Dag 3 - een rustige week

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Lola »

Oké, pffft, komt ie eindelijk hoor. :)

Kayan schreef:
06 okt 2020, 14:52
@Lola, persoonlijk snap ik wel waarom je geen gelijkspel wil hebben, maar op de eerste dag denk ik dat dat niet per se kwaad kon. Waarom was je toch wel zo gebrand op een van de twee te stemmen? En de wisselingen rondom Ida maken haar juist niet per se minder verdacht, lijkt mij? Waarom maken de wisselingen rondom Ida haar minder verdacht dan Djamila? Op dag 1 dan hè?
Lang geleden dit, maar toch nog een reactie. Een herstemming kan niet per se kwaad, maar is vaak gewoon niet zo leuk. Nu mocht er tijdens de gebeurtenis-'her'stemming wel gepraat worden, maar meestal mag dat tijdens een herstemming niet, en dat haalt zo het tempo uit het spel. In het vorige spel, waar ik zelf spelleider was, vond ik het in ieder geval erg jammer. En met de herstemming had ik alsnog moeten kiezen tussen Ida en Djamila, weet je. Ik dacht, dan kan ik dat beter nu gelijk doen (met ook de aanname dat we niet zouden mogen praten en zij zichzelf dus niet zouden kunnen verdedigen oid).
Dan de wisselingen. Ik dacht al wel op Djamila te gaan stemmen, en toen gebeurde dat en ik vond het raar. Ik weet ook niet precies meer wat er toen door mijn hoofd ging, lol, maar grotendeels gevoelsmatig cementeerde dat mijn keuze voor Djamila. Tja. Dat was mogelijk een verkeerde keuze, maar dat weten we nu (nog) niet.

Bas schreef:
09 okt 2020, 13:34
Zowel Lola en Hugo zijn allebei vrij oplettende spelers die dingen als hints vrij snel op kunnen pikken.
Niet heel belangrijk, maar ik wil hier toch even op ingaan. Ik heb dit volgens mij wel eens eerder gezegd (niet in dit spel tho), maar ik ben absoluut rampzalig als het op hints aankomt. Ik ben inderdaad vrij oplettend op het gebied van meer 'feitelijke' dingen, wanneer mensen bijvoorbeeld zichzelf tegenspreken of zo, maar hints???? Nee. Niet mijn ding. Even voor de duidelijkheid. 😂

Hugo schreef:
13 okt 2020, 17:59
Te weinig info, maar verdacht
Nynke, Lola
Uh, Hugo, waar haal je dit nu weer vandaan? Ik vond je tijdens het teruglezen eigenlijk niet meer zo verdacht, maar dan schudt je dit opeens uit je mouw. Het enige dat je op mij hebt aangemerkt was:
Hugo schreef:
12 okt 2020, 20:28
Wouter glibbert er wel heel erg doorheen, net als Lola (niet door haar schuld natuurlijk), terwijl ze bij de dag-1-stemming zich toch wel verdacht hebben gedragen (pot, ketel, whatever).
En daar vertel je niet eens bij wát er dan verdacht was aan mijn gedrag. Want dat zie ik zelf in ieder geval echt niet. Daarnaast noem je me in één adem met Wouter, die in je overzichtspost niet eens voorkomt. Erg vreemd.

Dan is het tijd voor de olifant in de kamer: Kayan. Door hoe ze speelt, hoe ze zich neerzet en hoe open ze is ben ik geneigd haar te geloven. Het zou nogal een omslachtig verhaal zijn als het niet waar is: nergens voor nodig om het zo ingewikkeld te maken. Dat ze er niet uit is gehaald door de vampieren vind ik alleen maar logisch nu ze nog zo in de schijnwerpers staat. Je wil als bg natuurlijk zo min mogelijk mensen van de verdachtenlijstjes van anderen afstrepen. Dat mensen het verdacht vinden dat ze niet haar origineel beschermd heeft op dag 1, vind ik juist weer heel raar. Als je weet dat iemand lycantroop is, ga je die persoon toch niet direct in de aandacht zetten? Dat maakt de kans dat die gecheckt wordt alleen maar groter, en je wil natuurlijk niet dat de lycan wordt gezien.

