Dag 1 - Opluchting

Trek je harnas aan en jaag de weerwolven Slot Wakkerstein uit
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Dag 1 - Opluchting

Bericht door Lola »

Schichtig en bang komt iedereen samen op de binnenplaats van het kasteel. Iedereen? Iedereen. De kasteelbewoners zijn verwonderd, maar ze weten dat het gevaar nog niet geweken is. Er zal toch iemand het schavot op moeten.
Sander ziet erg bleek en staat groots te gebaren.
"Als ik het goed begrijp voelt hij zich niet lekker en is hij zijn stem verloren?", raadt Mark. Sander knikt hevig. Mariska brengt hem jenever en een mondkapje. Stel je toch voor dat hij iemand zou besmetten...

---------------------------

Er is vannacht niemand gesneuveld.
Sander moet echter zijn mond houden en mag enkel met afbeeldingen en emoji's communiceren. Hij mag (moet) wel zijn stem uitbrengen in tekst.

Stemmen doen we door dikgedrukt in een apart bericht te zeggen: Ik stem op [Naam].

Hiervoor krijgen jullie tot vrijdag 23:00 de tijd. Succes!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

Nou! Da's mooi. Te veel mogelijkheden om te noemen voor waarom er geen slachtoffer is gevallen. Wel weer typisch dat Sander zich moet gaan uitdrukken in smileys. Krijg je ervan, vrouwen een beetje de keuken in wijzen :lol: :lol:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door NynkeB »

Hallelujah! Dan heeft misschien het aangestoken kaarsje van Kayan ons allemaal het ochtendlicht in geholpen :banana: , want er zijn (zoals door Kayan zelf al aangegeven) wel heel veel mogelijkheden voor de gebeurtenissen van afgelopen nacht!

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wessel »

Oke gelukkig niemand dood. Maakt het wel gelijk weer lastig met het kiezen. Er wordt geen burgemeester gekozen, maar wel gelijk kiezen?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

NynkeB schreef:
09 sep 2020, 18:44
Hallelujah! Dan heeft misschien het aangestoken kaarsje van Kayan ons allemaal het ochtendlicht in geholpen :banana: , want er zijn (zoals door Kayan zelf al aangegeven) wel heel veel mogelijkheden voor de gebeurtenissen van afgelopen nacht!
Ja joh. Die kaarsjes van mij :lol:... Ik hoop alleen wel dat er zodadelijk wat meer gezegd wordt. Sowieso alvast de disclaimer dat ik vrijdagavond weg ben, dus mijn stem gaat voor de verandering vroeg vallen.

Een ding is zeker, ik ga in ieder geval niet op Sander stemmen. Is al te sneu dat ie alleen maar in emoji's Kan praten.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wouter »

Pfffff. Dat is inderdaad een opluchting! We hebben blijkbaar een goed verdedigingsmechanisme. Op wie te stemmen is inderdaad lastig. In Kayan's suggestie om Sander te sparen kan ik me echter wel vinden. Geen dode betekent geen informatie helaas
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mark »

en daar gaan we weer :P.

Top dat er niemand dood is gegaan, alleen nu wordt het een raad spel zonder informatie dat op tafel ligt.

Sander stil. top keuze is gelijk wat rustiger :banana: :-p
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Bas »

Mooi dat er niemand uit is, maar het zorgt wel voor wat minder informatie.

Sander die niks mag zeggen is vrij typisch, gezien de nacht. Maar ook daar kunnen we verder niet heel veel uit halen.

Terugkijkend in de nacht, zie ik dat iedereen nog wat gezegd heeft, dus lijkt me dat inactiviteit in elk geval niet de reden is dat er geen slachtoffer was.

Afgezien daarvan, zie ik niks van waarde momenteel.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Hugo »

Mmm.. Lastig begin dit altijd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor mijn gevoel zijn die Weerwolven de laatste paar spellen altijd wat ongelukkig in de eerste nacht. Ik kan me in elk geval veel gelijke situaties herinneren... Er zijn natuurlijk wel mensen met informatie, maar of die het moeten delen is een tweede :disco:

Want we kunnen hier natuurlijk helemaal niets mee. Tenzij we Bas die zich 'verschuilt achter de vrouwen' serieus moeten nemen als verdachtmaking, maar dat lijkt me niet. Zo boeiend was de nachtdiscussie ook nog niet.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 11 - Ridders en kastelen”