Dag 1 - Opluchting

Trek je harnas aan en jaag de weerwolven Slot Wakkerstein uit
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
10 sep 2020, 15:19
Mmm.. Lastig begin dit altijd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor mijn gevoel zijn die Weerwolven de laatste paar spellen altijd wat ongelukkig in de eerste nacht. Ik kan me in elk geval veel gelijke situaties herinneren... Er zijn natuurlijk wel mensen met informatie, maar of die het moeten delen is een tweede :disco:

Want we kunnen hier natuurlijk helemaal niets mee. Tenzij we Bas die zich 'verschuilt achter de vrouwen' serieus moeten nemen als verdachtmaking, maar dat lijkt me niet. Zo boeiend was de nachtdiscussie ook nog niet.
Waarom moeten we ons precies richten op Bas die zich zou verschuilen achter vrouwen?? Ik bedoel, Sander is alleen smiley-stil geworden, maar dat maakt Bas toch niet per se verdacht? 🤔

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wessel »

Ik kan me voorstellen dat een bezweerder Sander stil heeft gemaakt vanwege die vrouwen achter het aanrecht opmerking. Daarnaast denk ik wat Hugo probeert te vertellen is dat we in die eerste nacht we in principe nog weinig weten.

Ik weet nu ook nog weinig. En er is geen burgemeester. Ook geen motief voor mogelijk meer stemmacht. Meestal is die beurt ook wel handig voor net wat meer informatie. Hmm, ik denk nog eens goed na. Hopelijk kan de ziener ons de komende beurten naar de goede richting wijzen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mark »

het enige wat we nu wel 100% weten is dat een van de 9 rollen een bezweerder is :tooth:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

Mark schreef:
11 sep 2020, 00:31
het enige wat we nu wel 100% weten is dat een van de 9 rollen een bezweerder is :tooth:
:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mariska »

Dat er nu weinig informatie is, dat is duidelijk. En normaal, met "live" weerwolven zou je nog kunnen letten op toon en dergelijke. Gaat ook niet, blijft lastig.

Ondanks het feit dat iedereen zijn of haar gezicht heeft laten zien, wil dat niet zeggen dat de wolven de deadline hebben gehaald. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar de kans zit er in.

Wat ik ook wel eens heb meegemaakt, is dat de wolven bewust geen slachtoffer hebben gemaakt, om verwarring te zaaien. Vind ik persoonlijk een beetje stom, wan elk slachtoffer is er 1.

Dan blijft voor mij eigenlijk alleen maar over dat er een aanval is voorkomen, en dat is goed nieuws! Maar maakt dat het makkelijker? Nee, helaas, dat niet.
Wessel schreef:
10 sep 2020, 23:47
Ik kan me voorstellen dat een bezweerder Sander stil heeft gemaakt vanwege die vrouwen achter het aanrecht opmerking. Daarnaast denk ik wat Hugo probeert te vertellen is dat we in die eerste nacht we in principe nog weinig weten.

Ik weet nu ook nog weinig. En er is geen burgemeester. Ook geen motief voor mogelijk meer stemmacht. Meestal is die beurt ook wel handig voor net wat meer informatie. Hmm, ik denk nog eens goed na. Hopelijk kan de ziener ons de komende beurten naar de goede richting wijzen.
Sander gebruikte niet als eerste het woord aanrecht, dat was ik. Dat Sander daarmee instemt, vind ik wat anders. En dat Sander zijn mond moet houden, is vaak niet zo erg hoor, deed hij dat maar vaker :mrgreen: En ben jij het niet met Hugo eens dan, dat we weinig weten? Hoe goed je ook gaat nadenken, dat veranderd niets aan de weinige informatie we nu hebben en waar we het maar mee moeten doen.

Idealiter zou ik nu alvast willen stemmen, maar ik heb nog geen idee op wie dat zou moeten zijn. Dus ik kom vanmiddag nog wel even achter de bar vandaan.


Editie, ik heb de quote even gefikst.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

Mariska schreef:
11 sep 2020, 11:28

Editie, ik heb de quote even gefikst.
:huh:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mariska »

Ja ik ga niet weer een edit doen hoor, stomme autocorrectie :evil:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

:bellydancer: :bellydancer: :bellydancer: :bellydancer: :bellydancer:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
10 sep 2020, 16:24
Hugo schreef:
10 sep 2020, 15:19
Mmm.. Lastig begin dit altijd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor mijn gevoel zijn die Weerwolven de laatste paar spellen altijd wat ongelukkig in de eerste nacht. Ik kan me in elk geval veel gelijke situaties herinneren... Er zijn natuurlijk wel mensen met informatie, maar of die het moeten delen is een tweede :disco:

Want we kunnen hier natuurlijk helemaal niets mee. Tenzij we Bas die zich 'verschuilt achter de vrouwen' serieus moeten nemen als verdachtmaking, maar dat lijkt me niet. Zo boeiend was de nachtdiscussie ook nog niet.
Waarom moeten we ons precies richten op Bas die zich zou verschuilen achter vrouwen?? Ik bedoel, Sander is alleen smiley-stil geworden, maar dat maakt Bas toch niet per se verdacht? 🤔
Hugo zegt hier juist toch dat het hem NIET lijkt dat we dat serieus moeten nemen?
Ik snap dat we allemaal moeten zoeken naar verdenkingen, maar je legt hier wel heel erg woorden in Hugo zijn mond. Iets wat ik juist van jou vreemd vindt.

En om wat leven in de brouwerij te gooien ga ik dan ook meteen maar stemmen, want ik ben bang dat er anders helemaal geen discussie ontstaat vandaag.

Gesloten

Terug naar “Spel 11 - Ridders en kastelen”