Piratenvloek

Kom hier je creepy moorden beramen!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Piratenvloek

Bericht door Hugo »

Beste Wolven,

De vloek van de piraten heerst nog altijd op deze eilanden.. Kies hier jullie slachtoffers, door in een apart berichtje, dikgedrukt, de tekst: "Ik vermoord [naam] door [gruwelijke wijze]" te typen. Ja, jullie mogen zelf verzinnen hoe ;-)

Jullie eerste deadline is aanstaande dinsdag, 19:00. Ik hoor het graag :-)

Veel succes, harige kijkbuisvrinden!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Hoi, ik heb nog geen tijd om echt te reageren, maar ik laat vast weten dat ik erbij ben ;)
Arrrrr :pirate:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Piratenvloek

Bericht door Wouter »

Heeeey, Inge, medebloeddorstige reiziger. :pirate: Ik verheug me al op onze gruwelijke slachtpartijen.

:dead: :guillotine: :hungry:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Piratenvloek

Bericht door Wouter »

Inge, je hebt al een stem als beul. Het zou wel mooi zijn als jij het wordt! Het liefst zonder een stem van mij :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ahoy!

Haha, boeiend dat ik zo snel al een stem heb :shocked:
Ik weet niet of het handig is als ik beul ben.. Het probleem dat ik sowieso een beetje heb is dat ik heeeeel vaak door de ziener e.d. gekozen wordt 's nachts. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Het scheelt denk ik wel dat er een heel aantal andere spelers meedoen die misschien minder snel mij zouden checken.

Ik hoop vooral niet dat mensen conclusies verbinden aan mijn al dan niet verkiesbaar stellen :chinrub: Maar zal nog wel meevallen hoop ik. Ik heb er niet echt mijn best voor gedaan nu. Vaak kan ik zo'n verkiezing wel winnen als ik daar zin in heb ;-)

Zouden we nog een maatje hebben? :D

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Omg, zo'n leuk wolvenhol!

Ik vond jouw reden om je niet verkiesbaar te stellen iig gewoon overtuigend, Inge. Het kwam nog niet eens in me op dat je mogelijk wolf zou zijn (was ook alweer half vergeten dat ik het zelf was... 😂). Inderdaad wel interessant dat je toch de eerste stem krijgt.
Zelf ga ik me ook niet verkiesbaar stellen. Dat was ik, zoals ik in mijn post ook ga noemen, al niet van plan, en ik heb ook geen idee hoe ik met de rol van beul om zou moeten gaan eigenlijk, haha.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Piratenvloek

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
11 jul 2020, 23:02
Omg, zo'n leuk wolvenhol!
My thoughts exactly :tooth:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Welkom Lola! :D

Het is wel alvast interessant misschien om eraan te denken dat er volle maan rollen zoals dorpsoudste en zondebok in kunnen zitten.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de beulverkiezing. Ik weet nog niet wie het gunstigste zou zijn voor ons...

Ik negeer gewoon nog even dat we straks een slachtoffer moeten kiezen. Ik ben daar sowieso geen held in :-p

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ik zal trouwens proberen om het hier niet helemaal vol te spammen. Ik merk dat ik hier gewoon zo lekker al mijn gedachten eruit kan gooien :angel:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Piratenvloek

Bericht door Hugo »

Inge schreef:
12 jul 2020, 09:08
Ik zal trouwens proberen om het hier niet helemaal vol te spammen. Ik merk dat ik hier gewoon zo lekker al mijn gedachten eruit kan gooien :angel:
Spammen wordt aangemoedigd XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “De Creepy Moordkelder”