Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Mark »

Na een heftige discussie,
die het meeste ging tussen Ida en Djamila,
moet Djamila met 5 stemmen het huis verlaten.

Net voor dat Djamila vertrekt vertelt zij haar geheim van haar spel.

Zij was namelijk de Bezweerder

Afbeelding

Voor de rest gaat week 2 nu beginnen :) yeeeh.
Gefeliciteerd.

Jullie zijn nog met 11.

De eerste deadline is morgen 6 oktober 21:00
De tweede deadline is woensdag 7 oktober om 13:00

GEBEURTENIS.
Voor de mensen met als rol de BURGER: let goed op.
Ik verwacht van jullie allemaal een berichtje wie jullie het meeste vertrouwen. (je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen)
Jullie mogen natuurlijk hier niet overleggen want jullie weten niet wie wat is. :twisted:

Succes.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Floris1987 »

nou het was mij al duidelijk dat Djamilla goed was. helaas
Rip Djammilla

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Lola »

Bas schreef:
05 okt 2020, 21:03
Ik vind het vooral vreemd dat Lola zegt dat ze liever op Hugo stemt, maar dat uiteindelijk niet doet. Terwijl er een kans was dat Hugo er nog uitgestemd werd, gezien Ida en Floris eventueel wouden wisselen.
Ik zei dat ik dat zou doen als het nu niet zo'n kritische situatie was geweest. Vlak voor de deadline een massale gecoördineerde wissel vind ik gewoon een te ambitieus plan. Je zag al hoe het ging met een paar wissels, waarna het gewoon alsnog gelijkspel was. Zoals ik van tevoren al aangaf, heb ik een keuze gemaakt tussen Ida en Djamila om gelijkspel te voorkomen. Dát is gelukt. Helaas was Djamila goed - sorry Djamila! :( Maar ik vond en vind Ida ook gewoon niet verdacht genoeg om op te stemmen. Het was een rottige situatie, maar dat je het vreemd vindt dat ik doe wat ik beloof vind ík dan weer raar.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Belle »

Om mijn wissel nog even uitgebreid toe te lichten nu ik thuis ben:
Ik had vanmiddag al bedacht dat ik mogelijk vlak voor de deadline zou kunnen wisselen, mocht dit vanwege een gelijkspel nodig zijn. Op basis van de informatie die ik toen had, heb ik besloten dat ik dan op Ida zou stemmen.
Dan zie ik 10 minuten voor de deadline dat het inderdaad gelijk staat. Mensen beginnen over wisselen, maar niemand onderneemt actie, dus doe ik het maar.

De wissels die daarna plaats hebben gevonden, vind ik wel ietwat vreemd. Al zou dit kunnen komen doordat in de laatste paar minuten mijn wissel niet op tijd is gezien.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Edy »

RIP Djamila!
Hele rare dingen zijn gebeurd die ik eens grondig zal analyseren en hopelijk een soort van conclusie uit kan trekken. Maar dat er zo happig op Djamila gesprongen wordt nadat ik op haar stemde zit me geheel niet lekker. En dat gedraai op het einde al helemaal niet.
Maar nu even niet. Een avondje vroeg onder de veren met een boekje is wat ik nodig heb.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Ida »

RIP Djamila, doordat iedereen mee ging op mij of op DJ, moest het wel een burger/burger strijd zijn. Ik ga morgen eens kijken wie lekker meestemden en wie hun nek durfden uitsteken. Op voorhand vallen Bas en Floris positief op. Helaas was het te laat om met 4/5 personen te wisselen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Kayan »

Hm.. ja... Mijn hoofd tolt hier nog steeds van. Ik was al te laat voor m'n afspraak, dus kon niet langer blijven hangen (is een woordgrap, want heb net geboulderd en heel veel gehangen).

Jammer Djamila! Ik vond het dus juist wel fijn dat de bezweerder er was.

