Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Floris1987 »

ik stem op Belle

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Djamila »

Stemoverzicht:

Wouter 3x -> (Belle 1, Inge 3, Edy 4)
Inge 1x -> (Wouter 2)
Belle 1x -> (Floris 5)

Nog te stemmen:
Bas, Mark, Wessel, Lola, Ik


Wouter verdedigt zich tegen Belle, Edy en Inge: ik ben het eens met dat wolven graag elke gelegenheid aangrijpen om een burger verdacht te maken, maar then again, dit is pas de eerste dag.

@ Wouter
Vraag me wel af op welke uitspraak van Inge je precies doelt mbt je stem (zonder te quoten natuurlijk!)
Bas heeft mijn @ genegeerd zie ik, maar reageert wel op Wouter.

@ Inge
Fair enough.
Nog steeds ben ik het niet eens met je redenatie over Wessel. Je hebt in je post toch duidelijk gemaakt dat je geen zin had om beul te zijn dit spel, maar je het niet erg zou vinden om stemmen te krijgen. En later verduidelijk je dat je toch écht geen zin had. Tja.
En waar ziet Bas Marks stem als iets positiefs?

@ Floris
Wat viel je op dan aan Belle’s stempost?

Hmm meerdere stemmen op Wouter inmiddels. Ik kan me herinneren dat ik Wouter altijd standaard verdacht vind, dus ik heb geen idee hoe en wat op het moment. Vind zijn stem wel aan de zwakke kant.

Ben nog steeds benieuwd naar wat Wessel en Lola in te brengen hebben.

Ik wacht nog even af en dan zal ik ook mijn stem uitbrengen, maar voor nu neig ik naar Lola, omdat ze niet zoveel inbrengt als dat ze normaal doet (en goed is!).

Edit: ff wat dingen dikgedrukt

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Djamila »

Ik vind het jammer dat sommigen toch niet zo actief zijn, maar ik wil ook de stemming niet missen met nog maar één uur te gaan!
Mijn stem gaat dan toch naar Lola, met de reden dat ze niet zo actief is als normaal: haar post van vandaag zei vrijwel ook niets en dat ben ik niet gewend van haar.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Djamila »

Ik stem op Lola

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Wouter »

De uitspraak van Inge zet zich tegen mij af. En dat verantwoord ze nog eens naar Edy. Het is een vrij subtiele, toegegeven, maar bij Inge zegt dat me genoeg. Het is bijna deadline tijd en we missen nog wat stemmen.... Als ik mijn hachje zou kunnen redden door te veranderen zou ik dat doen, maar nee.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Edy »

10 man waarvan 4 er niet gestemd hebben voor de deadline. Dat is toch wel schandalig. Is niet leuk een spel spelen op deze manier. Ik wil het maar even gezegd hebben.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Lola »

Wow, dat er zoveel mensen nog niet gestemd hebben had ik ook zeker niet verwacht. Nu is de deadline wel flexibel, maar toch. Ik weet iig wel dat Mark het forum niet kan bereiken en zijn stem aan Hugo heeft doorgegeven. Hij heeft dus wel op tijd gestemd, ik weet alleen niet op wie. (Hij mocht mij van Hugo om een stemoverzichtje vragen.)

Zelf denk ik dat ik op Wouter ga stemmen. Wat mij bij hem al meteen opviel vandaag, was dat hij zei dat hij zich op dezelfde manier (half-)verkiesbaar stelde als Inge, terwijl ik zou zeggen dat hij zich wél verkiesbaar heeft gesteld en Inge niet. Inderdaad wel allebei een beetje half en niet heel zwart-wit, maar zeker niet op dezelfde manier als je het mij vraagt. En de meningen verschillen hier volgens mij ook over, maar deze opmerking deed me iig meteen twijfelen. Ik vind het wel een beetje sneu om Wouter er als eerste uit te stemmen, omdat hij er eigenlijk altijd wordt uitgestemd, of hij nu wolf is of niet, maar ik vind hem nu toch wel het verdachtste.

Ik vind het echt verschrikkelijk moeilijk om een post te maken zonder te quoten, dus ik laat het hier nu even bij. 😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Lola »

Ik stem op Wouter

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Lola »

Oh, nog een ding: ik heb niet heel helder of ik vaak samen heb gespeeld met Djamila de laatste tijd, maar iig: ik heb vaker momenten dat ik totaal niks zeg, dat heb ik zelfs nog genoemd toen ik me niet verkiesbaar stelde voor beul. Ik doe mijn best om wel gewoon actief te zijn want dat is voor iedereen veel leuker, maar soms lukt dat om een of andere reden niet. Gisteren was dat omdat ik een heel vermoeiende dag had die veel meer energie heeft gekost dan ik verwacht had, en daardoor was ik vandaag ook pas om half 4 uit bed. Hoe dan ook, dat Djamila zegt dit niet van me gewend te zijn vind ik een beetje raar, maar het sluit dan wel weer enigszins aan op andere vergissingen die ze dit spel al gemaakt heeft. Los daarvan begrijp ik uiteraard dat het irritant is als iemand niks zegt en deadlines mist (hoewel ik dat nu volgens mij niet gedaan heb).

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1 - Een Gruwel in het Zwembad

Bericht door Inge »

Korte reactie:
@Djamila
Bas zei dat in zijn eerste post van vandaag, hij gaf daar aan dat hij Marks stem eerder als iets positiefs zag.

@Lola/all
Oh, ik had de flexibele deadline opgevat als 'jullie moeten wel voor 17.00 uur stemmen, maar ik weet niet zeker of ik dan al thuis ben om het weer dag te maken.'
Dus niet als een 'zolang je stemt voordat ik thuis ben is alles best'

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”