Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Mark »

Beste Bewoners.
Iedereen naar de woonkamer.


Ik verwelkom jullie allemaal in het huis, ik hoop dat jullie er veel van gaan genieten.
Dit jaar in het Big Brother huis gaat iets anders dan normaal.

Sommige van jullie werken samen om het prijzen geld van 100.000 euro te verdelen onder hun zelf.
hun mogen om de week ook iemand naar huis sturen als dat hun lukt.

Wie gaat het einde halen wie verdient het geld.
in een X aantal weken weten we het antwoord.

Heel veel succes.

Daarnaast heeft de Leider in het huis wat speciale dingen, 1 daarvan is dat Kayan nu een ANTI-STEM heeft.
de rest kom je vanzelf misschien ooit achter.

De eerste deadline is Vrijdag 2 Oktober 21:00,
De tweede deadline is Zaterdag 3 Oktober 16:00
(door verband met mijn eigen werk)

Fijne avond iedereen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Kayan »

Nou... Dat was toch ff een anticlimax :confusion: . Alright. Mijn stem telt dus als negatief mee, en van onze Big Brother mag ik niet zeggen wat de andere opties zijn, dus dat is ook ingewikkeld allemaal.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Kayan »

Maar wel bedankt voor jullie vertrouwen en stemmen!! :D

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door NynkeB »

Gefeliciteerd Kayan!!
Iemand een drankje om de eerste nacht in te luiden?! :cheers:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Lola »

Gefeliciteerd Kayan! 😁 Ben benieuwd wat voor krachten jij achter de schermen nog allemaal hebt... en ik hoop dat je ze goed zult gebruiken.

Hugo schreef:
01 okt 2020, 18:58
En Lola die haar ego niet laat strelen in een BM-verkiezing? Toch een beetje gek :chinrub:
Uhm, ik heb me al sinds ik voor de derde keer BM was niet meer beschikbaar gesteld. 😂 Ik gun het echt jullie gewoon allemaal. En vooral ook, op je hoogtepunt stoppen, right? Als ik me nu verkiesbaar stel en níét word gekozen, is dat juist een enorme klap voor mijn ego... 😢 nah, ooit stel ik me vast wel weer verkiesbaar, maar eerst de rest van het volk een keer een kans geven ;)

Dat Ida zich nu juist wél verkiesbaar heeft gesteld vond ik ook opvallend, maar ik weet dan weer niet wat dat dan zou kunnen zeggen. Ze zegt zelf dat het bij haar rol past, maar iedere rol kan op zich een goede BM zijn. Ik denk voorlopig dat ze gewoon een keertje gek wilde doen :')

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Hugo »

Oh, plottwist. Gefeliciteerd(???) Kayan met deze zeer bijzondere gave. Ik hoop dat de geheime krachten het waard waren.

Ik was er eigenlijk van overtuigd dat het een Beul zou worden, maar dit is... Interessant? Laten we het daarop houden.
Lola schreef:
01 okt 2020, 23:08
Gefeliciteerd Kayan! 😁 Ben benieuwd wat voor krachten jij achter de schermen nog allemaal hebt... en ik hoop dat je ze goed zult gebruiken.

Hugo schreef:
01 okt 2020, 18:58
En Lola die haar ego niet laat strelen in een BM-verkiezing? Toch een beetje gek :chinrub:
Uhm, ik heb me al sinds ik voor de derde keer BM was niet meer beschikbaar gesteld. 😂 Ik gun het echt jullie gewoon allemaal. En vooral ook, op je hoogtepunt stoppen, right? Als ik me nu verkiesbaar stel en níét word gekozen, is dat juist een enorme klap voor mijn ego... 😢 nah, ooit stel ik me vast wel weer verkiesbaar, maar eerst de rest van het volk een keer een kans geven ;)
Haha, ik heb het niet meer bijgehouden - weet alleen dat jij nogal dik bovenaan stond in de Hall of Fame-categorie. Ook fijn dat je ons zelfs zonder je leidersrol als 'Het Volk' ziet :mayor:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Wouter »

Gefeliciteerd Kayan, met een anti-stem heb je denk ik veel macht. Gebruik die goed.

Ik ben moe van de opwinding (en in het echt van het halen van een paar deadlines), dus ik kruip er maar in. Sleep tight allemaal
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Ida »

grappig allemaal, gefeliciteerd Kayan! Wel heel veel gewicht, hoop dat je mijn vertrouwen niet beschaamd. Nynke ik doe graag mee:cheers:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
01 okt 2020, 23:47
Haha, ik heb het niet meer bijgehouden - weet alleen dat jij nogal dik bovenaan stond in de Hall of Fame-categorie.
Hmmm, over bijhouden en de Hall of Fame gesproken... 😜😜
Hugo schreef:
01 okt 2020, 23:47
Ook fijn dat je ons zelfs zonder je leidersrol als 'Het Volk' ziet :mayor:
Ik zeg 'de rest van het volk', dat betekent dus dat ik daar zelf ook bij hoor, pik.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 1 - De eerste avond in het huis.

Bericht door Sander »

Kayan, waarom heb jij je afbeelding gewijzigd? Dit is natuurlijk wel een discutabel plaatje als burger...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”