Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
11 okt 2020, 10:41
Zo kom je over Kayan. Weerwolven is een heel leuk maar ook soms irritant spel als mensen je woorden al dan niet bewust verkeerd of anders opvatten. Zeker online. Live with it zou ik zeggen.
Ik moet ook leven met het feit dat je me het hele spel al verdacht maakt en zogenaamd overtuigd bent van mijn slechtheid. Terwijl je daar toch ook volkomen naast zit. Leef ik ook mee hoor.
Uiteraard. En jij zit er ook volkomen naast bij mij, zal even nadenken hoe ik jouw berichtgeving moet noemen. In ieder geval jaloers op die mooie ketting van mij 😂😂😂

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Bericht door Ida »

dames, dames, rustig maar, straks staan jullie nog samen op het chavot, of is dat wat je wilt?
Dit spel is zo raar, dat ik hobbel van hot naar her in mijn gedachten.
Maar nu we toch over spelstijl bezig zijn, zou ik pleiten voor wat meer discussie tussen alle spelers. Het cirkeltje draait steeds om diegene die de meeste drukte maken en dan zijn er 2à3 spelers vrijwel afwezig en zeker 3à4 die één keer iets posten, stemmen en weer weg zijn. Op die manier kan ik geen verbanden ontdekken en kom ik er in ieder geval niet uit. Zeker omdat er bij de stillere helft ook slechterikken moeten zijn. Ik geloof niet, dat alle slechterikken tussen de meest actieve spelers zitten, eentje vast wel, maar die moet dan toch gelinkt aan een wat stillere speler, maar dat verband kan ik niet vinden.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Bericht door Floris1987 »

Dit is een niet verwachte uitkomst van de stemming en van de lynch.

Wat ik hier van moet denken weet ik niet.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Bericht door Edy »

Nou, dat iemand Kayan het amulet gegeven heeft? Of iemand die Kayan vertrouwt, of een BG die zijn mede BG het amulet geeft. zo moeilijk is het niet Floris! Ik ben een beetje teleurgesteld dat dit alles is wat je kan zeggen😢

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - de week dat er niets gebeurde.

Bericht door Mark »

Gesloten
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”