Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Mark »

Ik stem op floris
Burger for life :mrgreen:

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Wessel »

Ik heb wel degelijk achteraf een analyse gepost, Bas. Heb je daar per ongeluk soms overheen gelezen? Ik was te laat met stemmen. Ik had destijds een analyse klaargezet maar toen sloot de inbox en was ik alles kwijt. Nu heb ik gisteren een post geplaatst hoe ik erover denk.

Inge geeft me hier nu geen kans om mijn eerdere fout recht te zetten. Ze veroordeelt mijn speelstijl en layback houding. Spijtig. Ik denk niet dat ze wolf is. Afgaande op het vertrouwen van Edy. Ik denk wel dat dit een fout van haar kant is.

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Wessel »

Afgaande op de afwijkende stem op de eerste dag en op jet hele akkefietje tussen Lola en Djamila gaat mijn stem naar Djamila.

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Wessel »

ik stem op Djamila

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Djamila »

@ Floris
Je hebt nu al een aantal keer gezegd dat je zo en zo als wolf zou spelen en zo niet. Vind ik vrij indekkend.
Maar bedankt voor je plus!

@ Wessel
Hoezo vind je dat stoken?

@ Inge
Ik snap het, maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik goed ben.
Evenals dat ik weet dat Mark goed is, ondanks zijn gedrag op dag 1 en zijn post waarin hij weigert te zeggen wie hij verdacht vindt.

Lijstje
Goed: Mark, Inge, Belle
Neutraal: Bas, Lola
Neigt naar verdacht: Floris, Wessel

@ Bas
Je begrijpt dat het super verdacht is als al die mensen ineens gezamenlijk op een persoon stemmen?

Erg verspreide stemmen tot nu toe.
Ik vind Wessels stem alleen niet erg sterk, evenals Bas’ stem.

Erg toevallig ook dat je inbox sloot en je alles kwijt bent, maar goed kan gebeuren.
Opvallend ook dat Floris je een goed gevoel geeft.
Misschien bescherming?

Ik ga ook stemmen voor nu. Kan em nog wijzigen eventueel.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Djamila »

Ik stem op Floris

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Lola »

Inge schreef:
20 jul 2020, 14:12
[Marks] verhaal rondom de stemming vind ik toch ook wel weer zo gedetailleerd dat ik onder de indruk zou zijn als dat pure misleiding was. En dan is zijn stem op Wouter toch wel weer een beetje voor hem pleitend.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat de tijden die hij genoemd heeft kloppen. ;) Ik denk in ieder geval wel dat hij de waarheid spreekt, en dat hoeft niet eens per se te betekenen dat hij onschuldig is, maar ik acht de kans groter van wel.
Dat hij zijn vertrouwenslijstje nog niet wil prijsgeven vind ik ook vreemd, maar niet wolfs.

Ik zou graag meer willen zeggen, maar ik heb nogal hoofdpijn, dus dat zit er nu even niet in. (Was heel ambitieus met deze post begonnen maar kak nu echt in.) Vandaar dat ik even heel laf ga zeggen dat ik Floris momenteel het meest verdacht vind, om dezelfde redenen die anderen al genoemd hebben. Ik heb daar überhaupt niet veel meer aan toe te voegen denk ik.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Lola »

Ik stem op Floris

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Belle »

Ik ben nog steeds doodop, misschien moet ik wat minder gaan doen :huh:.

Maar goed, stemmen, ik weet eigenlijk niet zo goed op wie. Bij zowel Floris als Wessel ben ik overtuigd van dat ze noch goed noch slecht zijn, ze hebben beiden acties die zowel een goed als slecht teken zijn. Maar voor mij zijn ze momenteel het meest verdacht van alle spelers.

Mijn stem gaat vandaag naar Wessel omdat hij erg zijn best lijkt te doen om onder de radar te blijven. Floris zit me nog steeds niet lekker, maar zijn acties zijn soms wel te opvallend om bewust door een wolf gedaan te worden.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2 - Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Belle »

Ik stem op Wessel

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”