Dag 1 - De eerste week

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Djamila »

Ik wil Ida uit het huis

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Djamila »

Stemoverzicht:

Ida 2x -> Mariska (1), Djamila (6)
Djamila 3x -> Edy (2), Ida (3), Wouter (4)
Kayan 1x -> Belle (5)

Nog te stemmen:
Kayan, Floris, Hugo, Nynke, Lola, Bas

Nog best veel niet-stemmers met nog een uur voor de deadline... :S

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Floris1987 »

Goede Avond
Ik weet het niet
Djammila komt oprecht over, maar ook bij Ida merk ik niet echt bijzonderheden.
er moeten nog wat mensen stemmen met maar weinig tijd. Ik wil niet op djamilla stemmen omdat ik haar oprecht vind verkomen maar ook niet op IDa omdat het dan 3-3 word en niet op random iemand omdat dit vrij weinig nut heeft.

:-( :-(

IK ga toch voor Ida en p hoop van zegen

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Floris1987 »

Ik wil Ida uit het huis

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door NynkeB »

Ik ben helaas wat later thuis dan verwacht, vandaar mijn vrij late stem, sorry sorry sorry!
Djamila schreef:
05 okt 2020, 18:17
@ Nynke
Ik bedoelde met goed overkomen, goed spelen. Niet dat ik denk dat ze goed zijn. Wellicht had ik dat moeten verduidelijken.
Even voor de opfrisser, dit is waar dit over gaat:
Djamila schreef:
04 okt 2020, 16:37
Tot nu toe komen Edy en Hugo goed op me over. Heb daar niet veel argumenten voor, behalve dat ik ze goede/zoekende posts vind maken.
Ik wil graag geloven dat je met "komen goed op me over", 'goed spelgedrag' bedoelde, maar het komt er bij mij niet helemaal in. Ik kan hier nu wel een heel essay over schrijven, maar daar heeft niemand wat aan. Waar het vooral om gaat is dat ik het idee heb dat je deze opmerking maakte om Edy en Hugo een beetje in te palmen (om ze zo niet op je dak te krijgen? Het zijn immers fanatieke spelers, later we eerlijk wezen), maar op het moment dat het wat te heet onder je voeten wordt (Edy stemt op je), is het opeens een ander verhaal...

Mijn stem zal naar Djamila gaan, vooral omdat ik haar (naar mij idee) te veel van hot naar her zie springen om zo maar de blijvende moraal te volgen om op die manier niet haar voeten te verbranden. Zeker gezien de tweestrijd die zich begint te vormen, en ik mijn ogen niet zo zeer op Ida heb staan; blijft er niemand anders voor mij over.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door NynkeB »

Ik wil Djamila uit het huis

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

Oei. Ik had dus eigenlijk helemaal niet verwacht dat er een tweestrijd zou zijn tussen Ida en Djamila (ja, beide opvallende dingen gezegd, maar ze doen beide ook wel weer goed mee, dus dan heb ik liever iemand anders de eerste dag eruit. Tegelijkertijd heb ik een hekel aan mensen eruit stemmen die géén weerwoord konden geven, dus dan valt dit op zich wel weer in lijn :lol:). Het is alleen dat ik bij beide niet sterk het gevoel heb, nou die vertrouw ik wat meer, dus die wil ik extra redden/in bescherming nemen ofzo. Daar is het nog te vroeg voor.

Als ik heel eerlijk ben, dan had ik waarschijnlijk op Hugo of Edy gestemd, Zij zijn veel meer bezig geweest met te nuanceren en te chargeren (Nou Belle, hierbij de 'stemmingmakerij' :lol:). Elke keer dat ik een post van hen lees denk ik toch weer 'nou, nou' en ga dan vervolgens daar toch maar weer op reageren. Noem het natuurlijke wantrouwen..

Anyhoe, ik denk dat ik bij mijn originele plan blijf en gewoon (negatief) op Mariska ga stemmen.

oh en vervolgens stemt Floris op Ida, maar die wilde eigenlijk op geen van beide?? En wilde geen gelijkspel, maar maakt gelijkspel:huh: Floris, wat doe je?! :lol:

Vervolgens stemt Nynke ook tussendoor. Kind kan niet rustig even m'n berichtje tikken :lol: Nou, nu geen gelijkspel meer, met nog een paar stemmen te gaan...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

Ik wil Mariska uit het huis

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Djamila »

NynkeB schreef:
05 okt 2020, 20:21
Ik ben helaas wat later thuis dan verwacht, vandaar mijn vrij late stem, sorry sorry sorry!
Djamila schreef:
05 okt 2020, 18:17
@ Nynke
Ik bedoelde met goed overkomen, goed spelen. Niet dat ik denk dat ze goed zijn. Wellicht had ik dat moeten verduidelijken.
Even voor de opfrisser, dit is waar dit over gaat:
Djamila schreef:
04 okt 2020, 16:37
Tot nu toe komen Edy en Hugo goed op me over. Heb daar niet veel argumenten voor, behalve dat ik ze goede/zoekende posts vind maken.
Ik wil graag geloven dat je met "komen goed op me over", 'goed spelgedrag' bedoelde, maar het komt er bij mij niet helemaal in. Ik kan hier nu wel een heel essay over schrijven, maar daar heeft niemand wat aan. Waar het vooral om gaat is dat ik het idee heb dat je deze opmerking maakte om Edy en Hugo een beetje in te palmen (om ze zo niet op je dak te krijgen? Het zijn immers fanatieke spelers, later we eerlijk wezen), maar op het moment dat het wat te heet onder je voeten wordt (Edy stemt op je), is het opeens een ander verhaal...

Mijn stem zal naar Djamila gaan, vooral omdat ik haar (naar mij idee) te veel van hot naar her zie springen om zo maar de blijvende moraal te volgen om op die manier niet haar voeten te verbranden. Zeker gezien de tweestrijd die zich begint te vormen, en ik mijn ogen niet zo zeer op Ida heb staan; blijft er niemand anders voor mij over.
Uhh, daar hebben we zeker wel iets aan, want je hebt het dus verkeerd geïnterpreteerd en trekt er dus foutieve conclusies uit, waardoor de kans voor de goedjes om te kunnen winnen, kleiner wordt.
Ik hoef niemand in te palmen, ik schreef op wat me opviel. Welke blijvende moraal heb je het over lol?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Bas »

Om heel eerlijk te zijn ben ik bang dat het een gaat om een burgerstrijd tussen Ida en Djamila. Op dag één gebeurt het niet vaak dat een slechterik zo agressief reageert op iemand anders dat er een hele discussie tussen beide onstaat.

Het probleem is dat ik nu een beetje laat daarmee ben en er weinig aan te doen is.
Nou vind ik van de twee wel dat Ida een klein beetje verdachter is dan Djamila, vooral omdat Ida met haar berichten net wat vager is dan Djamila.

Het volgende probleem is dat ik bij niemand echt een sterk idee heb. De stemmen van Edy en Wouter vind ik allebei een beetje vreemd. Hoewel ik Edy wel iets beter begrijp dan Wouter.
Juist omdat het tussen twee mensen vaker burger/burger is dan slechterik/burger..

Maar om voor een opmerking en stem op Wouter te stemmen vind ik ook beetje zwak.

Ik ga nu op Ida stemmen, simpelweg om dat ik haar een heel klein beetje minder vertrouw dan Djamila. Maar ik denk eigenlijk dat beide burger zijn en zou het liefst op iemand anders stemmen, maar dat levert nu weinig op en ik zou niet goed weten op wie.

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”