Nacht 5 - Wantrouwen

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Bas »

Nogmaals een vriendelijk verzoek aan iedereen om zijn/haar keuze van de vorige dag UIT TE LEGGEN. Bij voorbaat dank.

Ik hoop wel oprecht dat er een beetje een discussie komt over wat er gebeurd is vandaag. Zeker Floris heeft afgelopen dag niks toegevoegd.

Dan het trio Kayan, Lola en Floris.
Het is onmogelijk dat ze met z'n drieën in een team horen. Dan waren we nu al klaar geweest. Maar we spelen nog, dus tenzij ik iets gemist heb dat we echt big brother spelen en allemaal voor ons zelf gaan, klopt er iets niet.

Floris is geen vampier. Hugo zat zo op hem, en Floris was degene die de stemming op dag 1 naar Ida pushte, zonder echte reden. Dus als Floris vampier is, heeft hij raar gespeeld.

Worst case scenario:
Kayan en Lola zijn samen vampier, waarbij Kayan aan Floris gekoppeld is.

Best case scenario:
Lola is gewoon niet aan het nadenken en stemde op Kayan vanwege ..? maar hoort bij de burgers. En Kayan en Floris zijn aan elkaar gekoppeld. Waarbij Kayan de vampier is.

Weirdest case scenario:
Kayan heeft als leider een ander doel, samen met Lola en Floris. Maar dan snap ik niet hoe het spel nog niet afgelopen is.

Floris, als jij geen stelletje bent met Kayan, stem dan alsjeblieft morgen meteen op Kayan om dat aan te geven.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Edy »

Tja Bas, in de nacht zal je toch niet zoveel discussie krijgen. En dat moet je als burger ook niet willen, ook al lijkt het misschien in dit stadium niet heel veel uit te maken.
Maar idd. diegene die Kayan nog lijkt te vertrouwen, maar niet een verdere band met haar heeft (Lola of Floris dus), doet er goed aan in de dag op Kayan te stemmen wil hij of zij nog winnen!

Maar eerst de nacht maar eens afwachten.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Lola »

Bas schreef:
19 okt 2020, 12:40
Worst case scenario:
Kayan en Lola zijn samen vampier, waarbij Kayan aan Floris gekoppeld is.

Best case scenario:
Lola is gewoon niet aan het nadenken en stemde op Kayan vanwege ..? maar hoort bij de burgers. En Kayan en Floris zijn aan elkaar gekoppeld. Waarbij Kayan de vampier is.
Ik kon inderdaad echt even niet meer nadenken 😂 maar als ik met Kayan vampier zou zijn en zij was geliefd, zou ik haar toch juist niet beschermen? In ieder geval niet als ik het spel wil winnen 😂

Kayan en Floris als geliefden kan natuurlijk wel nog; dat zou me ook niet eens verbazen, want nog 2 bg's lijkt me op dit punt sterk en haar samenspel met Floris valt op.
Ida schreef:
16 okt 2020, 10:24
Nee Edy , dan heb je niet goed gelezen , jij en ik hebben de meeste vraagtekens steeds bij kayan gezet. Juist daarom geloof ik dat jij goed bent. Beetje jammer dat je Bas zo wantrouwt want Bas en Wouter zijn beide goed. Jou gevoel bij kayan was terecht en met haar dubieuze capaciteiten, denk ik als ze er nu niet uit gaat, gaat zij winnen of met de wolven of met een stelletje. Floris is of een wolf of geliefde met wolf Kayan .
Dit bericht van Ida klopt daar ook wel bij. Ze had als medevampier van Kayan waarschijnlijk al vermoedens en wilde haar uit het spel.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Kayan »

@Bas, wat wil je dat ik/wij nog zeg(gen)? :lol: Ik heb volgens mij allang gezegd dat het goed is als ik eruit zou gaan. Dat mensen mij meer vertrouwen dan jouw gekkigheid, daar kan ik uiteraard ook niet zoveel meer aan doen.

Eén ding is zeker.. Big Brother is ècht zó géén (spel)programma voor mij :lol: :lol:. Allenig spelen, is echt... Allenig :O

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Floris1987 »

Rip wouter

Bas. Ik ben niet met je eens dat ik vorige dag niets heb toegevoegd.
Ik heb niet gereageerd op jouw verzoek om in een soort kringetje te stemmen omdat ik 1 Kayan nog steeds vertrouw en daarom op haar stemde en jouw verzoek dus apart vond. Ik zal dus ook niet jouw verzoek honoreren om op Kayan te stemmen de volgende dag.

Ik snap trouwens de verspreking van wouter ( die had ik op het moment zelf ook gezien) maar ik haal hier niet uit waarom hij nou burger moest zijn. Bas was dit de reden waarom je hem vertrouwd?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Edy »

Maar wie vertrouw je dan niet Floris?

Dat Wouter ding wilde ook maar niet tot mij doordringen, maar het ging erom dat de opdracht (of gebeurtenis) was dat de gewone burgers moesten aangeven in een prive bericht wie ze vertrouwden. En Wouter zette dat per ongeluk in de openbare topic. Daarom wist Bas dat Wouter goed was en hadden wij dat ook moeten weten eigenlijk. :$

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5 - Wantrouwen

Bericht door Mark »

gesloten
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”