Anyhoe, ik rij even snel naar huis en zal nog even kijken of ik de puf heb om wat uitgebreider te reageren.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Kayan »

Belle schreef:
05 okt 2020, 21:50
Om mijn wissel nog even uitgebreid toe te lichten nu ik thuis ben:
Ik had vanmiddag al bedacht dat ik mogelijk vlak voor de deadline zou kunnen wisselen, mocht dit vanwege een gelijkspel nodig zijn. Op basis van de informatie die ik toen had, heb ik besloten dat ik dan op Ida zou stemmen.
Dan zie ik 10 minuten voor de deadline dat het inderdaad gelijk staat. Mensen beginnen over wisselen, maar niemand onderneemt actie, dus doe ik het maar.

De wissels die daarna plaats hebben gevonden, vind ik wel ietwat vreemd. Al zou dit kunnen komen doordat in de laatste paar minuten mijn wissel niet op tijd is gezien.
Ik denk juist dat jouw wissel ervoor had gezorgd dat Bas ook ging wisselen, in combinatie met wat hij dacht dat Lola zou gaan doen, en Ida en Floris met hem mee zouden wisselen.... Overigens is het forum zo gebouwd om te zien dat iemand iets heeft gezegd voordat je iets verstuurd. Dus je maakt me daarin eigenlijk niet wijs dat Bas niet bewust wisselde.

Even voor het overzicht:

Ida 4x -> Mariska (1), Djamila (6), Floris (7), Bas (10), Belle (11)
Djamila 5x -> Edy (2), Ida (3), Wouter (4), Nynke (8), Lola (13)
Kayan 1x -> Belle (5)
Mariska -1x -> Kayan (9)
Hugo 1x -> Bas (12)
Floris 1x -> Hugo (14)

Okay. Ik merk dat ik er toch niet helemaal meer uitkom met mijn gedachten, dus ik stop ermee.

Wel nog drie vragen aan BB.
1. Moest ik nou wel of niet op dezelfde manier stemmen als de rest?
2. De burgers, in dit geval, is dat burger zonder speciale gaven, of tellen bijv. Lycans en andere non-functionele wezens hierin ook mee?
3. Om er eens en voor altijd vanaf te zijn: Mag ik zeggen wat de gaven doen?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Mark »

Kayan schreef:
06 okt 2020, 01:01
Wel nog drie vragen aan BB.
1. Moest ik nou wel of niet op dezelfde manier stemmen als de rest?
2. De burgers, in dit geval, is dat burger zonder speciale gaven, of tellen bijv. Lycans en andere non-functionele wezens hierin ook mee?
3. Om er eens en voor altijd vanaf te zijn: Mag ik zeggen wat de gaven doen?
Hier is BB dan speciaal voor jouw.
om de vragen te beantwoorden.

1.
Jij mag stemmen als volgt
Ik wil .... in het huis houden.

2.
Met burger bedoel ik letterlijk de rol BURGER.
dus niet deze rollen:
Auraziener, Bezweerder, Bink, Burgemeester, Cupido, Heks, Jager, Leerlingziener, Lijfwacht, Lycantroop, Magiër, Martelares, Onruststoker, Oude Feeks, Oude Man, Paranormaal Detective, Priester, Prins, Vrijmetselaar, Zieke, Ziener, Lieveling, Tovenares, Weerwolf, Weerwolvenjong, Dronkenlap, Dubbelganger, Vervloekte, Crimineel, Eenzame Wolf, Leerlooier, Sekteleider, Vampier, Het Ding, Graaf Tel, Slapeloze, Waarneemster, Droomwolf.

3.
Jij Mag NIET zeggen wat jouw gaven doen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Kayan »

okay, Check. Big Brother. Voordat ik ga slapen, @Mariska.. Care to elaborate? :)

Rest van mijn opmerkingen, en gedachtens en verdachten etc. komen in ieder geval vòòrdat de dag nog begint! Promise!

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”