Dag 2 - Onbeschermd

Trek je harnas aan en jaag de weerwolven Slot Wakkerstein uit
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Bas »

Ik stem op Nynke

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Bas »

Hugo schreef:Ik ben het eens met Bas dat mijn stem me niet vrijpleit - immers, hij kwam niet op een cruciaal moment. Ik snap niet helemaal hoe hij daaruit dan concludeert dat ik dan slecht zou moeten zijn - alleen omdat anderen wel op 'cruciale momenten' op Wouter hebben gestemd?
Het is niet zozeer dat deze stem je slecht maakt, maar meer dat een stem op Wouter andere mensen vrij pleit. En door wegstrepen blijven Wessel, Nynke en jij over.

Waarbij ik van mening blijf dat Wessel makkelijker op Kayan had kunnen stemmen om Wouter eventueel te redden.

En tussen Hugo en Nynke heeft Hugo een grotere kans om eruit te gaan, waardoor ik nu op Nynke gestemd hebt.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Kayan »

Hm. Ik weet vrijwel zeker dat Sander geen wolvenstel is, Wessel.... Zal wel een snel potje zijn als Sander gelijk heeft met Wessel... Ik doe eens gek en ga volgen :shocked:

**Edit van stel naar wolvenstel. Hij kan uiteraard wel burgerstel zijn
Laatst gewijzigd door Kayan op 16 sep 2020, 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Kayan »

ik stem op Wessel

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
16 sep 2020, 15:05
En tussen Hugo en Nynke heeft Hugo een grotere kans om eruit te gaan, waardoor ik nu op Nynke gestemd hebt.
Huh?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door NynkeB »

Ahhhh bah, nu stem ik toch weer later dan ik wilde! Anyhow, het zal allemaal niet als een verrassing komen;

Ik vind het wel weer iconisch dat Wessel precies doet wat ik in mijn post beschreef, maar goed.
Wessel schreef:
15 sep 2020, 23:31
Je zoekt graag confrontatie, Nynke. De boel onnodig wat op te stoken. Dat Sander je zo sterk verdedigd vind ik vreemd. Het zou mij niks verbazen als er een wolvenstelletje in dit spel zit.
Ja. Ik zoek inderdaad de confrontatie op, iets wat ik meer probeer te doen dan in vorige potjes. In ieder geval; in mijn ogen speel je dit spel juist door de confrontatie aan te gaan, maar jij lijkt dat gek te vinden?! Ook heb ik niet het idee dat ik 'onnodig' stook, op het moment dat ik ergens vraagtekens bij zet, is dat dus niet 'onnodig'; ik probeer informatie te vergaren om een betere beeld van het geheel te krijgen, en zo uit te kunnen vogelen wie de weerwolven zijn.
Het zou mij trouwens wel erg verbazen als er een wolvenstelletje in dit spel zit, mede doordat we toch met een kleinere groep zijn.

Hoe dan ook; mijn stem zal naar Wessel gaan. Kort samengevat; doordat ik van mening ben dat hij mensen gelijk gaat verdenken wanneer zij hem benoemen als zijnde 'verdacht', hij bijt elke keer zo fel terug. Het komt er bij mij niet meer in dat hij die mensen echt verdenkt, maar meer zijn eigen hachje uit alle macht probeert te redden (als voorbeeld hiervan precies wat er deze dag gebeurde; Wessel geeft aan misschien te hard op mij te hebben gereageerd. Vervolgens maakt Sander een opmerking jegens hem, waarna Wessel direct op Sander stemt. Daar maar ik een opmerking over, en Wessel wisselt weer direct zijn stem naar mij. Huh).

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door NynkeB »

Ik stem op Wessel

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Sander »

Goed bezig Nynke!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Hugo »

Ik stem op Nynke
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Onbeschermd

Bericht door Hugo »

Aangezien ik Sander niet meer kan vertrouwen met bepaalde insinuaties (en als hij gelijk heeft het spel toch klaar is), stem ik op de persoon die ik daadwerkelijk het verdachtst vindt. Wessel zou het ook kunnen zijn, maar zoals ik eerder zei gun ik hem nog even het voordeel van de twijfel. Zijn stijlswitch tussen dag 1/nacht 2 en nu vind ik wel opvallend.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 11 - Ridders en kastelen”