Dag 0 - Wie wordt de leider van het huis.

Big Brother is watching you!!!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Kayan »

Ahahaha! Edy. Ik ben toch altijd te veel van het goede wat betreft slijmgedrag? ;) Ik dacht, ik kanaliseer mijn inner-Erik... Daar leek je vroeger altijd wel van gecharmeerd 😱

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Mariska »

Hadden er nog meer mensen problemen met de deur? Ik kwam bijna het huis niet in 8-|

Een beetje laat, maar beter laat dan nooit, daar ben ik dan ook. Ik stel me niet verkiesbaar, want door real life werk kan ik niet altijd boven op deadlines zotten en dat vind ik wel heel prettig. Dus nee, deze eervolle bijbaan, neem ik niet op me.

Ik zal morgen in de ochtend waarschijnlijk gaan stemmen, want hee, ik heb een vrije dag en dan ga ik eerst uitslapen, maar na mijn 6 bakken koffie zal ik even aandachtig de smeekbeden doorlezen en mijn stem zetten. Voor nu zoek ik eerst mijn kamer op en ga ik slapen!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Sander »

Edy schreef:
30 sep 2020, 23:42
Sander houdt een speech langer dan de meeste van zijn posten samen in 1 spel! ( :lol: :lol: ) en aapt daarbij Kayan een beetje na. Een stem op hem is ook een stem op mij, jou etc. Meervoud bij hem in ieder geval, maar net zo onecht eigenlijk.
Dat van de lengte is waar, maar de rest niet.
Het lijkt misschien op de post van Kayan, maar de inhoud is daadwerkelijk anders.
Waar Kayan zit op de uiterlijke schijn, zit ik op een verenigd huis. Ik stel het groepsbelang voorop, terwijl Kayan puur voor de oppervlakkige punten gaat....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Edy »

@Kayan
Ik dacht, ik kanaliseer mijn inner-Erik
Kayan Kayan, je weet toch dat Erik niet te evenaren is? :-p :-p Elke poging daartoe gaat falikant mis, dat snapt iedereen! Eeuwig jammer dat Erik opgehouden is met online weerwolven :cry: :cry:

Dus ja Sander, ik snap wel dat jouw boodschap anders is dan die van Kayan. Maar.... ik heb jou hoog zitten op het gebied van creativiteit dus een beetje alternatieve inbreng had ik wel verwacht.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
01 okt 2020, 08:56
@Kayan
Ik dacht, ik kanaliseer mijn inner-Erik
Kayan Kayan, je weet toch dat Erik niet te evenaren is? :-p :-p Elke poging daartoe gaat falikant mis, dat snapt iedereen! Eeuwig jammer dat Erik opgehouden is met online weerwolven :cry: :cry:

Dus ja Sander, ik snap wel dat jouw boodschap anders is dan die van Kayan. Maar.... ik heb jou hoog zitten op het gebied van creativiteit dus een beetje alternatieve inbreng had ik wel verwacht.
Ahja, Edy. Ik probeer onze Erik ook niet te evenaren. Ik probeer zijn manier van doen eigen te maken! Daarom het kanaliseren ;).

@Sander, beetje jammer dat je aangeeft dat ik alleen op het uiterlijk gericht ben. Iedereen weet dat de ogen het portaal van de ziel is. De connectie tussen al wat tussen aarde en hemel beweegt. Dus niet alleen haal je mijn boodschap aan, je haalt mijn woorden ook nog eens door de slijk. Ik had wel beter verwacht!

Aaaaannyyy waay.... Ik zie dat er nog een paar mensen niet hebben gereageerd. Voor het overzicht:

1. Floris (stelt zich verkiesbaar)
2. Lola (stelt zich expliciet niet verkiesbaar)
3. Nynke (stelt zich expliciet niet verkiesbaar)
4. Djamila
5. Hugo
6. Bas (stelt zich verkiesbaar)
7. Kayan (stelt zich verkiesbaar)
8. Belle
9. Mariska (stelt zich expliciet niet verkiesbaar)
10. Sander (stelt zich verkiesbaar)
11. Wouter (stelt zich verkiesbaar)
12. Ida (stelt zich verkiesbaar)
13. Edy (stelt zich impliciet niet verkiesbaar)

Nog te stemmen: Iedereen :)

Ik denk dat ik gewoon ga aftrappen, en ik durf het denk ik wel aan om mijn stem te vergeven aan de persoon die al jaren het overzicht bewaakt in Frankrijk (ik denk dat overzicht bewaken in dit spel belangrijk gaat zijn).

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Kayan »

de leider mag worden: ....... Ida

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
30 sep 2020, 23:42
Wouter had ik best een keer willen vertrouwen, maar ik vind het hoogst verdacht dat uitgerekend hij beweert dat het bijna onmogelijk is dat hij weer slecht zou zijn. Zelfs ik weet dat je daar helemaal niets van kan zeggen en dat elk spel de kansen weer gelijk zijn. Echt uiterst vreemd dat Wouter een dergelijke opmerking uit zijn digitale pen krijgt! :-p
Ik hoop dat je begrijpt dat dit een poging tot nerdhumor is :rolling: :tooth:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Wouter »

De keuze is weer eens reuze. Ik denk dat ik het een keer aan Floris gun (na mijzelf natuurlijk).Het is zijn zoveelste poging om BM te worden en die wil ik wel honoreren. Behalve als jullie allemaal op mij stemmen natuurlijk :D
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Wouter »

de leider mag worden: .......Floris
Ho ho ho :xmas:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Spel 12 - Wie wordt de leider van het huis.

Bericht door Mariska »

Sander mag van mij de leider worden
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gesloten

Terug naar “Spel 12 - Big Brother”