Dag 1 - De eerste week

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Bas »

Ik wil dat Ida het huis verlaat.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door NynkeB »

Djamila schreef:
05 okt 2020, 20:27
Uhh, daar hebben we zeker wel iets aan, want je hebt het dus verkeerd geïnterpreteerd en trekt er dus foutieve conclusies uit, waardoor de kans voor de goedjes om te kunnen winnen, kleiner wordt.
Ik hoef niemand in te palmen, ik schreef op wat me opviel. Welke blijvende moraal heb je het over lol?
En hoezo verkeerd geïnterpreteerd? Op het moment dat jij zegt:
Djamila schreef:
04 okt 2020, 16:37
Tot nu toe komen Edy en Hugo goed op me over. Heb daar niet veel argumenten voor, behalve dat ik ze goede/zoekende posts vind maken.
Harde verdachten, nee
Ben vooral benieuwd naar degenen die nog niks hebben gepost vandaag.
Lees ik:
De mensen die ik als 'goed' zie zijn....
Mijn verdachten zijn...
Overige mensen...

Ofwel, ik zie daar in de verste verte niet staan
De mensen die ik goede posts zie maken maar ik niet over zeg of ze verdacht zijn of niet zijn...
Mijn verdachten zijn...
Overige mensen...

Dat is een beetje gek, vind je niet? Het is logisch(in mijn ogen) dat het een 'verdachtenlijstje'/'mijn idee tot nu toe' moet zijn, als afsluiter van die post.
Op het moment dat jij het écht bedoelde als 'goed spelgedrag', mijn excuses. Maar ik vind het maar een raar verhaal.

Ohw ja, met de blijvende moraal heb ik het meer over het meegaan met wat er op dat moment van jou gevonden wordt (Zie het voorbeeld met Edy wat ik in mijn vorige post al uitgelegd heb). Ik ben het met je eens dat het niet helemaal de goede verwoording is 8-| .

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Lola »

Djamila schreef:
03 okt 2020, 18:31
@Kayan en Lola

Hoezo denken jullie dat Mark iemands rol zo vrij zou geven in zijn verhaaltje? Volgens mij is het na aaaal die spellen vrij duidelijk er niet zulke info aan ontleend kan worden aan spelleider verhaaltjes :shrug: of ben ik nu gek?
Uh, ik zeg echt letterlijk dat Mark natuurlijk nooit de bezweerder bloot zou geven in zijn verhaaltje? Ik vond alleen wel typisch dat hij Sander zo specifiek benoemde, want in mijn belevering hebben de verhaaltjes vaak juist wél iets met het spel te maken - niet in de zin van dat er informatie wordt verstrekt die geheim hoort te zijn, maar dingen die we wel mogen weten worden er vaak op de een of andere manier in verwerkt. Dat er specifiek iemand benoemd wordt die Mariska aanwijst, terwijl daar dus eigenlijk iemand anders achter zit, vind ik wel een beetje gek. Maar goed, is verder niet erg, en het is nu opgehelderd. Maar ik vond het in ieder geval een best logische reactie van Kayan om Sander er een vraag over te stellen, zeker aangezien ze dacht dat het om een gebeurtenis ging.

Anyway... RIP Sander! Vampieren, die zag ik niet aankomen... er zijn hier door anderen al genoeg woorden aan vuilgemaakt. Wel of geen wolven, het kan allebei nog, maar als er morgen weer geen ochtendslachtoffer valt wordt de kans dat er gewoon geen wolven in zitten wel een stuk groter.

Hugo schreef:
04 okt 2020, 15:28
Sander als eerste slachtoffer, ik weet niet wat ik daarover kan zeggen, behalve dat ik bij Mariska als eerste Bezworene die rol 'automatisch' bij Sander had geplaatst. Dat is hij dus niet.
In het vorige spel was hij daadwerkelijk bezweerder en toen had hij zichzelf als eerste bezweerd, terwijl Mariska ook meedeed. Beetje een overhaaste/ondoordachte conclusie van je ;)

Uh. Verder is alles dat in me opgekomen is tijdens het bijlezen al door iemand anders gezegd. Als ik het goed tel is het nu gelijkspel tussen Ida en Djamila, en dat vind ik naar. Ik vind nu eigenlijk Hugo het meest verdacht - ook niet heel ernstig of zo, maar hij komt op sommige punten nogal ondoordacht op me over. Bijvoorbeeld wat ik hierboven al aanhaal, en dat hij het vreemd vond dat ik me 'ineens' niet verkiesbaar stelde. Valt verder ook wel mee, maar als het nu niet zo kritisch was zou ik denk ik op hem gestemd hebben.
Goed, ik weet het niet, ik heb nog heel even dus ik ga nog héél even Ida en Djamila onder de loep nemen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

Stemoverzicht:

Ida 4x -> Mariska (1), Djamila (6), Floris (7), Bas (10)
Djamila 4x -> Edy (2), Ida (3), Wouter (4), Nynke (8)
Kayan 1x -> Belle (5)
Mariska -1x -> Kayan (9)

Nog te stemmen voor 21:00:
Hugo, Lola

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Ida »

Floris wil geen gelijkspel, maar stemt het wel gelijk, dàt is raar Flo!
En Bas doet ongeveer hetzelfde... Als je denkt dat we beide burger zijn, dan kies je toch niet een burger...
Ik geloof ook, dat het onderhjand een burger burger strijd is en dat de slechterikken lekker duiken!
Ik wil wel wisselen, wie nog meer?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Bas »

Ik wil best wisselen, maar ik weet niet op wie.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Bas »

Ida schreef:
05 okt 2020, 20:52
Floris wil geen gelijkspel, maar stemt het wel gelijk, dàt is raar Flo!
En Bas doet ongeveer hetzelfde... Als je denkt dat we beide burger zijn, dan kies je toch niet een burger...
Ik geloof ook, dat het onderhjand een burger burger strijd is en dat de slechterikken lekker duiken!
Ik wil wel wisselen, wie nog meer?
Overigens had ik op het moment van stemmen weinig keus, als ik op iemand anders stemde had Djamila de meeste stemmen, waardoor zij eruit zou gaan.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Floris1987 »

IK ook hoor Ida ik wil best wisselen

Ida, ik was duidelijk waarom ik toch gelijk maakte toch. ik wilde ook geen stem in de blue die geen effect zou hebben.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Belle »

Kayan moet niet meer het huis verlaten, maar Ida

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Floris1987 »

Aparte wissel van Belle zo vlak voor het einde.
Laatst gewijzigd door Floris1987 op 05 okt 2020, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”