Dag 2- De gebeurtenis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Mark »

Beste iedereen, jullie hebben gestemd daar uit is dit gekomen.

Met 1 stemmen Floris ( Bas (2), Hugo (5), Kayan=anti stem (6))
Met 2 stemmen Kayan ( Edy (1), Nynke (4))
Met 1 stem Wouter ( Ida (3))
Met 1 stem Hugo ( Floris (7))

3 mensen hebben niet gestemd.
Lola, Mariska en Wouter.
Foei, Foei, Foei, eerste waarschuwing voor jullie.

Daarmee staat Kayan op het schavot.
Maar naast haar zijn Hugo, Edy en Bas ook op het schavot geland.

De Burgers hebben iemand aan gewezen die zij het meest vertrouwde. die personen mochten elk iemand op het schavot zetten.
de mensen die de kracht hebben gebruikt mogen niets laten weten, ook de burgers mogen niet er over praten. want dan vertellen ze dat ze burgers zijn.
stem op de gene die je het liefste uit het spel wilt hebben.

@kayan.
doordat je zelf op het schavot staat is jouw anti-stem voor deze keer een normale stem geworden.

Jullie hebben tot morgen 10 oktober 21:00
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Kayan »

Ik wil dat Hugo het huis verlaat.

Edit: even netjes op de juiste manier stemmen, oeps
Laatst gewijzigd door Kayan op 09 okt 2020, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Floris1987 »

Mark kun je nog een keer naar de tekst kijken.
ik snap het niet helemaal, mogelijk door het woord hun.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Floris1987 »

Mogen we wel discussiëren.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Mark »

Floris1987 schreef:
09 okt 2020, 20:26
Mark kun je nog een keer naar de tekst kijken.
ik snap het niet helemaal, mogelijk door het woord hun.
Hun is zij :) heb het aangepast. Excuus Big Brother met Dyslexie en gewoon niet weten hoe je wat schrijft. XD
Floris1987 schreef:
09 okt 2020, 20:27
Mogen we wel discussiëren.
Ja doordat Het door een Gebeurtenis al vast stond dat er een herstemming kwam.
mogen jullie van mij discussiëren

Groetjes
Big Brother
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Kayan »

Oh, ik dacht dat we niet mochten overleggen. Nou in dat geval; na de dag die ik vandaag heb gehad, en de verwachting dat ik morgen echt vanalles moet doen, heb ik besloten om maar gewoon gelijk te stemmen voordat ik het weer vergeet. Stem op Hugo is deels lijfsbehoud (is de enige van de drie anderen die ook een stem heeft gekregen in dit spel) en ook gewoon omdat ik hem verdacht blijf vinden. Ook al gelooft hij mijn 'blauwe ogen' wel, dat zou ik ook doen als je weet dat de ander goed is en er een wit voetje te halen valt als dat gaat blijken.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Mariska »

Sorry jongens, ik zou dansend door brandende hoepels zweren dat de deadline op 2100 uur lag.....
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Mariska »

Ik wil dat Hugo het huis verlaat.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Ida »

HUH , dit is een rare wending. Mijn verdachte staat er niet bij .
Dat word terug lezen ...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2- De gebeurtenis.

Bericht door Kayan »

Eindelijk het bed ingedoken... En dan Kan ik het toch niet laten hè. Ben het nu aan het teruglezen. @Edy.. je onderschat me echt zwaar als je zegt dat ik dit nooit na dag 1 niet kon destilleren wat er gaande was. Als je lycan bent, en leider en de dag erna is er welgeteld 1 persoon die je plots niet meer vertrouwt en het dan over aura's heeft.. en je stelt dat ik Belle niet ken, dat klopt. Maar inmiddels heb ik wel al een paar potten met haar gespeeld, dus ik weet prima wanneer iemand onverwachts in een fel tunnelvisie komt, dat daar meer aan de hand is.

Tel daarbij op dat ik meer weet dan de gemiddelde burger... Nou, ik kan je vertellen dat mijn rekensommetje heus niet zo ingewikkeld is dan.

Wat betreft het niet vroeg willen stemmen. Dat klopt, dat had ik de vorige dag gedaan. Dit was een nieuwe dag, en daarbij zijn er nieuwe ontwikkelingen ontstaan. Weet je nog dat ik zei 'ik moet een manier verzinnen om jullie duidelijk te maken wat ik weet', nou dat was dus door vroeg te stemmen. De vorige keer wist ik niks nuttigs te vertellen, nou nu wel. En hoe anders te combineren dan gewoon te stemmen op wat je vertrouwt?

En je onderschat je medespelers ook als je zegt dat het wel heel toevallig is dat Belle mij verdenkt en er dan uit wordt gegeten. Jij denkt dat ik dat zou doen? En mezelf daarin gevaar breng als ik al een vermoeden heb dat Belle ziener is?? En Dat het niet kan dat de vp dachten 'goh, we kunnen Kayan verdacht maken door Belle op te eten'? Het hoeft niet eens zo te zijn dat ze de hints van Belle zagen (die waren er ook) of dat ze mijn poging tot inzicht naar Belle toe begrepen (en daarmee dus ook doorhadden dat ik als slecht gezien kan worden). Het kan ook gewoon puur zijn om de leiderschapsrol bij de verkeerde persoon in handen te krijgen.

Als ik vp zou zijn geweest, dan had ik Belle er lekker ingehouden en me vastgehouden aan dat het gewoon quatsch is wat ze allemaal roept. Denk je echt dat het spel zo zou lopen voor mij als dat het nu loopt als ik slecht was?

Oh ik lees net dat Bas dit ook allemaal uiteen heeft gezet.

Wat betreft mijn claim. Meerdere lycans is niet ondenkbaar, Edy. Ik snap dat je dat wel graag zou willen, maar er zijn meerdere redenen mogelijk waarom dat niet zo is.

@Nynke, ik ben ook heel charmant ;). Maar dat ben ik ongeacht welke rol.. prima dat je op basis van wat Belle zei op mij stemt, maar in alle eerlijkheid, dat wat Edy zegt, klopt gewoon niet. Ze pakt alles maar half aan om dat uit te vergroten en datgene wat het verschil maakt vergeet ze steeds voor het gemakshalve. Wat ik doe is allemaal voor de bühne volgens haar. Maar dat doet zij ook, want zo zit dit spel in elkaar.

@Hugo, nou.. vorige dag had niemand de stemming gemist, maar vandaag toch zeker (bijna 4) 3 mensen. Dus dat was helemaal niet zo ondenkbaar 😂

@Mariska, was je er nog wijzer op geworden over je Sander-theorie? Ik vond dat eigenlijk best een goeie opmerking. Alhoewel ik niet per se weet of dat nu nou een reden is om hem uit het spel te kiepen... En stem op gevoel weer?

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”