter »

Zonder het te weten ben ik overgebeamd. Ik verwachte nog iets te kunnen zeggen maar de vluchtleiding had het communicatiekanaal afgesloten. Maar goed, 2 is ook een priemgetal, maar niet zo'n mooie als 11 of 13. Anyway, ben wel blij dat ik geland ben en ben benieuwd hoe mijn reisgenoten het hebben gehad, en of er geen rare interferenties zijn geweest. De frequenties liggen dicht bij elkaar dus dat gaf een flinke zweving. Als dat maar goed is gegaan.

Ik zet mijn zuurstoftentje op en wacht wat de nacht gaat brengen.

Edit: typo
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”