Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Mark »

Beste bewoners.

Na al een maand in het huis te hebben gezeten.
is het voor 1 persoon toch te zwaar geworden.
die mij heeft laten weten vrijwillig uit het spel te stappen.

Daarmee gezegd Ida, neem afscheid en loop met opgeheven hoofd naar buiten.

Ida was.......

Vampier

Afbeelding

de volgende deadline is
zondag 18 oktober om 21:00
Big Brother werkt zelf tot 22:00 dus na 22:30 maak ik het pas nacht.


GEBEURTENIS
vandaag stemmen jullie met een privé bericht naar mij, wie in het huis moet blijven.
iedereen die geen stem heeft gekregen. gaat uit het huis.
dit geld voor iedereen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Floris1987 »

😁 Dit lijkt mij een heel koelbloedige heks actie. Mooi gedaan.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Bas »

RIP Ida
Goed gedaan heks.

Ik ga ervan uit dat we niet mogen zeggen op wie we stemmen? Hoewel het voor sommige waarschijnlijk wel duidelijk is op wie er gestemd gaat worden.

In mijn ogen blijft Nynke nog steeds de laatste vampier.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Edy »

hahahaha, die Ida. Ik wist wel dat ze uit alle macht haar hachje probeerde te redden. Die zag de bui al hangen denk ik!!

Bas, ik ga nog eens in Nynke duiken, maar ik ben het niet zo met je eens dat zij de laatste vampier zou moeten zijn. Ik weet eigenlijk niet eens of ik jou wel vertrouw Bas!!
Maar ook dat moet ik nazoeken.

Maar het is wel een goeie vraag of we ook mogen zeggen op wie we gaan stemmen. Want het is natuurlijk wel een beetje zonde als iedereen (onbekend van elkaar) op dezelfde persoon stemt. Stel iedereen stemt op mij, want zo langzamerhand ben ik wel een goedje natuurlijk. Dat is leuk, maar dan vliegt ieder ander eruit. En dan hebben wel de burgers gewonnen, maar leuk is dat toch niet :roll: :roll:
Dus eigenlijk denk ik dat het wel mag, want er zitten natuurlijk nog BG's in of mensen met een dubbele agenda, en die hoeven niet perse te doen wat ze zeggen dat ze gaan doen natuurlijk. En bovendien heeft Mark niet gezegd dat het niet mag. Dus het mag best denk ik.

Wie zitten er nog in trouwens?
Kayan
Bas
Floris
Nynke
Edy

Ik moest toen even gaan zoeken, maar Lola en Wouter zitten er ook nog in. Die vergeet ik gewoon, zo weinig zie je ze online. Allemaal vast goede redenen, maar er kan best een vampier tussen zitten en daar krijg je dan eigenlijk geen vat op. :shrug: :shrug: Echt weer jammer jongens! Probeer toch iets te posten als het lukt. Please??

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Kayan »

Nou dat was mooi meegenomen. :lol:

@bb ik neem idd aan dat we nog mogen discussiëren??

Ik probeer vanavond wat beter te reageren, maar sta nu irl op ons Hugo te wachten 😁

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Mark »

Jullie mogen discussiëren,

maar of jullie de waarheid zeggen is natuurlijk weer de vraag :) :banana:

groetjes big brother
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Edy »

Nou, het is weer lekker stil hier. Dag notabene en niemand die wat zegt. :@ :@
Maar, zou dat niet iets te maken hebben met het feit dat we nog geen slachtoffer hebben? Hoe spannend ook dit potje Mark, een slachtoffer pas halverwege de dag helpt niet voor de discussie.
Zo heb ik wel een theorie b.v. maar dan moet eerst blijken of en wie het slachtoffer is voordat ik deze theorie kan ventileren. En dan nog maar de vraag of hij klopt, maar goed.

Voor nu vertrouw ik Bas geloof ik wel hoewel ik het niet met hem eens ben over Nynke. Maar hij stemde op dag 1 op Ida terwijl hij toch met een prima verhaal iemand anders had kunnen kiezen.
Wouter neigt ook naar positief, omdat hij op dag 1 de fittie tussen Ida en Djamila aankaart en dat 1 van de 2 slecht moet zijn. Waarom zou je als BG zo vroeg al de aandacht op de mede BG willen vestigen? Hij stemt weliswaar op Djamila, maar als Djamila goed blijkt te zijn, dan blijft wel hangen dat Ida dan wel slecht kan zijn (een waarheid als een koe!!). Daarnaast, als ik Bas vertrouw, en hij vertrouwt Wouter zo blindelings, dan zal dat wel goed zijn. Of een dubbelbluf als fout stelletje, maar ja, gefeliciteerd dan :banana: .

Nou, hier laat ik het even bij.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Kayan »

Oeps.. ik was vergeten terug te komen om weer te posten.

Ik krijg een beetje een whiplash van je, Edy. Voor de mensen wie je vertrouwt. En ook van mezelf. Ik denk dat ik mijn attitude van het spel ook maar over de boeg moet gooien en er wederzijdse vertrouwen (voor zover dat in een wwspel kan) gelegd moet worden.

Maar ik denk inderdaad eerlijk gezegd ook niet dat Nynke slecht is. Al helemaal omdat het dan echt dom is dat Hugo en Ida gisteren Nynke probeerde te lunchen. Tuurlijk, het kan zijn dat zij ook slecht is en dat het om het even was wie er dan eruit zou vliegen (Hugo versus Nynke), maar er leek flink gewacht te worden door zowel Hugo als Ida en pas toen er een tweede stem op Nynke was, leken ze daarvoor te gaan. Daarom was ik in de nacht ook zo verward en op de een of andere manier geloof ik Bas zijn uitleg niet. Waarom na twee dagen met enige overtuiging op Hugo gaan om vervolgens toch op Nynke te gaan (die plotseling verdacht was/werd??) Ik weet het niet met Bas...

Evenals met Wouter. Ik vermoed dat hij goed is, door z'n slippertje op dag 2. Maar als Wouter verliefd is (als we al überhaupt met stelletjes werken) op een bg, dan hebben we daar ook niet zoveel aan.

@Edy, ik lol de trouwens wel om je (jolige) suggestie om met z'n allen alleen jou te vertrouwen zodat het spel ten einde zou zijn. Wel het simpelste ja.

En dit thema verwart mij trouwens ook. Dacht voor heel even dat Ida echt zelfstandig het spel had verlaten. Maar heks/magiër is natuurlijk veel logischer.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Kayan »

Trouwens.. dit alles maakt me ook een beetje argwanend naar Bas toe.. ik weet niet zo goed meer waar ik hem daarvoor moet plaatsen

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Floris1987 »

even een klein samenvatting ( mark met vp spelen is erg vervelend elke keer op de dag ergens in het midden het slachtoffer zoeken) :-(
per dag de ( mogelijke ) doden

Sander= Burger nacht 1
Djammila= Spellcaster dag 1
Bella= Ziener nacht 2
Kayan= amulet dag 2
Mariska=Burger nacht 3
Hug= vp dag 3
Ida=vp Heks

Nog leven
Kayan
Bas
Floris
Nynke
Edy
Lola
Wouter

Welke rollen zitten er ( bijna 100 procent) nog zeker in
1vp ( anders voorbij)
2 burgers ( vanwege gebeurtenis dag 2 )
1 heks( moord Ida)
3 onbekende rollen.
mis ik iets?

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”