Piratenvloek

Kom hier je creepy moorden beramen!
Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Er vallen nu wel veel mensen over Wouter, dat is niet chill.
Ik zat erover na te denken en als uit de discussie lijkt dat er veel mensen op Wouter willen gaan stemmen, dan heb ik het gevoel dat ik dat al vroeg zou moeten doen omdat ik anders ook verdacht word? Ik vroeg me af hoe jullie denken over de huidige situatie :chinrub: Ik wil ook niet Wouter al opofferen als dat nog niet nodig is.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Wat misschien voor je pleit is dat het wel meteen heel veel mensen zijn en dat dat wel erg makkelijk lijkt? Een Edy die iets opmerkt en alle wolven die daar meteen dankbaar in meegaan?
Zoiets qua verdediging? Doe vooral wat zelf goed voelt hoor, maar ik denk er een beetje over na tijdens mijn andere activiteiten ;-)
Maar ik kan het in ieder geval niet ook nog voor je op gaan nemen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ik vond je verdediging op mijn vraag overigens ook niet heel sterk, dat heb ik maar even laten rusten omdat ik niet meer aandacht op je wilde vestigen dan nodig. Maar kan dat altijd als extra argument gebruiken bij een eventuele stem...

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ik voel me echt in een spammer in elk topic :shrug:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Piratenvloek

Bericht door Wouter »

OK, bold risks are to be taken. Ik verwacht niet dat mensen nu op Inge gaan. Als ik teveel stemmen krijg pleit het Inge vrij, als Inge dood gaat mij. Maar ik hoop op een derde 😉
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ik vind het wel een heftige eerste dag zo :shocked:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Sorry Wouter, ik weet het anders even ook niet meer. Ik denk dat de kans dermate groot was dat je er al uit zou gaan, dat ik beter ook maar alvast op je kon stemmen. Hoop dat dat inderdaad zo was en het niet mijn schuld is :|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Ja jammer Wouter, maar ik vind je nu ook wel oprecht het meest verdacht. Hopelijk blijven Inge en ik nog even uit de wind.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ja irritant als wolven ook daadwerkelijk verdacht zijn, ugh.

Wat gaan wij doen vannacht Lola?

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Edy omdat ze mij misschien beul maakt? Al weet ik niet of ze niet beschermd zou worden, en of het mij niet toch verdacht maakt omdat ze aankondigt mij en Belle te vertrouwen?
Maar kan ook weer dubbele psychologie zijn natuurlijk.
En misschien dat als Edy duidelijk goed blijkt dat mensen idd Wouter meer gaan analyseren? Ik denk dat wij daar wel goed uitkomen.

Maar de vraag is dus of we denken dat Edy beschermd is. Anders toch Bas? Geen idee wie anders :shrug:

Ik ga wel zo naar bed en de deadline is best vroeg, dus we kunnen niet echt meer overleggen. Ik stem nu gewoon vast op Edy, maar zal 's ochtends proberen nog online te komen om eventueel te wijzigen als je nog goede ideeën had.

Plaats reactie

Terug naar “De Creepy Moordkelder”