Dag 5 - de krachten van de leider.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Mark »

nu dat jullie nog met 5 zijn. wordt het huis een stuk rustiger.

De 5 mensen in het spel zijn

Floris
Lola
Bas
Kayan
Edy

Wie gaat er winnen.
Wie valt net af voor het einde van het spel.


Gebeurtenis:
Jullie doen maar wat jullie willen. er is niets speciaals aan deze dag.

De deadline is. Woensdag 21 Oktober 21:00
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

@Floris
Oké hele dag is misschien een beetje overdreven. Laten we zeggen na Nynke's dood heb je niks nuttigs meer gezegd.
Mijn vraag is waarom niet? Je geeft aan wel gelezen te hebben, waarom zou je niet aangeven op wie je gaat stemmen?
Tenzij ik iets mis is het voor burgers toch juist beter om dat soort informatie te hebben?

Op dit moment is de enige logische verklaring dat Floris en Kayan een stelletje zijn samen. Waardoor Kayan gelogen moet hebben, wat Lola haar rol dan is weet ik niet, maar boeit me momenteel ook wat minder.
Tenzij Floris op Kayan stemt om te bewijzen dat ze geen stelletje zijn, zal ik op Kayan gaan stemmen.

Dan nu het dag is en we dus niet weer kunnen discussiëren.
Lola waarom heb je niet op Floris maar op Kayan gestemd. En waarom heb je daarover gelogen? Zeker het liegen daarover vind ik vreemd.
En Edy waarom besloot je op Lola te stemmen van alle mogelijkheden die je had?

En even voor de volledigheid, ik ben niet zo naief dat ik dacht dat de stemming volgens mijn plan zou gaan. Ik was wel naief te denken dat ik de enige was die me aan mijn plan zou houden. Mijn hoop was dat er een persoon zich niet aan zou houden, en het dan duidelijk was dat, dat de laatste vampier was. (Ja, dat was dan wel weer vrij naief.)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Tja mensen, ik heb het al gezegd. 100% zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij is Kayan de laatste vampier, of heeft ze een relatie met de laatste vampier. Ik twijfelde er nog even aan of Bas mij niet alsnog in het ootje nam, maar daar ben ik nu zeker van dat dit niet zo is. Bas is niet de vampier. Dan kan het bijna niet anders dan Kayan zijn, en ik roep dan ook echt ten sterkte op dat of Floris of Lola (mag allebei natuurlijk :lol: :lol: :lol: ) meegaan op kayan stemmen. Vandaag is de laatste dag dat het kan schat ik. De heks heeft denk ik nu al haar werk gedaan, dus nog een nacht overleven de burgers niet.

Veel discussie zal er denk ik niet meer zijn. Ik zou namelijk niet weten waar ik nu nog verder over moet praten. Zoals Bas al gezegd heeft, als zowel Kayan als Lola een band hebben met Kayan dan hebben ze al gewonnen. Dus 1 van de 2 heeft dat niet en dan hoop ik echt dat die persoon mijn woorden wil geloven en mee wil stemmen op Kayan.

Oh Bas, ik zie dat je gepost hebt.
Ik durf werkelijk niet te zeggen dat het Floris en Kayan zijn. Kan net zo goed Lola en Floris zijn.
Waarom ik uiteindelijk op Lola stemde is een foute gedachten gang die ik nu niet eens meer goed kan reproduceren. Maar ik hield rekening met het feit dat jij misschien toch slecht kon zijn en daarom bewust in jouw volgorde mij koos om op te stemmen, en dat dan niet zou doen en dan zou ik alsnog dood gaan. En Wouter was jouw maatje, dus die zou er dan in blijven, dus ging ik maar niet op hem maar op Lola. Maar, beter had ik juist wel op Wouter kunnen gaan, want de kans was even groot dat Kayan slecht was en die kon niet zowel op Floris als op Lola stemmen. Dat had denk ik meer effect gehad, of onduidelijkheden meer weggenomen. Nu, zeker omdat het kwartje viel dat Wouter sowieso goed was, was het een loze actie. Sorry.

