regiekamer (Spoiler room)

Eindelijk Weg, van deze rot mensen.
Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Belle »

Wacht, spelen we trouwens met de alternatieve versie van de doppelganger? Gezien Kayan al slecht is, maar Lola nog niet dood.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Mark »

yes
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Djamila schreef:
14 okt 2020, 20:39
Ohmijngoddd... :lol:
Ziet ernaar uit dat de bg's gaan winnen!
Plottwist. Je kan ook niemand meer vertrouwen. Ik bedoel, niet dat ik Kayan ooit vertrouwde dit spel, die chick leek een hetze tegen mij te zijn begonnen in een soort suicide mission. Gekkigheid.

Superzuur dat Ida niet goed stemde op het eind (dan was het gelijk gebleven). Maar ik denk niet dat de herstemming me nog gered had, dan was Wouter wel gaan nadenken denk ik. Vooral zuur omdat ons plan tot in perfectie werkte... Tot de laatste fucking minuut. We hadden helemaal uitgedacht dat Bas en Nynke op elkaar moesten gaan, want dan konden wij makkelijk meeliften op één van de twee. Alleen konden Ida en ik niet beginnen, want dan zou dat de ander op ons trekken. Dus Lola stemde als eerste, om de anderen uit te lokken, zij stemden, geweldig, op elkaar. En toen stortte alles aan het einde in, omdat Kayan de Burgers de overwinning gunde... Tja.

Dit burgerteam trouwens... :lol: Hoezo geloofden ze Kayan allemaal? En ja, natuurlijk volgt Floris haar, maar Bas deed dat ook zo trouw dat ik even dacht dat Kayan aan hem gekoppeld was. Ik had in elk geval wel mijn verdenkingen, zeker toen Kayan als eerste op mij stemde bij die herstemming, zo fucking overbodig als je alleen maar mij 'verdacht' wilde maken. Maar niemand wilde mee op Kayan :shocked: Heeft dat stomme wijf ook nog de amulet, die ze 'vergeet' (alsof iemand dat geloofde) door te geven aan mij... En dan gaat Edy ineens wisselen last-minute, waar komt dat vandaan?

Maar, interessant is wel hoe de Burgers nog gaan terugkomen. Ze zouden nu makkelijk kunnen winnen, als ze gewoon gaan nadenken en Lola en Ida als mijn bondgenoten identificeren; of als ze gewoon gaan nadenken en eindelijk iets gaan doen met de informatie van hun fucking eigen Ziener :lol: Arme Belle.

@ Belle

Ik had het wel door, maar volgens mij omdat Kayan iets eerder zei 'waar komt die Belle ineens vandaan'. Het hol is iets te lang om het terug te lezen though.

Voorspelling: Vannacht vergiftigt Edy Ida. Daarna gaat het spannend worden.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Uit het hol:
Ida schreef:
14 okt 2020, 21:08
Kayan: wat voer jij in je schild?

Als je een dubbele agenda hebt dan is het prima, maar zo nee, dan speel ik nooit weer mee als jij meedoet.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Floris1987 schreef:
14 okt 2020, 21:13
He he eindelijk is Hugo dood en ik had gelijk :)
Wat er gebeurd is is dat Ida's stem niet telde omdat dit niet in een aparte post stond.
Hierdoor was het niet gelijk en ging Hugo dood.
Kijk Floris even onterechte credits claimen :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
14 okt 2020, 21:24
RIP Hugo
Mooi dat er eindelijk een vampier uit is. Kun je toch niet zo goed surprise veinzen als je dacht Hugo.
Touché Bas, touché.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
15 okt 2020, 09:17
Ida ben ik het wel mee eens. Die stond wat mij betreft naast Hugo op de verdachtenlijst (als ik eenmaal besloten had Kayan te vertrouwen). Tot het laatst toe zat ik daar over te twijfelen.
:rolling:
Nu niet meer Edy? Nu niet meer?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Sander schreef:
05 okt 2020, 14:13
Ik ben wel benieuwd waarom ik leeggezogen ben...
Met name het 'sociale' argument - je hebt er een aantal keer tot het einde ingezeten, dus het was jouw beurt om snel eruit te vliegen. Oh, en Kayan vond het ironisch na je vorig spel in nacht 1 te hebben gered, om je nu juist er als eerste uit te werken.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
16 okt 2020, 09:28
Ik vind het een leuke poging Ida, maar het is een beetje mosterd na de maaltijd. Je doet een beetje alsof je de eerste bent die Kayan eens van de slechte kant bekijkt en dat je daardoor een bijna sluitende theorie hebt gevonden!
:lol: Het is ook wel heel bizar, maar het klopt allemaal wel wat ze zegt :-p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: regiekamer (Spoiler room)

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
14 okt 2020, 21:18
Voorspelling: Vannacht vergiftigt Edy Ida. Daarna gaat het spannend worden.
Gôh, wat een verrassing ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “de Buiten Wereld”