Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Floris1987 »

Misschien klinkt dit apart maar ik kan een beetje begrijpen waarom mensen mij verdacht vinden maar ik ben niet slecht
de punten zijn al eerder genoemd en heb ook al aangegeven dat ik gewoonweg verkeerd zat.
ik ga stemmen op wessel zoals eerder al aangegeven door deductie is hij 1 van mijn verdachten
Laatst gewijzigd door Floris1987 op 20 jul 2020, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Floris1987 »

Ik stem op Wessel

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Floris1987 »

Stemoverzicht:
Wessel 3x -> ( Inge 1, Belle 7 Floris 8)
Floris 3x -> (Mark 3 Djamilla 5 Lola 6 )
Djammila 1x -> (Wessel 4)
Mark 1x (Bas 2)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Mark »

Floris vind wel van je interresant dat jij het nu wel gelijk spel maakt. Je weet dat er een zondebok in zit. Is dit dan nog steeds de beste keuze om je zelf te redden ? Ben jij speltechnies belangrijker ? Of gewoon een wolf die wat.probeerd
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Floris1987 »

MArk ik ben geen wolf. en natuurlijk maak ik het gelijk. ik ga mezelf niet onder de bus gooien. Dat jullie niet zien dat ik goed ben ,helaas.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Mark »

Kom ik nu mijn met overzicht

Goed: Inge, Djamila,
Goed neutraal: belle
Neutraal: Lola, bas.
Slecht: Floris, wessel

Nu wordt het afstrepen.

En de laatste wolf a 2 wolven zitten tussen Floris wessel Lola en bas.

@floris
Kan jij dan iets zeggen waarom je goed ben of iets
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Bas »

Ik stem niet op Mark, maar op Wessel.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Floris1987 »

volgens mij heb ik het al meerdere malen herhaald waarom ik niet slecht ben.
1: Waarom zou ik als wolf mede wolf wouter een stem als Beul geven terwijl ik het zelf wil worden. Wouter had geen enkele kans om beul te worden, had ik beter om een andere random kunnen stemmen
2 : waarom zou ik na 5 van de 10 stemmen waarvan 3 op wouter hem zo hard vrijpleiten en stemmen om iemand die op hem stemde. Als wolf zou ik weten dat edy goed is en wouter slecht en dat we dus wolf gingen horen van edy.
3 : waarom zou ik een hele post aan wat edy was wijden terwijl ik in het hol haar aan het opeten ben.
4: waarom zou ik edy opeten. ik combinatie met mijn post zou ik zomaar aannemelijk kunnen maken dat zij wolf is en dat ze liegt over wouter. met haar opeten ben ik geheel die kans kwijt. Het was nog niet zeker dat edy goed was. Ik blijf het feit dat Edy opgegeten is heel raar vinden.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Bas »

Djamila schreef:@ Bas
Je begrijpt dat het super verdacht is als al die mensen ineens gezamenlijk op een persoon stemmen?
Klopt, maar het is altijd een optie.

Oké, dan mijn stem wissel. Vind ik het raar dat Floris zo reageert? Een beetje, sommige rollen zijn belangrijker dan zondebok, sommige niet. Als Floris een gewone burger is, vind ik het raar dat hij een gelijke stand maakt. Als wolf en sommige speciale rollen is het daarentegen wel logisch.

Ik heb al eerder uitgelegd waarom ik het onlogisch vind dat Floris wolf is, er is nog steeds een kans dat hij wolf is. Maar op dit moment verdenk ik Wessel een stuk meer dan Floris. Want hij had inderdaad een analyse gedaan, maar daarin verdacht hij niemand en hij heeft sindsdien nog steeds niet vertelt op wie hij nou gestemd had.

@Mark
Als je het zo belangrijk vind dat 'de zondebok' er niet uitgaat, wijzig dan zelf je stem van Floris naar Wessel, dan weet je zeker dat 'de zondebok' er niet uit gaat.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Mark »

@bas
dat had ik al gezegd dat ik tot laatste moment zou wachten en daarnaast zit ik in een restaurant.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”