Omdat Kayan nu wel Floris heeft beschermd zou je kunnen denken dat Lola nu wel de GG is, maar Lola moet dan wel op Kayan stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Oh, en ook al is Kayan niet de laatste vampier, dan is ze wel een deel van een stelletje met de vampier, dus dan bereiken we hetzelfde als we Kayan eruit stemmen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Wat is dit nu weer voor een sturende titel, lol. De krachten van de leider zijn in dit geval niet echt lekker, of wel? 😂 Moet ik mezelf wèèr verdedigen 😭. Ik verdenk nog steeds Bas. Sinds dat Nynke/Hugo gebeuren ...

En er is geen Cupido opgestaan. Dus dat stelletjes gebeuren... Is dat dan echte liefde zonder rol?!

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Edy schreef:
19 okt 2020, 23:38
Oh Bas, ik zie dat je gepost hebt.
Ik durf werkelijk niet te zeggen dat het Floris en Kayan zijn. Kan net zo goed Lola en Floris zijn.
Tenzij dit een typo is en het Lola en Kayan moet zijn, is het onmogelijk. Want als het Lola en Floris zijn, dan moet Kayan de waarheid spreken. En als Kayan de waarheid spreekt, dan zit er geen cupido in.
Kayan schreef:
19 okt 2020, 23:45
Wat is dit nu weer voor een sturende titel, lol. De krachten van de leider zijn in dit geval niet echt lekker, of wel? 😂 Moet ik mezelf wèèr verdedigen 😭. Ik verdenk nog steeds Bas. Sinds dat Nynke/Hugo gebeuren ...

En er is geen Cupido opgestaan. Dus dat stelletjes gebeuren... Is dat dan echte liefde zonder rol?!
Ik snap dat je het Nynke/Hugo gebeuren verdacht vindt. Maar als jij goed was, waren ze allebei slecht, en was het technisch gezien een 50/50 tussen Hugo en Edy. Dus in mijn ogen was Nynke een zekerdere vampier.
Maar waarom zou ik, als ik slecht was, op Edy gestemd hebben? En waarom zou ik Wouter zo duidelijk vertrouwen?
Jij hebt daarentegen nog steeds geen uitleg gegeven, waarom je op Floris hebt gestemd en daarover ook nog eens gelogen hebt. Dat is wel iets waar je wat over kunt zeggen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Telepathische krachten van de leider 🧐🎥😎

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Tenzij dit een typo is en het Lola en Kayan moet zijn
Ja, was een typo. Ik bedoel uiteraard Lola en Kayan. Oeps!!
Ik verdenk nog steeds Bas.
Beetje slap van Kayan. Als ze goed was, dan had ze mijn bericht over Bas serieus genomen. Nu doet ze een halfslachtige poging om nog met de vinger naar Bas te wijzen. Maar Kayan is niet de enige die krachten heeft die 's-nachts (een paar keer) van pas komen!! :roll:
Maar waarom zou ik, als ik slecht was, op Edy gestemd hebben? En waarom zou ik Wouter zo duidelijk vertrouwen?
Het eerste deel is zeker waar (dit voor de laatste twijfelaar tussen kayan en Bas). Als Bas slecht was, had hij niet op mij gestemd vorige dag. Net zoals Kayan dat niet gedaan heeft terwijl ze zei dat ze dat wel ging doen. Het was namelijk duidelijk dat ik nog wat te doen had in de nacht, dus het was beter geweest als ik overdag eruit gegaan was.

Dat je Wouter vertrouwde is niet helemaal een overtuigend punt, want meerderen hadden de fout van Wouter in dag 2 gezien. Je hintte wel vaker dat er iets bijzonders was met Wouter, maar Wouter is eruit en was gewoon burger, dus die begrijp ik niet helemaal. Maar goed, maakt nu niet zoveel uit.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Tja Edy... Ik heb dus zelf wèèr twijfels bij jou. Of het is Bas die slecht is, of jij... :chinrub:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Tja Kayan, uiteraard ga jij die krijgen! Je moet wat ter verdediging nietwaar? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik vertrouw echter op het gezonde verstand van Lola of Floris dat ze tijdig hun dwaling inzien.

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”