Dag 3 - Fijngestampt

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Bas »

Oké, de uitleg van Inge is op zich logisch genoeg om daar verder niks mee te doen.
Blijft voor nu maar één persoon over om op te stemmen. Floris. Hoewel Floris de eerste paar dagen, in mijn ogen, nog steeds geen slechterik was. Heeft Floris vandaag laten meerdere keren laten zien dat hij niet aan het opletten is. Het hele Mark vs Bas zondebok verhaal was al raar, en daarbij komt dat hij Belle als Heks heeft neergezet in zijn overzichtje, terwijl Belle nadrukkelijk heeft gezegd GEEN heks te zijn. Het lijkt erop alsof Floris het een beetje heeft opgegeven en niet meer aan het opletten is.

Overigens wel opvallend dat mensen mijn Inge verhaal raar vinden. Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar de beul blijft een hele sterke rol voor de enge harige monsters. Dus een gezonde dosis paranoia richting de beul lijkt mij sterk op zijn plaats. Iets wat het hele spel al vanuit mijn kant komt. (Lees mijn beschuldigingen richting Edy nog maar is terug).

Voor nu wordt het stemmen op Floris en is het de hoop dat Inge en Wouter niet samen een geniaal plan hadden bekokstooft om zo Inge de beul te laten worden en daarbij volledig vertrouwt.

PS. Vanwege de gebeurtenis wordt dit waarschijnlijk mijn laatste post voor vandaag.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Bas »

Vandaag wordt er door mij gestemd op Floris.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Inge »

Inge wil de deadline niet missen en weet niet wanneer Mark nog online gaat komen. Dus Inge gaat zelf alvast stemmen. Zoals gezegd is Floris in mijn ogen het meest verdacht, dus hij krijgt ook mijn stem.

Inge was wel nog benieuwd wat Belle zou stemmen als Belle nog had mogen stemmen?

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Inge »

Mijn stem gaat naar Floris.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Mark »

Mark blijft het lastig vinden.

Doordat Djamila vannacht niet duidelijk is geweest missen we nu wat informatie. Mark gaat nog steeds op Floris stemmen. Doordat dat de beste keuze is om nu te doen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Mark »

Mark stemt vandaag op Floris
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3 - Fijngestampt

Bericht door Floris1987 »

ALL. Floris zag dit natuurlijk aankomen Floris hoopt echt dat er nog maar 1 slechte is want dan kunnen we nog winnen .

Als Inge aangeeft dat Floris burger is ga dan op Bas of /en lola.

Floris gelooft niet dat er heks inzit. Cupido kan nog maar dat kan iedereen zijn.
Floris gelooft heks niet aanwezig want heks had zeker wat gedaan (behalve in stelletje maar heks en cupido is echt te veel ). Floris lijkt 3 slechte ook te veel .

Succes

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”