Dag 1 - Opluchting

Trek je harnas aan en jaag de weerwolven Slot Wakkerstein uit
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Bas »

Ik stem op Kayan

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
11 sep 2020, 13:19
Kayan schreef:
10 sep 2020, 16:24
Hugo schreef:
10 sep 2020, 15:19
Mmm.. Lastig begin dit altijd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor mijn gevoel zijn die Weerwolven de laatste paar spellen altijd wat ongelukkig in de eerste nacht. Ik kan me in elk geval veel gelijke situaties herinneren... Er zijn natuurlijk wel mensen met informatie, maar of die het moeten delen is een tweede :disco:

Want we kunnen hier natuurlijk helemaal niets mee. Tenzij we Bas die zich 'verschuilt achter de vrouwen' serieus moeten nemen als verdachtmaking, maar dat lijkt me niet. Zo boeiend was de nachtdiscussie ook nog niet.
Waarom moeten we ons precies richten op Bas die zich zou verschuilen achter vrouwen?? Ik bedoel, Sander is alleen smiley-stil geworden, maar dat maakt Bas toch niet per se verdacht? 🤔
Hugo zegt hier juist toch dat het hem NIET lijkt dat we dat serieus moeten nemen?
Ik snap dat we allemaal moeten zoeken naar verdenkingen, maar je legt hier wel heel erg woorden in Hugo zijn mond. Iets wat ik juist van jou vreemd vindt.

En om wat leven in de brouwerij te gooien ga ik dan ook meteen maar stemmen, want ik ben bang dat er anders helemaal geen discussie ontstaat vandaag.
Klopt. Maar ik vind het frappant dat hij dit nu juist expliciet benoemt. Vind ik heeeeel opmerkelijk :). Ik vind het zeker ook opmerkelijk dat je op mij stemt, gezien ik juist zeg dat ik het raar vind dat hij dit balletje opgooit. Goed. Mijn stem gaat op Hugo. Ik ben geen voorstander van 'geen weerwoord kunnen geven', maar als Bas me niet had gequote, was ik vandaag uberhaupt vergeten te reageren/stemmen. Zoals ik al zei, heb ik vanavond niet echt tijd, en vandaag loop ik over van het werk. Zal een beetje voor deadline proberen nog online te komen, mocht Hugo dan een goed relaas hebben (of iemand anders, of juist NIET iemand anders), dan kan ik op afstand nog m'n stem veranderen. Denk ik.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

Ik stem op Hugo

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wouter »

Ik was even druk, maar gelukkig is de lijst met berichten niet erg lang. Ik moet wel in deze sessie al gaan stemmen, dus dat wordt een moeilijke keuze.

We hebben niet veel om op te varen, behalve de vrouwen-discussie tussen Bas en Kayan. Ik ben het met Bas eens dat Kayan Hugo dingen in de mond lijkt te leggen, iets dat lijkt op het aansmeren van een verdenking. Anderzijds kan Bas dat dan ook weer gebruiken om de aandacht op Kayan te vestigen. Kayan is fel, als altijd, maar in dit geval onterecht denk ik. Ik zie in Hugo's post weinig verdachts (wat niet wil zeggen dat hij NIET verdacht is trouwens, maar voorlopig voordeel van de twijfel). Het zijn eerder degenen die deze discussie aanzwengelen die ik minder vertrouw: Bas, Sander en Kayan. Omdat hij zich niet kan verdedigen geef ik Sander clementie voor deze dag. En ik ben geneigd net iets meer de kant van Bas te kiezen dan die van Kayan. Dus, ....
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wouter »

Ik stem op Kayan
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

Wouter schreef:
11 sep 2020, 15:11
Het zijn eerder degenen die deze discussie aanzwengelen die ik minder vertrouw: Sander.
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mariska »

Wouter, hoe kan Sanderiets aanzwengelen terwijl hij niet mag praten? Ik bedoel, die smileys zijn niet zo aanstootgevend toch?
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mariska »

En nog een keer Wouter, waarom ben je geneigd eerder "de kant van Bas" te kiezen dan die van Kayan? Je geeft haar bewust nu een tweede stem.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mark »

ik zie dat er dus al 3 mensen hebben gestemd van de 9 in totaal.

ik vind het frappant ;-) dat er nu al 2 op kayan zijn. ik heb idee dat wel heel makelijk is om nu mee te stemmen op iemand anders ook al hebben we nog halve dag.

mijn stem gaat daarom nu naar Wouter.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mark »

Ik stem op Wouter
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 11 - Ridders en kastelen”