Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Big Brother is watching you!!!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Ida »

Ik ben door de posten van Kayan heen geworsteld. De' laatste was best leesbaar ;-) Mijn conclusie is dat je op iedereen wel iets hebt op te merken in negatieve zin. Ik weet nog niet wat ik daarvan moet vinden, ook omdat ik de door Djamila gespotte hint van jou inmiddels ook heb gezien, maar het probleem is, dat ik diezelfde hint ook bij iemand anders heb gezien. Dus er klopt iets niet, of ik zag de verkeerde hint of die ander hintte juist naar jou om duidelijk te maken, deze hint ook gezien te hebben. Dàt houd ik nog even in de gaten, alvorens een conclusie aan te verbinden. Verder ben je als leider wel lekker bezig, maar de verborgen camera brengt nog niet veel op, tenminste ik zie het niet.

Wat ik opmerkelijk vind is dat Wouter Hugo soort van vertrouwt en dat Hugo Wouter niet helemaal vertrouwt, beide met nuance, maar toch.

Verder vind ik spelers die in de laatste fase stemwisselen juist getuigen van moed en dat komt bij mij posititef over. Iemand (Bas?) vroeg waarom ik niet een voorstel tot wisselen naar wie had gedaan. Ik kwam net tegen negenen thuis en scrolde allereerst door de stemming, postte mijn voorstel, maar moest toen nog bijlezen. Tijdens dat lezen gebeurde er zoveel, dat de deadline bereikt werd. Ik moest natuurlijk ook rekening houden, dat juist ik, in de gevarenzone zat.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2- Het spel is nu echt begonnen.

Bericht door Mark »

Gesloten
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”