Dag 1 - Opluchting

Trek je harnas aan en jaag de weerwolven Slot Wakkerstein uit
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Kayan »

Haha vader en zoon met een fixatie op Sander. Ik weet wel wat ik hiervan denk.ik vertrouw Sander zijn smileys wel 😜

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

:lolonground:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Hugo »

Kayan schreef:
10 sep 2020, 16:24
Waarom moeten we ons precies richten op Bas die zich zou verschuilen achter vrouwen?? Ik bedoel, Sander is alleen smiley-stil geworden, maar dat maakt Bas toch niet per se verdacht? 🤔
Nee, dat ben ik met je eens. Ik noemde het alleen omdat het het enige 'verdachte' was dat uit de nacht te halen zou zijn, volgens mij. En ik zeg dat ik het niet verdacht vind. Dat jij ervan maakt dat ik Sander verdenk, ligt geheel bij jou.
Je vroeg je ook af wáárom ik het benoem: simpel, omdat iemand iets moet zeggen. Dus fijn dat je erover viel, nu hebben we een soort discussie ergens over.
Kayan schreef:
11 sep 2020, 16:16
Haha vader en zoon met een fixatie op Sander. Ik weet wel wat ik hiervan denk.ik vertrouw Sander zijn smileys wel 😜
Wacht even. Ik verdacht Sander niet eens. Dat was niet eens mijn intentie met het vorige bericht; en als je het bericht leest zie je dat ik zijn naam niet noem. Later maak jíj dat ervan. Deze framing is wel heel makkelijk.

Kayan gedraagt zich in elk geval niet onverdacht, maar om haar meteen mijn stem te geven vind ik wat kinderachtig. Wouters stem is opvallend, het feit dat hij wél Sander als verdacht noemt is wel wat dunnetjes onderbouwt (maar hé, dag 1). Ook niet onverdacht. Verdere briljante ideeën heb ik niet, behalve dat Mark het woord 'frappant' gebruikte en dat dat opvallend is. :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mark »

@hugo

Vind je het niet flatteus van mij 8-)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door NynkeB »

Sorry sorry sorry! Mijn dag is opeens veel gevulder dan verwacht 8-| Daarom zal ik nu ook mijn stem uitbrengen, echter hoop ik nog voor de deadline even online te komen om wellicht mijn stem aan te passen; mocht ik iets lezen waar ik zelf nog niet over nagedacht had.

De opmerking van Bas richting Kayan vind ik terecht, echter ook deels opvallend; maar qua informatie waarover we nu beschikken (niets dus) wel goed begrijpelijk. Daarnaast bracht het zeker stof tot nadenken! Immers klopte haar reactie niet perfect op de opmerking die door Hugo gemaakt was, waarna Kayan dit schuift onder; “Klopt. Maar ik vind het frappant dat hij dit nu juist expliciet benoemt. Vind ik heeeeel opmerkelijk :)” 11 sep. 2020, 13:17
Vervolgens stemt ze toch op Hugo. Ondanks dat Hugo dus iets anders gezegd heeft dan dat zij heeft opgepakt/wat ik uit haar post haal (het blijft immers allemaal interpretatie). Iets wat wél een zeer belangrijke gebeurtenis is, gezien de minder dan geringe informatie die we momenteel hebben. Het is voor Kayan (/iedereen) immers van belang, welke rol ze ook vervult, er vandaag niet uit te liggen. Iedereen kent immers zijn eigen rol, weet wat hem/haar te doen staat/wil, ik kan me niet voorstellen dat je jezelf opoffert. In plaats van dat Kayan haar mening aanpast/dingen anders gaat zien door de feitelijke opmerking van Hugo; blijft zij hangen op hem (afgezien van het feit dat ze aangegeven heeft niet veel tijd te hebben, waardoor ik begrijp dat er een stem uitgebracht is; toch 'frappant ;-) '). Iets wat me niet lekker zit, tenzij ze ziener o.i.d. is...

Het nu stemmen op Kayan gaat enerzijds tegen mijn principes in (onder andere doordat de stemmen op haar nu wel snel gaan + het feit dat het zó iets kleins is. Kayan heeft, in tegenstelling tot oa ikzelf, veel geplaatst; iets wat ik erg waardeer, maar haar hier nu even tegenzit omdat je sneller/makkelijker in andermans kijker komt), daarom hoop ik ook dat iemand met een lumineuze ingeving komt; maar ik wil de deadline niet missen. Hierdoor moet ik voor nu roeien met de riemen die ik heb en zal mijn stem op Kayan vallen, dat is immers in mijn ogen de meest opvallende figuur op dit moment.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door NynkeB »

Ik stem op Kayan

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Sander »

ik stem op Wouter
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wessel »

Oke ik zet een paar gedachtes op een rij:

Frappant is een mooi woord. Net als cappucino en latte machiato. Ik weet niet wat ik met deze informatie moet. Of ik hier gelijk al ergens een verband kan trekken lijkt me sterk. Over sterk gesproken. Zin in koffie, dat krijg ik ervan.

Het leek mij dat Kayan over de vrouwendiscussie viel maar zoals Hugo zei, het is niet per definitie onverdacht. Ik geef het het voordeel van de twijfel.

Wouter maakt een aantal verdachte opmerkingen. Hoezo is Sander verdacht als hij letterlijk niks kan zeggen?! Wtf.

Wat ik ook verdacht vind is dat Nynke deze notie totaal negeert. Daarnaast stemt ze dus op Kayan, tegen haar principes, over iets zeer kleins. Zijgedachte: over jezelf opofferren gesproken het zou me me niet verbazen / zuur zijn als er een leerlooier of dorpsgek inzit.

Tot zover mijn gedachten.

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Wessel »

Ik stem op Nynke

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - Opluchting

Bericht door Mariska »

Mijn stem zal gaan naar Wouter. Hij zegt (vind ik) wat verdachte dingen en hij is de eerste een tweede stem op iemand zet. En daarnaast vind ik Kayak niet heel verdacht. Oh oeps, zet mij dit nou aan de andere kant? :mrgreen:

Volgens mij maak ik het nou wel gelijk, maar daar heb ik maling aan op dit moment.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gesloten

Terug naar “Spel 11 - Ridders en kastelen”