Hierdoor wil ik mijn oog nog eens richten op Bas en Edy, waarvan ik Bas nu het meest wantrouw. Hoewel ik nu wel weer vindt dat Hugo een rare stunt heeft uitgehaald, vond ik hem de vorige dag niet echt verdacht, en het voelt een beetje alsof Bas mijn lichte verdenking van dag 1 heeft aangegrepen en alleen maar verdachte dingen bij Hugo probeert te zien.

Ik ga dus nog een beetje teruglezen en wikken en wegen voor ik mijn stem uitbreng, maar omdat ik nu al best een tijd aan het lezen en schrijven ben geweest neem ik eerst even pauze. Ik merk nu ook op dat ik nog geen idee heb wat ik van Nynke vind, dus daar ga ik ook nog even wat van teruglezen, ook al is er niet heel veel. (Het is echt een veel kortere post geworden dan ik verwacht had na hoelang ik ermee bezig ben geweest. 😂)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Kayan »

De deadline is vandaag om 21:00, en er zijn pas 2 stemmen. Kom op jongens! Zou het heel zonde vinden als we wéér zoveel niet-stemmers hebben :-( .

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Hugo »

@ Floris
Floris1987 schreef:
14 okt 2020, 16:22
Ik blijf Kayan als goed zien. Mijn argumenten heb ik al eerder deze dag neergelegd
Eerder deze dag zei je over Kayan eigenlijk alleen het volgende:
Floris1987 schreef:
13 okt 2020, 01:46
Wel even doorgaand op Kayan

Daarnaast vind ik net zoals Edy Kayan opmerkelijk spelen. Ik ken kayan heel anders ( zowel goed als slecht zijnde rol) dus ik kan dit niet kijkend naar eerdere spellen plaatsen.

Ik denk dat dit met haar bijzondere leiderschap rol te maken heeft. Kayan zou in mijn ogen nooit zo opvallend rare dingen doen of zaken niet zien/.
Mijn gevoel zegt dat ze bepaalde restricties van Mark heeft gehad die hier mee te maken hebben. Wat dit precies inhoud geen idee.

(..)

Reagerend op bas afgelopen nacht, kijkend naar de acties die Kayan uitvoert snap ik dat je een link tussen ons ziet.
Die is er dus niet, ik snap ook niet echt wat kayan aan het doen is maar zoals eerder gezegd moet dit met haar leider rol te maken hebben,
haar vertrouwen in mij is trouwens zeker wel gegrond.
Floris1987 schreef:
14 okt 2020, 16:22
Die extra leiderschap regels moeten iets inhouden/Kayan,s aparte gedrag( al eerder beargumenteerd) veroorzaken.
Ik zie hier geen argumenten waarom Kayan goed is? Sterker nog, je benoemt haar gedrag als vreemd, maar zegt dat dat waarschijnlijk met haar leidersrol te maken heeft. Dat zegt dan toch nog niets over haar eigen rol? Voor hetzelfde geld is ze gewoon in het spel heel mysterieus aan het doen over haar gaven, maar blijkt dat allemaal allang met haar medeslechterikken bekokstoofd te zijn in het hol.
Floris1987 schreef:
14 okt 2020, 16:22
Blijft het feit dat ik ook a is haar mening niet gelijk met die van haar Ik Edy niet verdacht vind. Ze probeert echt goed te zoeken en ziet ook de punten die worden gezegd/apart worden genoemd. Ze trapt helaas in mijn ogen in de val die de vampieren aan het leggen zijn op kayan.
Hoe kan je zó zeker zijn dat Kayan goed is? Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Kayan speelt vreemd (in jouw woorden), is gezien als slecht.. Hoe kan het dan dat er geen enkele twijfel bij jou bestaat over haar goede intenties? Ik heb Kayan zelf ook uiteindelijk aan de kant geschoven als verdachte, en ga vandaag niet op haar stemmen, maar geenzins heb ik haar afgeschreven als mogelijke slechterik, iets dat jij hier wel lijkt te doen.

