Dag 0 - Wie wordt de leider van het huis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 0 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Mark »

Beste Huisbewoners Van het huis BIG BROTHER.
over een paar minuten mogen jullie het huis in en met elkaar praten daarnaast zou ik het huis ook goed gaan ontdekken en een goed bed uitkiezen.

jullie eerste taak wordt om gezamenlijk 1 Leider van het huis te kiezen.
de informatie wat de leider kan doen krijgen jullie op een later moment, wat wel al bekend is dat hij/zij zijn eigen kamer krijgt op de 2de verdieping, met camera's om de anderen te kunnen bekijken.

Jullie kunnen stemmen door naar de praatkamer te gaan.
en schuingedrukt te zeggen.

de leider mag worden: .......

Jullie hebben tot Donderdag 1 Oktober 21:00
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Kayan »

Beste allemaal,

wat heugelijk dat jullie met mij dit avontuur aan durven te gaan. Big Brother is uiteraard een spel met spellen, en laat ik nou net enorm veel van spellen te houden. Als zelfbenoemde knutselaar, weet ik als geen ander te puzzelen, ben ik enorm gericht in functionaliteit en heb ik oog voor detail (zodat niet alles als een kaarthuis in elkaar zal vallen). Anders dan anders, wil ik het wel een keer op me nemen om het overzicht te bewaken, en ons naar de top te leiden.

Dus een stem op mij, is een stem op jou, want ik breng jouw mooie ogen tot zijn recht :peace: .

KUSJES!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Lola »

Hallo allemaal! Wat leuk om met jullie allemaal in deze mooie villa te verblijven.

Hoewel de perks van het leiderschap aantrekkelijk zijn, en deze mogelijk wel redelijk wat macht zal hebben, stel ik me niet beschikbaar. Ik ben nu al een aantal keer burgemeester geweest en ik wil anderen ook een kans gunnen. Daarnaast is ondertussen mijn inspiratie voor pakkende speeches een beetje opgeraakt.

Ik heb in ieder geval veel zin in het spel. :banana:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Wouter »

Goedemorgen huisgenoten!

Wat een mooie uitdaging om dagenlang met jullie in een huis te zitten! Ik ga ervan uit dat we elkaar na die tijd een stuk beter hebben leren kennen. Degenen die het overleven natuurlijk, want ik heb het idee dat niet iedereen te vertrouwen is. Ik wil jullie graag leiden in de zoektocht naar verdacht gespuis. De combinatie van drie dingen: mijn logisch denkvermogen, mijn blauwe ogen en het feit dat het welhaast onmogelijk is dat ik alweer slecht zou zijn maken mij een ideale leider. Ik beloof jullie openheid, waakzaamheid en trouw aan het doel: met zoveel mogelijk overleven in deze bijzondere situatie!

Stem daarom op mij!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Bas »

Beste medekandidaten,

We zitten allemaal in dit huis om zoveel mogelijk geld te verdienen natuurlijk. Maar het is belangrijk dat we op de plek van de camera's iemand zetten die we allemaal vertrouwen. Zonder dit vertrouwen zullen we nooit de belangrijke geheimen van dit Big Brother achterhalen. Omdat we nog niet weten wat deze leiderrol in gaat houden, neem ik deze graag zelf op me. Ik beloof dat ik de camerabeelden zal gebruiken om de beste mensen ver te laten komen, en zal de camera beelden absoluut niet gebruiken om jullie te chanteren met beschamende beelden. Dat beloof ik!

Dus Stem Op Mij :peace:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Sander »

Ik wil heel graag die eigen kamer, al is het alleen maar zodat ik tot een goede nachtrust kan komen....
Nee zonder gekheid, natuurlijk wil ik ook de leider worden.

