Dark Room

Who do you want to vote off...
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Geen idee ... eerste nacht is altijd super lastig.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Nou, meteen maar even een heel klein puntje naar Lola gezet, geen idee of dat wat gaat doen. Vast niet.

Anyway, qua slachtoffer: Wouter lijkt me sowieso uitgesloten. Gaat er veel te vaak te snel uit. Gôh, wat zou het handig zijn als we nou een overzichtje in de Hall of Fame hadden. (wat is dat? Ik had dat moeten doen? Pfffff...)

Vorig spel was zo kort dat zeggen dat iemand er lang in zat wel wat krom is. Nynke? Speelt nu een tijdje mee, kan wel eens de klos zijn? Belle zelfde laken een pak, maar die deed vorig spel dan weer niet mee (spel ervoor wel). Sander? Alhoewel die de vorige keer ook in nacht 1 werd aangevallen, maar hij overleefde het spel wel.
Oh wacht, Bas heeft twee spellen overleefd achter elkaar. Hem doen?

Of moeten we niet zo voorspelbaar zijn? Nou ja, ik hoor het van jullie.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Ik vind het best.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
01 okt 2020, 20:39
Waarbij ik Ida als burger een fijne speler vind en als Wolf ik denk haar sneller door kan hebben dan Kayan of Floris. Maar daar kan ik volledig mis mee zitten.
We kunnen hem ook even laten zitten om dit te ontkrachten? XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Plottwist :)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dark Room

Bericht door Mark »

Beste Vampiers,

Hierbij zijn jullie compleet,

Daarnaast een ding vanaf nu, mag de Leider van het huis, ergens in de nacht of dag. een tijdstip doorgeven.

en de leider krijgt dat het eerste bericht vanaf die tijd die is verstuurd alleen de tekst die je schrijft niet wie hem heeft verstuurd.


jullie deadline is vrijdag 2 oktober 21:00
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Ff voor de duidelijkheid... Ik was dus dubbelganger, het is een alternatieve variant, en na onze nachtelijke gesprekken wilde ik wel weer een team zijn met Lola. Dus Lola gedubbeld, and here I am!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
01 okt 2020, 20:42
Bas schreef:
01 okt 2020, 20:39
Waarbij ik Ida als burger een fijne speler vind en als Wolf ik denk haar sneller door kan hebben dan Kayan of Floris. Maar daar kan ik volledig mis mee zitten.
We kunnen hem ook even laten zitten om dit te ontkrachten? XD
Vind ik wel mooi. Laten we Sander doen :D

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Haha leuk Kayan! Ik zou zeggen voorzichtig zijn met namen, maar aangezien de leider een van ons is lijkt dat me nu niet van toepassing. Zijn er nog meer leider-perks? Of mag dat hier ook niet gedeeld worden 😶

Ik vind het wel poëtisch als Kayan nu in de eerste nacht Sander doodt na hem vorig spel in de eerste nacht gered te hebben. Ik vind hem denk ik wel een geschikte kandidaat.
Hugo schreef:
01 okt 2020, 19:02
Nou, meteen maar even een heel klein puntje naar Lola gezet, geen idee of dat wat gaat doen. Vast niet.
Denk het niet, ik heb daar zo een antwoord op 😂 en ik zou het ook nooit echt serieus hebben genomen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Ja precies. Zolang ik leider ben, is daar niet zoveel engs aan.

**EDIT: I MADE A MISTAKE -> DIT WAS TOCH GEHEIM OEPS**

Verder, als ik doodga, word ik onthuld als dubbelganger en niet als vp (indekken om mij te verdenken heeft dus helaas niet echt veel zin in dit spel :(, kan uiteraard nog steeds, maar leek me wel relevante info voor jullie) En m'n laatste karaktereigenschap, als ik gezien word door een ziener, dan word ik wel gewoon als slecht gezien. Lol.

Afhankelijk van hoe de groep zich beweegt, kunnen we bovenstaande wel misbruiken. Door bijv te zeggen dat ik iemand heb gedubbeld die goed is maar als slecht wordt gezien 😏. Voor nu nog niet relevant, want als ik te vroeg zeg dat ik gedubbeld heb en mijn 'dubbel' gaat er eerder uit dan ik, dan ben ik uiteraard ook de Sjaak.

En zeker poëtisch als we Sander doden! God geeft en God neemt xd.
Laatst gewijzigd door Kayan op 02 okt 2020, 00:52, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “The Secret Room”