@ Lola
Lola schreef:
14 okt 2020, 17:00
Hugo schreef:
13 okt 2020, 17:59
Te weinig info, maar verdacht
Nynke, Lola
Uh, Hugo, waar haal je dit nu weer vandaan? Ik vond je tijdens het teruglezen eigenlijk niet meer zo verdacht, maar dan schudt je dit opeens uit je mouw. Het enige dat je op mij hebt aangemerkt was:
Hugo schreef:
12 okt 2020, 20:28
Wouter glibbert er wel heel erg doorheen, net als Lola (niet door haar schuld natuurlijk), terwijl ze bij de dag-1-stemming zich toch wel verdacht hebben gedragen (pot, ketel, whatever).
En daar vertel je niet eens bij wát er dan verdacht was aan mijn gedrag. Want dat zie ik zelf in ieder geval echt niet. Daarnaast noem je me in één adem met Wouter, die in je overzichtspost niet eens voorkomt. Erg vreemd.
Met 'te weinig info, maar verdacht' bedoel ik 'te weinig info om niet meer te verdenken'. Ik begin met iedereen op 'verdacht'; dus van dat label ben je nog niet af. Als je de post goed bekijkt zie je dat ik 4 mensen noem die ik verdachter vind dan jullie twee. Dus ik snap niet helemaal waarom je hier zo over valt?
Wouter noem ik overigens wel in die post; hij staat samen met Floris op 'verdacht'.

@ All

Met de Kayan-Florisrelatie kan ik overigens nog steeds niets, omdat ik niet begrijp waar Kayan dan haar informatie vandaan haalt (zeker gezien haar rol, en de summiere posts van Floris tot het moment waarop ze zei dat hij een rol kon hebben). Het zit me absoluut niet lekker, en Floris die het zo voor haar opneemt zonder ook maar enige twijfel... Het lijkt wel alsof ze telepathisch contact hebben - of in een hol zitten, of een stelletje zijn. Ik zou eigenlijk het liefst op Floris stemmen op het moment. Wouter lijkt het hele spel te zijn vergeten en is warrig, wat mijn wantrouwen in hem niet doet afnemen, maar ook niet toenemen. Ik acht op dit moment het het meest waarschijnlijk dat mijn stem naar één van hen gaat.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Bas »

Mijn probleem met hoe het spel nu in elkaar zit is, dat als Kayan goed is de mensen die zij als goed noemt vrij wel zeker ook goed zijn.
Of Kayan interpreteert dingen die ze als leider kan zien/weten verkeerd. Maar zelfs als dat het geval is moet Floris of Lola goed zijn.

Wouter is goed, daar ben ik 99,99% zeker van. Juist daarom vind ik het zo jammer dat hij vrij weinig van zich laat horen.

Dan houd ik Nynke, Hugo, Ida en Edy over.
Als Kayan dingen goed interpreteert zouden 3 van deze 4 slecht moeten zijn. Waarbij ik dan Edy als meest goed zie en dan dus de drie anderen slecht zijn.
Als Kayan dingen niet goed interpreteert zouden 2 van deze 4 slecht zijn en Floris of Lola de andere slechte moeten zijn.

Dit is dan allemaal met de veronderstelling dat Kayan goed is. Iets wat ook nog steeds niet zeker is. Maar op dit moment heb ik besloten Kayan te geloven en haar dus als goed aan te nemen.

Omdat ik nog steeds Edy en Hugo niet allebei slecht zie, stem ik het liefst op Nynke of Ida.
Van Nynke heb ik het idee dat ze er een beetje makkelijk doorheen fietst.
Ida heb ik eigenlijk sinds dag één een beetje vertrouwt, maar terugkijkend komt ze inderdaad niet met heel veel nieuwe dingen.

Om eerlijk te zijn is het mij om het even om te stemmen op Nynke of Ida.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Ida »

RIP Mariska, opvallend slachtoffer. Mede doordat Kayan de eerste dag vrijwel inmiddellijk op haar stemde. Dit kan betekenen dat Kayan iets over haar wist, zo lijkt het nl. Dat Kayan er nu als de kippen bij is om op Floris te stemmen, maakt de zaak nog ondoorzichtiger, want mijn eerste ingeving is dan dat ze wil bewijzen dat Floris goed is, omdat ze met Mariska ook goed zat. Het kan een voorop gezet plan zijn. Aan de andere kant: Kayan stemt steeds vrij onmiddelijk, dus stel ze zit in het hol, dan laat ze niet blijken dat ze haar mede vampiertjes lief heeft, want dan zou ze haar stem wel bewaren om een maatje te redden. Met Kayan houd ik enige twijfel, maar ik neig ernaar om haar te vertrouwen.

