Dark Room

Who do you want to vote off...
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Ik schrok me even het apenlazarus toen ik dit topic opende, en dacht dat er iets vreselijks fout was gegaan, maar nee, er is juist veel goed gegaan :P Welkom Kayan in het winnende team ;-)

Ah, ja, die berichtvariant zuigt. Kayan mag dus niet dood.

Enneh, als we nu nóg niet winnen, weet ik het ook niet meer XD 4 tegen 9 zou een walk in the park moeten zijn als we goed spelen 8-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dark Room

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
01 okt 2020, 22:54
Hugo schreef:
01 okt 2020, 19:02
Nou, meteen maar even een heel klein puntje naar Lola gezet, geen idee of dat wat gaat doen. Vast niet.
Denk het niet, ik heb daar zo een antwoord op 😂 en ik zou het ook nooit echt serieus hebben genomen.
Ik wilde je er ook absoluut niet uit hebben, maar een klein haakje plaatsen is altijd handig als ik er ooit nog op terug moet vallen :-P

Oh ja, enneh, interessante keuze of we Kayan überhaupt laten vertellen wat haar speciale extra gave is, ik zie dat Mark dat niet heeft gedaan. Interessant.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Ja dat mag ik dus ook niet, Hugo :). Als ik wel bij de burgers hoorde, kon ik alleen maar extra benadrukken dat ik een persoon wel/niet kan vertrouwen en mocht ik er nog steeds niet over praten.

Maw. Alleen de vampieren en de leider weten van de extra gave

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dark Room

Bericht door Ida »

Welkom Kayan.
Pff ingewkkeld allemaal, maar wel leuk.
Ik dacht dat de dubbelganger de rol pas kreeg als de gekozen persoon uit het spel zou zijn... Ik zal het morgen eens nalezen.
Wel grappig, ik stelde me kandidaat, want het leek me wel handig voor ons vampiertjes..maar op deze manier is ook goed!

Ik vind Sander ook goed! (als je dit leest: Sorry Sandertje, is geheel tegen mijn gewoonte :angel: )

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dark Room

Bericht door Mark »

BIG BROTHER spreekt hier.

Kayan heeft iets gedaan wat niet echt mocht daarom is een tekst van haar veranderd.

De mensen die dit hebben gelezen en nog weten wat er stond. stuur mij even een berichtje want dan weet ik hoeveel mensen iets weten.

BIG BROTHER uit
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
01 okt 2020, 23:44
Ik schrok me even het apenlazarus toen ik dit topic opende, en dacht dat er iets vreselijks fout was gegaan, maar nee, er is juist veel goed gegaan :P Welkom Kayan in het winnende team ;-)
Wat dacht je dat er gebeurd was dan? 😂😂
Ik was wel verbaasd, maar zou niet weten wat er mis had kunnen gaan.

Hugo schreef:
01 okt 2020, 23:45
Ik wilde je er ook absoluut niet uit hebben, maar een klein haakje plaatsen is altijd handig als ik er ooit nog op terug moet vallen :-P
Dat hoop ik niet nee?!?!? Ik zeg ook nergens dat ik dat dacht. Ben een beetje teleurgesteld in je begrijpend lezen-skills vandaag, tsk. En ik denk dat het haakje van erg lage kwaliteit is. :-p

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Alright.. - Kayan kan geen drie dingen tegelijkertijd verwerken. Ik heb m'n desbetreffende bericht veranderd en Big Brother is coulant voor deze ene keer. Mocht de nu gebliepte info alsnog in het spel komt, dan komen er wel problemen!

Duuuusss... de gegeven info mag niet gelekt worden :-o

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dark Room

Bericht door Lola »

Ik zwijg als het graf (zoals het een vampier betaamt)!!!! 🤐🤐🤐

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Ik diskwalificeer Sander

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dark Room

Bericht door Kayan »

Het leek me wel geinig om bij Sander in z'n kamer vieze plaatjes en wat drugs neer te leggen. Zo vies en ongehoord voor de kijker, dat het ernstig effect zou hebben op de kanon kijkcijfers van Big Brother. Een gediskwalificeerde deelnemer, is een deelnemer minder voor het prijzengeld :D.

------
Ik hoorde van BB dat de eerste stem leidend is voor het 'stemzinnetje'. Mocht ie anders moeten of als we besluiten toch iemand anders uit het spel te werken, dan verplaats ik uiteraard graag het discriminerende materiaal!

Plaats reactie

Terug naar “The Secret Room”