Dag 5 - de krachten van de leider.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
20 okt 2020, 00:43
Telepathische krachten van de leider 🧐🎥😎
Van degene die het meest zegt, ga je naar degene die heel weinig zegt.
En is dit een antwoord op mij vraag? Of is dit gewoon een willekeurige opmerking?
Edy schreef:
20 okt 2020, 08:25
Dat je Wouter vertrouwde is niet helemaal een overtuigend punt, want meerderen hadden de fout van Wouter in dag 2 gezien. Je hintte wel vaker dat er iets bijzonders was met Wouter, maar Wouter is eruit en was gewoon burger, dus die begrijp ik niet helemaal. Maar goed, maakt nu niet zoveel uit.
Als vampier, had ik nooit Wouter zo overtuigd vertrouwt. Het limiteerde mijn opties voor mogelijke vampieren nogal. Daarbij kon niemand zeker weten of Wouter zijn blunder klopte of niet.

Ik ga nu gewoon op Kayan stemmen, ze speelt nu heel anders dan ze de rest van het spel speelt. Alsof ze het een beetje opgegeven heeft.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Ik wil graag dat Kayan het huis verlaat.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Uiteraard had ik het tegen jou, Bas (en de anderen ook).

Enne... Ik vind het wel meevallen met dat ik het minst zeg in dit spel. Het zijn gewoon een stuk kortere berichten tov het begin. Toen was er gewoon meer te analyseren, had ik meer tijd en energie. Nu is het spel bijna gedaan, en heb ik promotie gemaakt bij mijn baan (en moet ik iemand anders inwerken) dus minder tijd en energie.

We zijn nog maar met 5. Waarvan ik er 2 vertrouw, en 2 niet. Zo simpel is het. Met mijn min-stem (in dit stadium van het spel), heeft het ook verder niet zoveel zin om vroeg te stemmen en het stevent erop af dat jij en Edy nog een laatste poging doen om mij eruit te werken. Ik weet niet wie van de twee ik erop kan vertrouwen om het juiste te doen :).

Ik heb het verder niet opgegeven, ik ben nu gewoon afhankelijk van hoe anderen het spel spelen. Heel eerlijk, het is wonderbaarlijk dat ik nú nog steeds in het spel zit :huh:.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Mark »

Beste Bewoners naar de woonkamer.

De krachten van de leider worden vandaag onthult.
Elke dag of nacht (dus leider kan kiezen tussen nacht 1 en dag 1)
een tijd door geven. de leider krijgt dan uit het hol. het bericht wat na die tijd is gestuurd als eerste.

het enige wat de leider niet te horen krijgt is van wie hij is. en hoe laat het na de tijd is gemaakt.
Vandaag wordt het bericht hier geplaatst voor iedereen.


--------------------
Nou Mark... Het spel is zo wel zo goed als gedaan als ze denken dat Kayan echt geliefde is. Geen probleem! Halen we die er toch gewoon vandaag overdag uit. Hap ik vervolgens Lola eruit en geef ik Floris alle schuld. Dan is het spel gedaan en winnen we alsnog met de vampjes. Dit moet haalbaar zijn.
--------------------

Groetjes
Big Brother.

P.S.
Voor meer vragen kun je die altijd vragen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

@Lola
Is er iemand die je 100% vertrouwt?

@Mark
Wist Kayan dat het bericht vandaag publiekelijk werd?
Mag de leider op haarzelf stemmen met de positieve stem?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Kayan »

Die vraag heb je al een keer gesteld. Dus nee, ik mag nog steeds niet op mezelf stemmen

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
20 okt 2020, 20:20
Die vraag heb je al een keer gesteld. Dus nee, ik mag nog steeds niet op mezelf stemmen
Ik wist dat ik het gevraagd had, maar had geen reactie gezien. (Ook terugzoekend kon ik het niet vinden.) Maar ik zal er waarschijnlijk overheen gelezen hebben ergens.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Mark »

@Bas

De leider wist dat het deze keer anders ging ja.

en daarnaast mag niemand ooit op zich zelf zetten. of je nou een positief of negatieve stem hebt.


Groetjes
Big Brother
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Bas »

Ik wou eigenlijk afwachten tot ik antwoord kreeg op mijn andere vraag, maar ik denk dat het beter is om maar gewoon te gaan discussiëren.

Voor mij persoonlijk zijn er twee mogelijkheden:
1. Kayan wist dat deze post publiekelijk werd en heeft het daarbij zo geschreven, dat er twee namen niet in voor kwamen. Ik en Edy.
2. Edy heeft deze post geschreven.

De reden dat ik aan Mark nogmaals vroeg of de leider op haarzelf mag stemmen is:
Er zijn nu 5 mensen waarvan 1 vampier.
Als er twee burgers dood gaan is het 1v2, als de vampier de leider is, kan deze er nog steeds uit. Is de vampier de leider niet hebben we verloren.

Als we kijken naar wat de grootste kans is voor de burgers is het eerst op Kayan stemmen. Als Kayan goed blijkt geeft ze het leiderschap door aan Edy, en stemmen de overgebleven burgers Edy eruit. En dan hebben we alsnog gewonnen.

Nu Mark aangeeft, dat Kayan dit wist, is mogelijkheid één even groot als mogelijkheid twee. Waarbij mogelijkheid 1, Kayan als slechterik, nog steeds de kans heeft dat ze een stelletje is. Waarbij we vandaag dus een laatste kans hebben om haar als slecht stelletje eruit te stemmen.
Terwijl we bij Edy als slechterik, morgen ook nog een kans hebben. Als zowel Floris als Lola eerst op Kayan stemmen en dan op Edy, ben ik ook bereid om op Edy te stemmen. Maar ik wil 100% zeker weten dat Kayan NIET in een stelletje zit, voordat ik die gok neem.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5 - de krachten van de leider.

Bericht door Floris1987 »

Goede avond.

Bas ik word een beetje moe van jouw. je bent al 2 speldagen aan het manipuleren en ons proberen telkens op een bepaald spoor te zetten. Elke keer weer grootse theorieen . Deze sporen leiden de grootste deel van de tijd naar Kayan als. vp. Ik blijf erbij dat ze goed is en ik ga dus niet op haat stemmen zelf niet om jouw aparte plannetjes uit te voeren. Kayan vertrouwd Lola en hoe alles nu loopt is het duidelijk wat de rol van Edy is dus jij bent de laatste Vp

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”