Dat zegt nog niet dat ik Floris 100 % vertrouw, want zover gaat mijn vertrouwen in Kayan niet. Floris heeft als goeds gedaan om op dag 1 evt te willen wisselen, maar hij zette dat niet om in actie, tel daarbij op dat hij de stemming niet gelijk wilde laten eindigen, maar met zijn stem, maakte hij het wel gelijk, dat is wel raar. Dus Floris verliest aan vertrouwen bij mij. Ik vind het wel goed, van, hem om ontdekt te hebben dat Wouter raar stemde, maar Floris trekt naar mijn idee dan de verkeerde conclusie.(zie onder) Floris: kwa leiders capaciteien heeft Mark gezeg: -1 stem, (maar niks over het tijdstip) en daarbij geheime camara activiteiten. dus ik denk niet dat het moment van stemmen een opdracht van Mark zou zijn, maar dat is mijn idee. Ik denk dat kayan vooral verwarring wil zaaien en dat lukt haar aardig, want ik volg haar niet. Ik zit op een tweespoor met haar.

Dan valt mij op dat Bas vanuit het niets Wouter als enige bestempeld met 'goed' Bas waar komt dat ineens vandaan? Wouter heeft (behalve jou als redelijk goed genoemd) nog niet veel inbreng van betekenis gehad. Bas mist zijn gebruikelijke scherpte, ik vinds het een beetje vlakjes, maar mischien ok tijd gebrek, of verschuilen achter tijd gebrek. Tot nu toe leek je goed op zoek, maar door deze opmerking (over Wouter) weet ik het nog niet zo.

Wouter: enig samenspel tussen Bas en Wouter, tel daarbij dat hij met zijn stem op Edy een beetje de stemming ontdook. Hij merkte op dat de stemming tussen Edy en Kayan ging, en stemde op Edy, dàt is raar en dat vertrouw ik niet, want ik denk dat hij best in staat is om bewust verkeerd te hebben genoemd, dat de stmming op Hugo en Kayan ging. Onder het mom van snel lezen, dan vallen de juiste namen (zeker Hugo) hem vast wel op.
Meestal zie ik samenspel tussen Hugo en Wouter, maar dat ontbreekt nu volledig, kan betekenen dat ze niet in hetzelfde kamp zitten. Tussen Bas en Hugo wringt het ook zo te zien, dus die zittten dan ws niet in hetzelfde kamp. Hugo verdenk ik eigenlijk altijd, burger of geen burger, maar deze keer zie ik niet zo heel veel geks bij hem, ik heb eerder het idee, dat hij erin word geluisd door Kayan, en dat vind ik dan weer raar, want zoveel informatie kan ze nl in 3 nachten niet hebben vergaard, dus het voed mijn onbehagen bij Kayan eigenlijk.

Nynke, verschuift een beetje met haar verdachten en geeft daarbij aan, dat zij alles door de bril van de door haar verdachte personen bekijkt. Dat lijkt op tunnelvisie, maar het kan ook zijn, dat ze niet iedereen met een open mind langs de meetlat wil leggen, dus ik begin bij haar wat twijfel te krijgen.

Edy is nog steeds flink achterdochtig bij iedereen en dat leg ik bij haar uit als burger. Ik zie bij haar ook geen enkele echte samenwerking met iemand anders.

Lola, van haar post word ik inhoudelijk nog niet veel wijzer, maar ze heeft absoluut gelijk, dat zij hints niet oppikt. Bas: heb je al lang niet meer met haar gespeeld?

Als er al groepjes zijn te ontdekken, dan is het Edy/Kayan met wisselende derden (Hugo, Floris) een ander samenspel valt me op van Bas en Wouter. Nynke schuift wat met wie ze verdenkt, soms ben ik het met haar eens, maar soms ook juist niet. Het lijkt zoekend, maar als ze zlf al zeg, dat ze voornamelijk op andere zit, dan de rest, dan kan ik er de vinger niet op leggen.

