Dark Room

Who do you want to vote off...
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Ik diskwalificeer Sander

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Helemaal puik

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Ik diskwalificeer Sander
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Nou, mijn begrijpend lezen is zo slecht gisteravond dat ik me in vredesnaam niet meer kan herinneren wat er in Kayans post stond xD maar goed, dat is juist de bedoeling, dus soit.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Trouwens, even tactisch gedacht: zo'n negatieve stem is echt superwaardeloos voor ons, aangezien hij moeilijker subtiel te gebruiken is om een maatje te beschermen.. Dus dat is dan weer jammer.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Ik heb Kayan’s post vannacht ook gelezen, maar kon er geen touw aan vast knopen, dus wilde ik dat vandaag proberen te begrijpen... dat hoeft dus niet meer.

Die negatieve stem is geen gevaar, want als Kayan uit het spel zou gaan, dan gaat ze als dubbelganger, dus dat verraad niks.
Stel dat een ziener haar dan als slecht heeft gezien, dan kan de lycantroop nog ingezet , moest het nodig zijn.

Uk Lola: wat bedoel je precies: als kayan dood haat, ga jij ook dood?
Ik ken de precieze rol van deze dubbelganger variant niet ... :confused:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

ik diskwalificeer Sander

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
02 okt 2020, 09:11
Trouwens, even tactisch gedacht: zo'n negatieve stem is echt superwaardeloos voor ons, aangezien hij moeilijker subtiel te gebruiken is om een maatje te beschermen.. Dus dat is dan weer jammer.
Ja, agreed. Ik vind het uberhaupt vervelend om zo'n stemkracht te hebben. Ook voor de burgers is die helemaal niet per sé krachtig. Snap dus niet dat iedereen zo hosanna erover is.

Dat het geen kwaad kan, daar ben ik het mee eens, maargoed. Ik moet juist kwaad doen :twisted:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Ida schreef:
02 okt 2020, 09:54
Uk Lola: wat bedoel je precies: als kayan dood haat, ga jij ook dood?
Ik heb echt geen idee waar je nu naar verwijst, want volgens mij heb ik echt niets in deze trant gezegd. Het is ook helemaal niet zo, dus niks om je zorgen over te maken.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Mark schreef:
01 okt 2020, 21:14

Daarnaast een ding vanaf nu, mag de Leider van het huis, ergens in de nacht of dag. een tijdstip doorgeven.

en de leider krijgt dat het eerste bericht vanaf die tijd die is verstuurd alleen de tekst die je schrijft niet wie hem heeft verstuurd.
Gaat dit om een pm die aan Mark is gestuurd?

Plaats reactie

Terug naar “The Secret Room”