Dag 0: De rode planeet

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0: De rode planeet

Bericht door NynkeB »

Kayan schreef:
02 nov 2020, 14:44
NynkeB schreef:
02 nov 2020, 13:49
Een weloverwogen gok om op plekje 8 te gaan zitten zeggen we dan maar :angel:
Zo tussen Bas en mij in :twisted:. Is dat wel zo verstandig?
Niet normaal gezellig, toch ;-) ? Al is het alleen maar op jullie scherp in de gaten te houden... :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: De rode planeet

Bericht door Kayan »

Ja dat is dan ook weer zo! Bas en ik kunnen ook wel heel goed samenwerken als dat nodig is ^^

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: De rode planeet

Bericht door Matthijs »

Nadat iedereen op de teleporteerschijf gestapt is, blijkt dat er iets mis is gegaan in de datastroom. De frequentie waarop iedereen moest worden uitgezonden, bleek tóch niet helemaal vrij te zijn, waardoor er bepaalde… veranderingen kunnen hebben plaatsgevonden.

Iedereen krijgt een persoonlijk bericht met welke frequentie hij/zij kan nemen tijdens de reis. Door de beperkte bandbreedte zijn er maar een paar aantal plekken per frequentie, dus kies slim en snel! Je mag niet noemen welke frequentie je hebt gekregen en/of gekozen. Zodra iedereen heeft gereageerd gaat de tijd voor de eerste nacht beginnen (dus deze keuzestress heeft geen impact op de tijd in de eerste nacht), dus check je inbox en houd het forum in de gaten! (Als het te lang duurt, begint ik uiterlijk morgen om 17.00 nacht. Het nacht 1 topic open ik morgenmiddag.)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”