Omdat ik de vinger niet kan leggen op de commotie rondom Edy/Kayan/Hugo/Floris, denk ik dat het best een groepje burgers met elkaar kan zijn. ik heb dan eerder de neiging om het tweetal Bas/Wouter aan de schandpaal te nagelen. Dus mijn stem gaat ws naar 1 van deze 2

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Ida »

Ah, ik lees net de laatste post van Bas: grappig, dezelfde conclusie uit een ander perspectief en een omgekeerde uitslag. Over Kayan en de nasleep (gevolg) zijn we het dus eens. Maar nog steeds geen antwoord op waarom je Wouter bijna 100 % vertrouwt??

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Bas »

Ida schreef:
14 okt 2020, 18:17
Ah, ik lees net de laatste post van Bas: grappig, dezelfde conclusie uit een ander perspectief en een omgekeerde uitslag. Over Kayan en de nasleep (gevolg) zijn we het dus eens. Maar nog steeds geen antwoord op waarom je Wouter bijna 100 % vertrouwt??
Je zit er heel dicht bij, maar je mist nog net een klein stukje. Simpel gezegd ik zou niet moeten weten dat Wouter goed is, maar ik mag er verder niets over zeggen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
14 okt 2020, 18:06
Mijn probleem met hoe het spel nu in elkaar zit is, dat als Kayan goed is de mensen die zij als goed noemt vrij wel zeker ook goed zijn.
Of Kayan interpreteert dingen die ze als leider kan zien/weten verkeerd. Maar zelfs als dat het geval is moet Floris of Lola goed zijn.

Wouter is goed, daar ben ik 99,99% zeker van. Juist daarom vind ik het zo jammer dat hij vrij weinig van zich laat horen.

Dan houd ik Nynke, Hugo, Ida en Edy over.
Als Kayan dingen goed interpreteert zouden 3 van deze 4 slecht moeten zijn. Waarbij ik dan Edy als meest goed zie en dan dus de drie anderen slecht zijn.
Als Kayan dingen niet goed interpreteert zouden 2 van deze 4 slecht zijn en Floris of Lola de andere slechte moeten zijn.

Dit is dan allemaal met de veronderstelling dat Kayan goed is. Iets wat ook nog steeds niet zeker is. Maar op dit moment heb ik besloten Kayan te geloven en haar dus als goed aan te nemen.

Omdat ik nog steeds Edy en Hugo niet allebei slecht zie, stem ik het liefst op Nynke of Ida.
Van Nynke heb ik het idee dat ze er een beetje makkelijk doorheen fietst.
Ida heb ik eigenlijk sinds dag één een beetje vertrouwt, maar terugkijkend komt ze inderdaad niet met heel veel nieuwe dingen.

Om eerlijk te zijn is het mij om het even om te stemmen op Nynke of Ida.
Ik moet zeggen Bas.. Ik heb alleen degene die goed zijn beter op mijn vizier dan de mensen die slecht zijn. Dat laatste is inderdaad echt heel veel puzzelen en interpreteren vanuit mij. EN dat lukte de afgelopen week heel slecht. Ik baal een beetje, want ik moet zometeen wèèr een avondvergadering in, dus ik kan niet zien hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Ik weet verder niet hoezo je opeens geswitcht bent van mening als het gaat om Hugo, Edy, maargoed.. c'est ca. Wel fijn dat je me wil geloven wat betreft Floris/Lola (en jezelf).

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door Ida »

Bas, ik ken niet alle UW rollen, maar het lijkt me stug, dat het met een rol te maken heeft. dus je zou handlanger van de Big Boss kunnen zijn, maar dan had daarover iets bekend moeten zijn. Er is nog een mogelijkheid, dat er toch wolven in dit spel zijn, maar dat ze hun honger op een andere manier stillen: geestlijke info ipv maagvulling. In dat geval zijn jullie (Wouter en Bas) beide wolf. :lol: Maar dat lijkt me dan wel heel veraf van de spelregels, dan hadden we op z'n minst moeten weten, dat er nog een rare twist is in dit spel. Maar het verhoogd de kans op slechtheid van Kayan ook wel weer.
Ik word gek.
Oh wacht, mischien stemt Wouter steeds niet in het hol en is er daarom geen slachtoffer...

