Nacht 2 - Zwemmen op eigen risico

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2 - Zwemmen op eigen risico

Bericht door Mark »

Edy schreef:
18 jul 2020, 15:35
op dit moment heb ik niets om edy niet te wantrouwen.
Mark, dit is een dubbele ontkenning en als gevolg daarvan zeg je nu dat je me wel wantrouwt. 8-| 8-| Ik ga er toch even van uit dat je dat niet zo bedoelt, maar dat je wil zeggen dat je niets hebt om mij niet te vertrouwen (niet wantrouwen).

Wat ik van Floris zijn verhaal vind hangt er een beetje vanaf wat er in de nacht gebeurt. Dus daar kom in nog op terug.
Wacht even......

nu raak ik in de war.

Ik bedoel dat ik op dit moment jouw wel vertrouw edy :) doordat ik niets hem om je niet te vertrouwen....
zo zeg ik het hopelijk goed......

ik raak in de war van dit :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2 - Zwemmen op eigen risico

Bericht door Djamila »

Lola schreef:
18 jul 2020, 16:42
Djamila schreef:
18 jul 2020, 15:14
@ Lola
Desondanks kwam je in andere spellen wel met een stem die op tijd was en ondebrouwd. Dit is gewoon na de deadline, jouw stem kan net zo goed een stem van een mede-wolf zijn, aangezien Wouter toch al onder bus lag.
Je mag mij prima verdacht vinden als je dat zo graag wil, maar dit is gewoon niet waar. Ik mis inderdaad zeer zelden een deadline, maar ik heb regelmatig pas dagen later mijn stem onderbouwd. Daarnaast heb ik 'na de deadline' al toegelicht, en mijn stem telde gewoon dus hoe je daarover kunt gaan zeiken snap ik niet. Ik wilde bijgelezen zijn, dat lukte me voor de deadline niet dus ik heb stemmen even uitgesteld. Waarom zou ik moeten bijlezen als ik wolf was? Lekker boeiend dan, dan had ik inderdaad lekker makkelijk mee kunnen stemmen op Wouter. NATUURLIJK kan het een stem op een medewolf zijn, dat kan altijd. Als ik er zo over nadenk zou ik als wolf waarschijnlijk ook op Wouter gestemd hebben.
Ik herinner me dat je in eerdere spellen ook hebt zitten zaniken op mij omdat ik inactief was, wat ik verder begrijp en terecht vind, maar hoe je dat nu dan denkt te kunnen gebruiken om me verdacht te maken??? Er is niks anders nu. En ik heb al vaker gezegd dat inactiviteit een compleet bezopen reden is om iemand verdacht te vinden. Het zou een achterlijke tactiek zijn en ik vind het echt belachelijk dat je me probeert af te rekenen op het feit dat ik moeite heb met van alles en daardoor soms verhinderd word om adequaat op het forum te reageren. Ik vind dat zelf minstens even vervelend als jij. Op welke manier zou het handig of slim zijn als wolf om 'na de deadline' nog op een medewolf te stemmen? Hoe krijg je dit tegenover jezelf aan elkaar geluld, oprecht? Het gaat nergens over.
Wauw... Je doet echt zo super defensief. Je noemt het zeiken, zaniken én achterlijk. Okee dan. Heb eerlijk gezegd geen zin om daarop in te gaan.
Als jij zo wil spelen moet je dat zelf weten.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 - Zwemmen op eigen risico

Bericht door Lola »

Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee dat het feit dat ik soms totaal incapabel ben er iedere keer opnieuw bijgehaald wordt, terwijl ik het al meerdere keren benoemd/uitgelegd heb. Stop met het verbinden aan of ik wel of niet verdacht ben. Het heeft te maken met hoe ik buiten het spel om ben en staat volledig los van mijn rol. Zoals ik zeg mag je me lekker verdacht vinden als je daar zin in hebt, maar zoek er een andere reden voor dan mijn mentale zwaktes.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2 - Zwemmen op eigen risico

Bericht door Djamila »

???? Ik heb je niet incapabel genoemd :confused:
Jij noemt mijn posts gezeur en belachelijk...
Ik kijk naar wat er in het spel gebeurt, niet erbuiten, als dat op dit moment minder lekker gaat (ik kan dat niet ruiken), dan sorry daarvoor. Ik koppel dat totaal niet aan mentale zwaktes zoals jij dat noemt.

Mjaa, laat maar zitten, zal er geen aandacht meer aan besteden dan.

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”