regiekamer (Spoiler room)

Eindelijk Weg, van deze rot mensen.
Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Belle »

Ahw, Bas heeft het eindelijk door. Alleen net een beetje te laat waarschijnlijk :(

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

🍿🍿🍿
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Djamila »

Hugo schreef:
21 okt 2020, 15:28
🍿🍿🍿
Dit hahahahahah

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Nou lieve medespelers. Het was me wel een intens spelletje zo :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

@Hugo.. ZO VEEL FRUSTRATIE :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
21 okt 2020, 21:44
Ik snap het. Er is geen lycan. En Kayan heeft een vampier gedubbelgangt. En Lola is nu de laatste vampier.
Dat verklaard ook Lola haar stem op Kayan bij het vertrouwen.
Wat ik dan niet snap is waarom Kayan, Lola zo vertrouwde en niet meer op haar ging, om zo als stelletje te kunnen winnen.

Hoewel ik in dit spel nu zo vaak fout gezeten heb, dat ik er alsnog weer goed naast kan zitten. :confused:
HAHAHAH. Bas. DING DING DING :lol:. EN ja.. Dat had ik nog kunnen doen, maar ik had het idee dat ik al zóó vastzat, dat ik er niet meer uitkwam. En btw. Ik gun het dan alsnog meer de vampieren dan de burgers :twisted:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Floris1987 »

Hoi kayan.
Jij maakte het mij juist moeilijk.
Ik dacht echt dat jij vp was. en ik was echt bang dat ik het vorige dag had verpest door geen lycan te claimen/te doen alsof

Ik maakte ons geliefde omdat jij mij vaak meteen op dag 1 aanvalt en ik dacht dat kan je nu dan niet.

Je hebt wel geluk dat je mij had ,anders was je dood geweest na de belle actie op dag 2. Het amulet kwam van mij en ik had 100 procent op jouw gestemd.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Kayan »

Floris1987 schreef:
21 okt 2020, 21:53
Hoi kayan.
Jij maakte het mij juist moeilijk.
Ik dacht echt dat jij vp was.

Ik maakte ons geliefde omdat jij mij vaak meteen op dag 1 aanvalt en ik dacht dat kan je nu dan niet.

Je hebt wel geluk dat je mij had ,anders was je dood geweest na de belle actie op dag 2. Het amulet kwam van mij en ik had 100 procent op jouw gestemt
Lol. In alle eerlijkheid, zo heb dat ik dus echt absoluut niet ervaren. De gok dat het amulet via jou kwam, dat had ik natuurlijk wel begrepen. Maar doordat wij geliefden waren, moest ik opeens echt gekke sprongen maken (èn dan die gekke krachten ook). Anders had ik me allang opgeofferd voor de VP's. Plus vanuit het hol kan je ook zien dat het een gecoördineerde actie was om mij op dat schavot te zetten. Even niet vergeten dat je op dag 2 zelf ook op het schavot stond en we je er anders prima uit hadden kunnen wippen.

Let's agree to disagree wie hier de mvp van het stel was :lol:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Floris1987 »

Ik lees nu net alles na en lees dat jij ook in het hol zat. Dat had ik niet eruit gehaald toen ik je rol bij doodgaan zag en nu snap ik ook dag 2 beter.
Je was dus echt vampier ;-)
Ik heb dus geheel gemist tussen de spelers dat jij deze variant kon hebben kaan. Ik snapte al helemaal niet meer
Deze dubbelganger variant is wel heel sterk.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Floris1987 »

ik durfde de laatste 2 dagen echt bijna mijn mond niet open te trekken omdat ik bas heel scherp vond overkomen: blijkbaar is hij dat niet maar oké.
ik had de dubbelganger rol echt niet goed gelezen anders had ik me wel iets zekerder gevoelt.

Eerlijk toen Kayan haar dubbelganger truc eruit gooide dacht ik echt van .... wat is zij nu aan het verzinnen en heb dat zo hard mogelijk genegeerd
Daarom heb ik ook lycan en dubbelganger niet genoemd toen ik de rollen aangaf gewoonweg niet meer aan gedacht.

Plaats reactie

Terug naar “de Buiten Wereld”