Dag 1 - De eerste week

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 1 - De eerste week

Bericht door Mark »

Na een gezellige eerste nacht. heeft iedereen zijn spullen opgeruimd en eerste nacht geslapen.

in de middag van dag 2 kwamen jullie aan voor een proef wie het langste kon blijven staan tegen een muur die schuin stond.
na wat lange uurtje was er een winnaar Sander en die mocht iemand aanwijzen die een straf krijgt.

de straf gaat naar Mariska zegt sander direct. is wel zo eerlijk wie als eerste afvalt.
Mariska krijgt een Dino pak aan voor de eerste week en mag alleen maar praten via plaatjes en smileys.
Mariska stemt nog wel gewoon :)

Iedereen veel plezier in het huis de eerste week.
Jullie hebben tot Maandag 5 Oktober 21:00 om te stemmen.

wie er van jullie het huis moet verlaten.

stemmen doe je zo:

Ik wil .... uit het huis.


Succes
Big Brother
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Bas »

Oké dus niemand is dood en Mariska mag niet praten. Ik ga ervan uit dat ze wel moet stemmen, omdat ze wel met smileys en plaatjes mag communiceren. Als dit niet zo is, graag verduidelijking van Big Brother.

Kayan zou nu dus misschien wat extra informatie hebben? Of begrijp ik haar nou weer verkeerd :shrug:
Als ze info heeft, is het natuurlijk de vraag of we dat moeten vertrouwen.

Al met al heb ik op dit moment weinig te zeggen eigenlijk. Dus dit wordt dan voor nu ook even mijn post.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

@Bas Ja, ik weet wel iets, maar ik kan er zelf nog geen touw aan vastknopen... :huh:. Laat staan dat ik er iemand om kan verdenken/vertrouwen.

En in de tekst van Big Brother staat dat Mariska inderdaad gewoon stemt :).

@Sander waarom Mariska?

@Big Brother, moet ik ook op dezelfde manier gewoon stemmen?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Mariska »

:ninja:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Lola »

Oké... gematigd fijn, geen slachtoffer. Denk niet dat we alle mogelijkheden hoeven te herhalen, daar valt nu natuurlijk nog niks over te zeggen.

Ik ben wel een beetje confuus over Mariska's situatie. Haar beperking is hetzelfde als bezweerd worden door de bezweerder. Maar Mark zou natuurlijk niet direct Sander als bezweerder blootgeven. Dus is het gewoon een verhaaltje en betekent het verder niks, of hebben we een of andere zelfverzonnen alternatieve versie waar via loting iedere nacht iemand anders iemand mag bezweren? 😂 Dat lijkt me wel raar, en waarom die persoon dan wel zou worden blootgegeven weet ik ook niet. Maar we horen vast van Sander of dit iets betekent of niet.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

oh, het leek me een van de volle maan gebeurtenissen? Of werkt dat niet zo?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Lola »

O ja, we spelen met gebeurtenissen, totaal niet aan gedacht. Ik heb geen idee, ik ken de gebeurtenissen niet. Maar zou dat dan ook niet wat explicieter worden aangegeven? Dat was in ieder geval wel zo in het enige andere spel met gebeurtenissen dat ik gespeeld heb.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Djamila »

Alright, fijn maar ook niet fijn, geen info.

@Kayan en Lola

Hoezo denken jullie dat Mark iemands rol zo vrij zou geven in zijn verhaaltje? Volgens mij is het na aaaal die spellen vrij duidelijk er niet zulke info aan ontleend kan worden aan spelleider verhaaltjes :shrug: of ben ik nu gek?

Verder tja, geen idee nog!
Vind t ergens ook maar niks dat Kayan zo geheimzinnig moet doen

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Djamila »

Njaa Lola ik lees wel dat je hier iets genuanceerder over bent dan Kayan. Maar toch.

En ohja, gebeurtenissen... niet aan gedacht nee.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - De eerste week

Bericht door Kayan »

@Djamila Huh, nee. Ik denk niet dat het Sander z'n rol is. Dat is ook niet wat ik zeg. Ik dacht gewoon dat het een gebeurtenis was en dat Sander dus iemand mocht aanwijzen dankzij de gebeurtenis.. ?

@big brother, misschien toch wel prettig als je hier iets over kan ophelderen? 🙈

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”