Dark Room

Who do you want to vote off...
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Kayan maakte mij de eerste dag al lekker (met de anderen) in opspraak, de tweede dag ging ze vol op Hugo, samen met Edy. haar rare anti-stem gedrag, enz. ze Speelde duidelijk met de burgers, als klapper natuurlijk de stemwissel, ik had inderdaad op de laatste seconde gewoon een kale stem moeten uitbrengen... ik hield nog de gewone 'loltrappende' Kayan als mogelijke optie open :banana:
Ik schaarde het stelletjes verhaal eigenlijk niet onder serieus...Een combi stel wil natuurlijk overblijven... ik ga mijn best doen, maar als ik eruit zou vliegen, is het verloren. ik hoop dat het je lukt om in de luwte te blijven en toch te voorkomen, dat ik eruit vlieg. succes allebei :-( :party: :-(

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dark Room

Bericht door Mark »

Ida is daarmee ook uit het huis :).

Dus mag ook niets meer zeggen hier :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
15 okt 2020, 21:26
Ik durf wel te stellen dat zij geliefden zijn, maar ik denk dat ze niet kunnen overleggen. Wéét ik natuurlijk ook niet though, maar dat is wat ik nu denk.
Sinds die last-minute stemwissel van Kayan is het duidelijk dat zij niet bij ons hoort, maar ze deed al wel best gek ja. Maar ik moet zeggen dat ik haar niet echt verdacht. Je hebt ons teleurgesteld Kayan :cry:
Ik heb mezelf ook teleurgesteld. Wilde helemaal geen geliefde zijn T-T. Maargoed.. Moest er het beste van maken uiteraard!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Ida schreef:
15 okt 2020, 21:40
Kayan maakte mij de eerste dag al lekker (met de anderen) in opspraak, de tweede dag ging ze vol op Hugo, samen met Edy. haar rare anti-stem gedrag, enz. ze Speelde duidelijk met de burgers, als klapper natuurlijk de stemwissel, ik had inderdaad op de laatste seconde gewoon een kale stem moeten uitbrengen... ik hield nog de gewone 'loltrappende' Kayan als mogelijke optie open :banana:
Ik schaarde het stelletjes verhaal eigenlijk niet onder serieus...Een combi stel wil natuurlijk overblijven... ik ga mijn best doen, maar als ik eruit zou vliegen, is het verloren. ik hoop dat het je lukt om in de luwte te blijven en toch te voorkomen, dat ik eruit vlieg. succes allebei :-( :party: :-(
Awwh.. Alleen als BG was ik niet zo heel erg aan het loltrappen geweest hoor ^^. Een dubbele rol in een dubbele rol hebben, is echt allesbehalve leuk.

Mooie laatste verdachtmaking tegenover mij. Maar jammer dat het zo moet verlopen. RIP dus! Hoop toch ook dat je nog wel een beetje lol had in dit spel ^^

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Dont worry :D

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Uhhh wil dit nou zeggen dat Nynke de heks is?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Nee Edy is heks. Ze heeft Nynke denk ik gered. Zie laatste post. Dat wordt dus Bas en Wouter eruit werken 🤷‍♀️

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Uhhhh wtf is deze gebeurtenis trouwens, dit wordt een bloedbad (had er daarstraks overheen gelezen lol)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Mmhmm. Jaa.. dat doet wel wat ellendigs met je fighting chance :(

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Toch nog een dode Nynke 😮 (was ik vergeten dat ons slachtoffer 's middags valt? .....misschien)

Oké, stel dat iedereen akkoord gaat met Bas' plannetje. Floris stemt natuurlijk niet op hem maar op jou. Blijven Edy en Wouter over. Als we dan een slachtoffer proberen te maken zal de heks die wel redden. Met een meerderheid van 3 kunnen wij (vamps + Floris) er nog een onschuldige uitwerken, of ik backstab jou en ga mee op jou. Dan kan ik daarna een burger bijten en de andere er overdag uitstemmen - maar alleen als jij mij géén leider maakt.
Als we wel samen er een burger uitstemmen, zouden we de laatste kunnen bijten 's nachts - dan blijven we met zijn drieën over. Maar geldt dat dan als gelijkspel? Of winnen de vampieren?
Als we niemand bijten zitten we overdag nog met een burger en is het de vraag of die mee jou eruit werkt, of mij. Afhankelijk daarvan zou een van ons winnen.
Jij kunt ook proberen om mij er morgen uit te werken. Dat is voor jou denk ik wel het slimste.
Tenzij ik Floris skip en zelf op Bas stem, en hij er dus wel in blijft. Fuck er zijn te veel mogelijkheden mijn brein loopt vast aaaaaah
En met gebeurtenissen en eventueel nog andere gekke rollen die erin zitten kan er sowieso nog van alles gebeuren. Ik heb geen idee wat voor mij een goeie zet is 😂

Plaats reactie

Terug naar “The Secret Room”