Piratenvloek

Kom hier je creepy moorden beramen!
Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Ja ik neem ook aan dat Floris vandaag doodgaat en dan kan vannacht Belle wel denk ik ja. Maar goed, even afwachten.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Haha Inge, het valt me ineens op dat je rank pacifist is. Ironisch, aangezien je nu beul én wolf bent 😂

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Haha ik had wel al geklaagd in het hol dat ik geen onruststoker meer was :P

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Inge schreef:
22 jul 2020, 17:47
Ja ik neem ook aan dat Floris vandaag doodgaat en dan kan vannacht Belle wel denk ik ja. Maar goed, even afwachten.

Probleem is, als Belle jager is en goed schiet (op jou i.p.v. Bas), en ik heb gezegd dat Floris wolf was, dan zijn er opeens drie wolven uit en is het spel niet af en is mijn cover blown.
Ik kan nu nog niet helemaal elk scenario uitdenken, maar het blijft toch nog wel tricky. Ik zal hier nog wel over nadenken, maar het is lastig

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Oja kut 🤔 en als we zeggen dat hij goed was, dan is het voor de rest iig zeker dat ik wel slecht ben.

Misschien straks eens terugzoeken of een van hen heeft gehint of zo. Ik denk alsnog sowieso wel dat Belle het veiligst is, want Bas zou zeker op een van ons schieten. Maar het is ingewikkelder dan ik me realiseerde ja :s

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Even denken. We zijn nog met jou, mij, Bas, Belle, Mark, Floris.
Ik denk dat vandaag Floris eruit gaat.

Dan eten we de persoon op die niet de jager is (Belle of Bas, we moeten nog even uitvogelen wie wat is). Dan is het overdag hooguit 2:2, dan vliegt Mark eruit. Mark mag kiezen wie er mogen stemmen, maar zelfs al kiest hij alleen Bas/Belle die dan nog leeft, dan helpt dat niet, want die eten we dan op, en die kan maar één van ons neerschieten als jager. (Tenzij er toch een heks inzit want dan kan die zichzelf redden en een van ons doden, en dan heeft hij/zij als enige een stem).
Maar ik denk echt dat er geen heks inzit. Belle en Bas zeggen allebei eigenlijk letterlijk het niet te zijn. Zou niet weten waarom ze daarover zouden liegen.

Alleen kan een gebeurtenis altijd nog roet in het eten gooien, maar daar is niet op te plannen. Dus de vraag is of we eruit komen wie de jager is denk ik... Ik zal ook nog even extra goed teruglezen op zoek naar hints morgen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

Dus volgens mij willen we een potentiële heks wel opeten en een potentiële jager niet.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Piratenvloek

Bericht door Inge »

'opeten', dat is trouwens helemaal niet wat we doen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Het zou me ook erg verbazen als er toch een heks in zit idd. Maar hoe wij erachter moeten komen wie de jager is...? Nogal een uitdaging.

Ik heb t/m nacht 2 nog niet echt iets gevonden. Belle zegt wel ergens iets van 'daar schieten we niks mee op', maar. Dat is wel gewoon een normale uitspraak, dus om dat nou als hint op te vatten? :shrug:
Inge schreef:
22 jul 2020, 22:29
'opeten', dat is trouwens helemaal niet wat we doen.
Haha, dat kunnen we altijd nog kiezen als moordmethode :twisted:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Piratenvloek

Bericht door Lola »

Oh ik haaaaat de gebeurtenis van vandaag echt. Zie er als een berg tegenop om een post te gaan schrijven 😂

Plaats reactie

Terug naar “De Creepy Moordkelder”