Dag 5 - de krachten van de leider.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Floris1987 »

Ik wil graag dat Bas het huis verlaat.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Nee Floris, Bas is NIET de laatste vampier. Als je weet wat ik ben, dan weet je ook dat ik de mogelijkheid heb gehad dat zeker te weten de afgelopen nacht. Dus daar zit je echt fout en dan gaat Kayan winnen.

Ik ben het met Bas eens. Het kan niet anders dan dat Kayan tevoren wist dat haar bericht openbaar zou worden. Oh, ik zie net dat Mark dat zelfs toegeeft.
Zoals Kayan het bericht heeft opgesteld zou het maar alleen van Bas of van mij kunnen komen. Expres worden wij beiden niet genoemd. Maar ik weet wie ik ben en ik weet wat Bas niet is, dus tenzij Floris of Lola zelf in de derde vorm hebben gepost, kan dit alleen van Kayan komen. Dat laatste lijkt me meer waarschijnlijk.
Lees nog eens goed Floris. Ik geloof niet dat je dat doet. Of je bent een setje met Kayan, en dan ben je helemaal niet van plan om maar iets van ons aan te nemen. Lola dan hoop ik? Neem even de tijd om dingen door te nemen. Bas en ik zijn het niet!!

En WTF Bas? Waarom ben ik opeens een slechterik geworden? Zonder daadwerkelijk te claimen heb ik toch al sinds de dood van Nynke duidelijk laten weten wat mijn rol is. Is nu wel echt stom dat je daar weer aan gaat twijfelen. Op deze manier begrijp ik dat Floris je niet vertrouwt ook als hij goed is. Het is dat ik weet wat ik weet anders had ik je ook meteen weer op de zwarte lijst gezet.

Je doet er verstandig aan geen verdere twijfel te zaaien door opeens nu mij 50% kans slecht te geven. Dat is gewoon dom.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Ik wil dat Kayan het huis verlaat

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Floris1987 schreef:
20 okt 2020, 22:25
Goede avond.

Bas ik word een beetje moe van jouw. je bent al 2 speldagen aan het manipuleren en ons proberen telkens op een bepaald spoor te zetten. Elke keer weer grootse theorieen . Deze sporen leiden de grootste deel van de tijd naar Kayan als. vp. Ik blijf erbij dat ze goed is en ik ga dus niet op haat stemmen zelf niet om jouw aparte plannetjes uit te voeren. Kayan vertrouwd Lola en hoe alles nu loopt is het duidelijk wat de rol van Edy is dus jij bent de laatste Vp
Het is een theorie tenzij het bewezen is, niet zo te zijn. Als je op Kayan had gestemd, was de theorie bewezen vals. Maar tot die tijd is het het meest logisch dat Kayan de laatste vampier is.
Edy schreef:
20 okt 2020, 22:38
En WTF Bas? Waarom ben ik opeens een slechterik geworden? Zonder daadwerkelijk te claimen heb ik toch al sinds de dood van Nynke duidelijk laten weten wat mijn rol is. Is nu wel echt stom dat je daar weer aan gaat twijfelen. Op deze manier begrijp ik dat Floris je niet vertrouwt ook als hij goed is. Het is dat ik weet wat ik weet anders had ik je ook meteen weer op de zwarte lijst gezet.

Je doet er verstandig aan geen verdere twijfel te zaaien door opeens nu mij 50% kans slecht te geven. Dat is gewoon dom.
Ik geloof je, en vertrouw je. Maar als Kayan het niet is, ben jij het. En als Kayan geen stelletje was, vind ik haar redding van Hugo en de daaropvolgende reactie van Ida vrij vreemd. Plus ik heb de eerste helft van mijn post getypt voordat er conformatie was van Mark, dat Kayan wist dat de post publiekelijk werd.

Het is nu aan Lola om te bepalen wie en wat ze gelooft.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

:-)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

ik wil dat Lola in huis blijft

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Weten jullie dat de titel een dubbele betekenis heeft? - ik ben echt zó benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Wie van jullie wil de -1 stem hebben? :twisted:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Even voor de duidelijkheid.. het is zo overduidelijk dat ik niet heb gelogen over mijn dubbelgangersrol. Echt jammer dat dat nu zo in twijfel wordt getrokken.

Ik ben stiekem al drie dagen/nachten aan het hopen dat jullie zelf het bewijs zouden leveren, dan hoefde ik niet zo in bed te malen over wat er allemaal was gebeurd...

Just.. shaking... My.. head. En het mag wel duidelijk zijn dat zowel Bas als Edy niet te vertrouwen zijn. Ik ben blij dat ik in ieder geval op Floris kan vertrouwen. Wel een lange dag zo. Vinden jullie ook niet? :chinrub:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
20 okt 2020, 22:59
Even voor de duidelijkheid.. het is zo overduidelijk dat ik niet heb gelogen over mijn dubbelgangersrol. Echt jammer dat dat nu zo in twijfel wordt getrokken.
Kayan, het is niet overduidelijk voor ons. Het is eerder onlogisch. Want kijkend naar hoe erg Floris je vertouwt zou hij de lycan moeten zijn. Waardoor het vrij vaag is dat hij zijn eigen rol vergeet in zijn overzicht. Daarbij claimt Edy nu de heks. Tenzij Lola daar tegenin gaat, is Edy dus 100% goed, die zegt mij gered te hebben. Dan blijft er letterlijk maar één mogelijkheid over voor iedereen. En dat is dat jij gelogen hebt en Floris cupido is. Anders had Lola al eerder aan de bel getrokken vermoed ik.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Edy »

Ik ben het hier helemaal met Bas eens. Ik ben geen helderziende ondanks mijn speciale rol :-p en als Mark allerlei rare twists heeft verzonnen dan ben ik er blijkbaar te dom voor om die te doorgronden.
Maar die speciale twists zijn zo te zien allemaal in het voordeel van jou Kayan en dat lijkt me toch niet helemaal fair over het hele spel gezien. Bovendien ben jij blijkbaar de enige die ze door heeft en dat vind ik op zijn minst wonderlijk.

Voorlopig hou ik het maar op de logica en die zegt dat jij slecht bent Kayan.

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”