In het verleden heb ik bewezen een goede weerwolf-jager te zijn, dus hopelijk speelt dat in mijn voordeel. Omdat we niet weten welke bevoegdheden de leider krijgt, kan ik ook nog niet echte uitspraken doen over welke kwaliteiten deze persoon moet beschikken. Als we met de beul spelen, dan zal ik ervoor proberen te zorgen dat ik de nodige informatie doorspeel, maar ik zal er zeker voor zorgen dat ik de weerwolven niet wijzer maak dan ze al zijn. Als ik daarvoor moet liegen, dan zal ik dat zeker doen!

Een stem op mij = een stem op ons. Samen verenigd om tot een veilig en gezellig huis te komen.
Stem op Sander, stem op ons!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Ida »

Goedemiddag allemaal!

Ik verheug me op een gezellig weekje in het 'big brother' huis. Tijdens de 'soort van semi-lockdown' kan dat gezelliger zijn dan ergens in de midddle of nowhere met max 3 gasten. Op de valreep nog ingeschreven en hier heb ik geen spijt van.
Die kamer alleen lijkt me wel heel aantrekkelijk, wat die camerabeelden betrefd, dat lijkt me een groot voordeel om eea in dit huis in goede banen te leiden. Daar heb ik natuurlijk behoorlijk ervaring in ...

Dus Stem Op Mij

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Floris1987 »

Goede avond,
We gaan weer een potje spelen en natuurlijk wil ik weer de burgemeester zijn.
Geen speeches, geen praatjes om jullie over te halen.

Dus stem op mij

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Edy »

goedenavond allemaal,
Leuk om weer mee te doen, hoewel ik vrijdag tot zondagavond afwezig ben en maar heel sporadisch kan posten. Dus misschien maar geen leider aspiraties hebben deze keer.
Wie dan wel is de vraag, want ik word tot nu toe nog niet heel enthousiast ergens van. Misschien word ik te wantrouwig op mijn oude dag, maar ik vind de meeste speeches een beetje druipen van onechtheid:
Te beginnen met:
Kayan; leuke meid, niet op haar mondje gevallen, maar wordt in deze speech wel heel slijmerig dat een stem op haar een stem op mij is (of jou natuurlijk) en mooie ogen, en dan nog eens kusjes. Pfffff. Beetje veel van het goede allemaal.

Sander houdt een speech langer dan de meeste van zijn posten samen in 1 spel! ( :lol: :lol: ) en aapt daarbij Kayan een beetje na. Een stem op hem is ook een stem op mij, jou etc. Meervoud bij hem in ieder geval, maar net zo onecht eigenlijk.

Wouter had ik best een keer willen vertrouwen, maar ik vind het hoogst verdacht dat uitgerekend hij beweert dat het bijna onmogelijk is dat hij weer slecht zou zijn. Zelfs ik weet dat je daar helemaal niets van kan zeggen en dat elk spel de kansen weer gelijk zijn. Echt uiterst vreemd dat Wouter een dergelijke opmerking uit zijn digitale pen krijgt! :-p

Bas die expliciet beweert dat hij de beelden NIET zal gebruiken voor chantage. Krijg ik meteen de kriebels van. Meestal betekent dit een verkapte waarschuwing dat dit nu juist WEL zal gebeuren.

Ida schrijft niets geks. Alleen het feit dat Ida zich kandidaat stelt vind ik apart. Dat doet ze volgens mij echt zelden of nooit. Waarom nu wel Ida?

Alleen Floris is Floris. Geen gezeik, ik stel me altijd kandidaat dus nu ook. Kijk, duidelijke taal en ook vrij consequent! :lol:

Ik wacht nog even potentiële nieuwe kandidaten af, maar voorlopig neig ik op Floris te stemmen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door NynkeB »

Hey hoi hallo!

Ik heb al een aantal pakkende speeches voorbij zien komen vandaag, dus de keuze die gemaakt moet worden gaat nog een zware opgave zijn!
De bevoegdheden van de leider lijken dit spel niet op te kunnen, bijna tè mooi voor woorden...

Zelf zal ik mij niet verkiesbaar stellen, ik laat al het technische gedoe met camera's liever aan anderen over :$ ;-)

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”