regiekamer (Spoiler room)

Eindelijk Weg, van deze rot mensen.
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Maaaaark, je wilt gewoon dat Kayan wint hè... Als je dit soort gebeurtenissen erin gaat gooien... :roll:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Mark »

Nee... ik doe random.

ik ga niet spel maken speciaal voor kayan. er is er zelf een dat de leider moet worden doorgegeven. maar de leider bepaald het zelf niet.
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Ida »

Belle: als de burgers nu jou stukje terug lezen, moeten ze het toch snappen?
En het kwartje over Floris moet toch ook wel vallen. Bizar dat Bas mij gisternacht beschermde en deze nacht Kayan, huh?
Hugo: ik heb de stemwissel van Kayan naar jou toch wel gewroken, lijkt me. Liever de burgers winnen dan het stelletje :angel:
Ik was gek geworden als ik Kayan was, chapeau, dàt dan weer wel :D

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Ida »

Ik vind deze gebeurtenis op dit moment wel grappig, moet ieder voor zich een conclusie trekken.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Ida »

Oh ze mogen wel praten, das jammer, maar beter voor de burgers en slechter voor de vp

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Weet je wat ik me nu pas bedenk? De Heks is echt supermachtig tegen alleen Vampiers, aangezien zij het slachtoffer al eerder weet dan de rest. Want het valt pas halverwege de dag. Dit hadden we kunnen gebruiken om de Heks eerder te vinden :-p Nah ja, veel maakt het niet uit.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Ida »

Maar we wisten toch al een paar dagen, wie de heks was.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
16 okt 2020, 22:59
Maar we wisten toch al een paar dagen, wie de heks was.
Ja, precies, dus ik weet niet helemaal hoe het relevant was. Maar ik bedacht het me ineens :disco:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
17 okt 2020, 09:57
Daarnaast, als ik Bas vertrouw, en hij vertrouwt Wouter zo blindelings, dan zal dat wel goed zijn. Of een dubbelbluf als fout stelletje, maar ja, gefeliciteerd dan :banana: .
Je zou toch denken dat als twee Vampieren Kayan eruit willen hebben en het hele verhaal nog net gepost is, dat er dan toch wel een belletje gaat rinkelen :disco: Je zat zo goed Edy, wat is er met je gebeurt? :cry:

Niet dat het allemaal uitmaakt; Lola gaat vandaag dood (wie gaat haar in godesnaam beschermen), dus dan winnen Kayan en Floris wel, mag ik toch hopen. :cry:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Ida »

Wputer/Bas redden elkaar mogelijk.
Edy en Nynke mogelijk ook elkaar, dat probeert Edy in elk geval.
Het foute stel idem, dus helaas Lola delft her onderspit.
Dat was te verwachten , deze gebeurtenis is super slecht op dit moment. Maar hwt was toch al een gelopen race voor de vp.
Edy is nu gefixeerd op mijn slechtheid, dus vertrouwt mijn post niet . Mischien dat Bas nog wakker word, zodat de burgers nog kunnen winnen. Maar de kansen voor jet stel liggen goed.

Plaats reactie

Terug naar “de Buiten Wereld”