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3 - een rustige week

Bericht door NynkeB »

Kayan schreef:
14 okt 2020, 01:02
Succes met je tentamens! Enneh.. Ik vind het zo grappig dat je 180 graden bent gedraaid wat betreft Hugo en Edy.. Ik denk dat jij meer op gevoel speelt dan dat je daadwerkelijk durft toe te geven. Want Edy (en Hugo) hebben wel wat missertjes gemaakt. Het is daarom ook ontzettend jammer dat je je zo blindstaart op wat Belle heeft gezegd.
Bedankt allereerst! <3

Maaarrr… Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik 180 graden gedraaid bent met mijn visie op Edy? Ik heb Edy altijd op licht vertrouwen/vertrouwen gehad (wat ook vrij duidelijk in de betreffende posts staat)… dus ik hoor graag van je waar je dit vandaan hebt!? Hugo had ik eerder staan op ‘niet goed wetend waar te plaatsen’, dat is nu iets verschoven, maar niet rigoureus anders. Dus…
En inderdaad, ik speel dit spel veel op gevoel. Dat wil ik best toegeven hoor! Maar om dat nou te schakelen onder dat ik me blindstaar op wat Belle heeft gezegd ben ik niet met je eens, het blijft een opsomming van dingen. Tuurlijk speelt de opmerking van Belle mee, maar er gebeuren wel meer dingen.
Bas schreef:
14 okt 2020, 18:06
Mijn probleem met hoe het spel nu in elkaar zit is, dat als Kayan goed is de mensen die zij als goed noemt vrij wel zeker ook goed zijn.
Of Kayan interpreteert dingen die ze als leider kan zien/weten verkeerd. Maar zelfs als dat het geval is moet Floris of Lola goed zijn.

Wouter is goed, daar ben ik 99,99% zeker van. Juist daarom vind ik het zo jammer dat hij vrij weinig van zich laat horen.

Dan houd ik Nynke, Hugo, Ida en Edy over.
Als Kayan dingen goed interpreteert zouden 3 van deze 4 slecht moeten zijn. Waarbij ik dan Edy als meest goed zie en dan dus de drie anderen slecht zijn.
Als Kayan dingen niet goed interpreteert zouden 2 van deze 4 slecht zijn en Floris of Lola de andere slechte moeten zijn.

Dit is dan allemaal met de veronderstelling dat Kayan goed is. Iets wat ook nog steeds niet zeker is. Maar op dit moment heb ik besloten Kayan te geloven en haar dus als goed aan te nemen.

Omdat ik nog steeds Edy en Hugo niet allebei slecht zie, stem ik het liefst op Nynke of Ida.
Van Nynke heb ik het idee dat ze er een beetje makkelijk doorheen fietst.
Ida heb ik eigenlijk sinds dag één een beetje vertrouwt, maar terugkijkend komt ze inderdaad niet met heel veel nieuwe dingen.

Om eerlijk te zijn is het mij om het even om te stemmen op Nynke of Ida.
Bas, ik snap er bizar weinig meer van. Je lijkt wel vastgeplakt aan Kayan, tuurlijk, als je haar vertrouwt neem je dingen van haar aan/over. Maar dit gaat wel heel erg makkelijk.
Wat een beetje gek loopt daardoor bijvoorbeeld; gisteren zei je dit:
Bas schreef:
13 okt 2020, 22:53
Dus dan zouden de vampieren zijn: Hugo, Nynke en Lola. (Voor de duidelijkheid, ik verdenk je niet omdat je weinig zegt Lola, maar meer omdat er geen redenen zijn om je te vertrouwen.)
En nu is het opeens:
“Of Kayan interpreteert dingen die ze als leider kan zien/weten verkeerd. Maar zelfs als dat het geval is moet Floris of Lola goed zijn.”

HUHUHUHUHUH, wat heb ik hier gemist? Ten eerste: hoezo moet Lola goed zijn? Ten tweede: waarom stond ze dan gisteren onder 'dat ze vampier moet' zijn, en vandaag daar niet eens een beetje voor in aanmerking komt?
En ja, dit zijn twee verschillende punten. Het is al gek dat je nu niet eens meer terugkomt op wat je gisteren zei, je maakt er zonder onderbouwing iets heel anders van, maar daarnaast staat ze bij je opeens aan de andere kant van de schaal van Richter.

Well, zoals verwacht; mijn stel zal waarschijnlijk naar Kayan of Bas gaan (zoals gisteren en al eerder aangegeven; mijn twee grootste verdachten).
Ik nijg voorlopig naar Bas

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”