Dronken kennis - Spoilers

Ssst.. Niet doorvertellen. Er is een geheime bar op het dak!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dronken kennis - Spoilers

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
25 jul 2020, 12:29
Hugo schreef:
22 jul 2020, 12:33
Bas zijn Heksconclusies missen een belangrijke optie: er zit geen Heks in
JA EN DAT KOMT OMDAT JIJ ZO MOOI GEZEGD HEBT DAT JE DE HEKS NIET KON BEREIKEN :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing:
Nooit conclusies verbinden aan wat de spelleider doet ;-) Zeker als ik die spelleider ben :angel:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dronken kennis - Spoilers

Bericht door Bas »

Zelfs de slimste spelleider kan zich verspreken. En ik had het in die categorie gegooid eigenlijk. Helaas waren Inge en Lola allebei vrij overtuigend. Ik denk dat ik in vervolg Inge en Lola op het 'ik vertrouw jullie nooit' lijstje moet zetten en Edy er van af moet halen..

Ben wel blij dat ik het toch goed had met Floris, tot de laatste dag was alles wat hij deed enorm burgerlijk. Als hij op de laatste dag nou gewoon wat beter had opgelet en gelezen had ik hem misschien nog steeds vertrouwd :chinrub: (Onwaarschijnlijk, maar toch.)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dronken kennis - Spoilers

Bericht door Wouter »

Inge schreef:
25 jul 2020, 10:39
Wouter schreef:
19 jul 2020, 17:07
Ha, misschien ook wel een beetje door mijn vroege stem op haar. Ik had al een gevoel dat iedereen weer op mij zou gaan. Zelfs als ik wolf ben :). Dus ik stemde meteen op een mede-wolf. En nu wordt Inge behoorlijk vertrouwd en is ze zelfs beul :banana: . In elk geval gaat deze keer de theorie van Floris niet op dat een wolf op de eerste dag de wolven kansloos maakt. :tooth:
Ja, jouw bijdrage moet zeker niet vergeten worden. Je was maar kort bij ons, maar hebt je wel bewezen ;-)
:party:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dronken kennis - Spoilers

Bericht door Edy »

Ah, spel is afgelopen. En de wolven zoals verwacht gewonnen.
Hugo, bedankt weer voor een mooi spel tussen al jouw drukke coschappen door!

Goede zomer nog iedereen :D

Plaats reactie

Terug naar “Rooftop Bar”