Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
18 okt 2020, 11:44
Zowel Kayan als Bas weten een goed verhaal te maken, en volgens mij zit de laatste vampier zeker tussen hen twee. En hoewel ik meer neig naar Kayan dan naar Bas weet ik dacht eigenlijk niet zeker. Aaarrrggghhh.
Ik zou wil willen vragen. Wil de GG van jullie twee dan iig op mij stemmen?
Ondertussen heeft Lola de vraag van Bas beantwoord. En ja.. ik vertrouw beide.
@Edy, ik stem hoe dan ook op jou, gezien het voor mij logisch is dat er nu baat bij is dat ik eruitga. Maar dan moet(en) je/jullie wel Bas eruit halen de volgende dag!

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Bas »

Kayan, als je burger bent is het verstandiger om te wachten/kijken of Wouter nog online komt en op Lola stemt.
Lola of Edy is de heks, het is belangrijk dat deze beide in het spel blijven, zodat we minimaal een slachtofferloze nacht hebben.
En dan met 5 erachter kunnen komen wie er slecht is, en daarbij eventueel de krachten kunnen gebruiken van een leider met vers perpsectief.

Ik ga nu op Edy stemmen.
Bas --> Edy --> Wouter --> Lola --> Floris --> Bas
Dus Lola heeft op Floris gestemd, Edy gaat op Wouter stemmen, Ik ga nu op Edy stemmen.

Ik wil ook nog een keer benadrukken dat als Floris geen lycan is, hij de laatste vampier is. En zowel ik als Kayan allebei volledig de val in lopen.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Bas »

Met nog tien minuten te gaan, is het vrij vervelend dat Floris helemaal niks meer van zich heeft laten horen sinds mijn post van 14 uur. En we ook geen idee hebben op wie hij gaat/heeft gestemd.
En dat we ook van Wouter nog niks hebben gehoord, na zijn post waarin hij niet door had dat er een gebeurtenis was.

Kayan, ik heb op Edy gestemd. Als je goed bent, is het echt beter als je op Lola/Wouter of mij stemt. Omdat er anders maar 2 mensen overblijven en we als burger sowieso verloren hebben.

Er zit weinig tot geen risico voor jou in, aangezien ik op dit moment toch dood ga, tenzij Floris binnen 9 minuten online komt.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Mark »

Deadline
---------


Over ongeveer 1 uur en 40 minuten
Kan ik het nacht maken door werk.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Wouter »

Argh vergeet ik bijna te stemmen en lees ik dat ik de gebeurtenis gemist zou hebben. Dat heb ik niet. alleen heb ik me afzijdig gehouden van de discussie hierover.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4- al meer dan een maand in het huis.

Bericht door Mark »

gesloten
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”