Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Hugo »

Het vliegtuig is in rep en roer. De details van de discussie ontgaan je, maar het lijkt erop alsof verschillende mensen deze leidende rol wel zien zitten. De kale man naast je snurkt nog flink door, hem lijkt het ook te ontgaan. Het lijkt er uiteindelijk op alsof de fanatieke planner van het begin overtroefd is door een vriendelijk ogende dame. Jouw best. Gelukkig hoefde je niet je mond te openen, dat zou al te veel inspanning zijn. Je rekt je nog wat uit, terwijl de steward langskomt met je cola. Heerlijk, dat fêteren.

Met een doffe dreun komt het vliegtuig op de grond. Enkele mensen beginnen te klappen, maar gelukkig draaien ze hier niet zo'n aanstellerig overwinningsmuziekje, alsof het een prestatie is dat het voertuig doet waar hij voor gemaakt is. Zodra het vliegtuig geland is, kijk je uit het raam van je buurman, die nog altijd diep in slaap lijkt. De azuurblauwe zee ligt achter een strand dat parallel loopt aan de landingsbaan. Palmbomen staan her en der verspreid. Je voelt de tropische warmte bijna door de ramen heenkomen.
Als je uit het vliegtuigje stapt, staat er al een busje klaar, waar de anderen in zijn gaan zitten. Je pakt je koffer, en sluit aan. De lucht van een auto die te lang in de zon heeft gestaan komt je tegemoet - je wordt er een beetje misselijk van. Gelukkig hoeft het niet lang, zo groot is dit eiland niet. Op naar je bestemming: de rand van het zwembad.

~~~

Beste vakantiegangers,

Jullie zijn veilig geland op de bestemming, en hebben zowaar een Beul gekozen. Het was nog even spannend of het geen gelijkspel werd, maar dit is de officiële uitslag*:

Edy 3× (Djamila (2), Mark (7) en Belle (10))
Bas 2× (Edy (5) en Lola (6))
Inge 1× (Wessel (1))
Jorn 1× (Bas (3))
Floris 1× (Inge (4))
Lola 1× (Jorn (8))
Wouter 1× (Floris (9))

Wouter heeft niet gestemd en ontvangt een eerste waarschuwing. Foei! En ik was gisteren nog wel bij je langsgegaan. Doen we dus ook niet meer, als je dit ervoor terug krijgt ;-)
Edy is dus de Beul! Gefeliciteerd!
Het wordt nu nacht - de deadline voor de eerste lading nachtwezens ligt op morgen 19:00. De tweede lading nachtwezens (lees: de Heks) heeft een deadline op woensdag, 06:00 (yep, dat lees je goed, coschappen zijn leuk). De verwachting is dat de zon dan weer opkomt.

Welterusten :ninja:

* = Hugo is verschrikkelijk moe op het moment. Fouten in de uitslag zijn mogelijk en kunnen nog gecorrigeerd worden :angel:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Wouter »

Oh daar sta ik lekker op, word gebeld door een boze spelleider, tevens mijn zoon die me er op wijst dat ik de deadline heb gemist. Was even met iets heel anders bezig. Grrr

Anyway, gefeliciteerd Edy, of moet ik dat wel doen, beul is geen hele prettige taak. En Floris, dank je voor je stem. Ik zou op jou hebben gestemd denk ik, maar dat had ook niet uitgemaakt.

Ik beloof vanaf nu geen deadline meer te missen.

Edit: d/t foutje gefixt
Laatst gewijzigd door Wouter op 14 jul 2020, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Edy »

Tja Wouter, het is dat ik in principe geen stereotype uitspraken doe zoals "mannen kunnen ook geen twee dingen tegelijk", want anders had ik gezegd:" je ziet het maar weer: mannen kunnen geen twee dingen tegelijk! :lol: :lol: Maar goed, dat zeg ik dus niet :angel: :angel:

Je mag me best feliciteren, want misschien zie ik iets over het hoofd, maar de beul lijkt me een hele leuke rol! :-o :-o Ik weet de rol van het lynch slachtoffer en ik mag ook nog eens bepalen of ik het verstandig vind om mijn medeburgers hiervan op de hoogte te stellen! Misschien dat ik er werkelijk niets van bak (ben nog nooit beul geweest), maar het proberen is superleuk hoor! Ik ga naar eer en geweten mijn best doen. Dank aan Djamila, Mark en Belle voor hun vertrouwen.

Maar, eerst aan de alcoholvrije cocktail en op zoek naar de lokale dansleraar met wie ik even over de dansvloer wil zwieren.

Edit: leesteken toevoegen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
13 jul 2020, 22:05
* = Hugo is verschrikkelijk moe op het moment. Fouten in de uitslag zijn mogelijk en kunnen nog gecorrigeerd worden :angel:
Geldt duidelijk ook voor spelfouten ;-) ;-)

Wel knap van ons dat we allemaal tegelijk naast Wouter zaten, inclusief hijzelf. :tooth:

Gefeliciteerd Edy! En succes, want het lijkt mij ook zeker geen makkelijke functie.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Inge »

Gefeliciteerd Edy! Ik hoop dat je eerste keer beul zijn je goed bevalt :D Maar dat je niet té veel plezier ermee hebt, want dat klinkt dan toch weer een beetje luguber.
Ik denk in ieder geval dat je het prima gaat doen!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Mark »

GEFELICITEERD EDY :banana: :banana: :banana: :banana:

Ik hoop dat je het goed doet als onze beul. (als je nog tips nodig hebt ;-) i can help you)

Daarnaast ben ik blij dat ik mijn koffers weer heb :D gaat we nu de hele nacht in een bus zitten om naar ons hotel te gaan jeetje wat duurt dat lang..... Ik ben op vakantie. geen zin om in een auto te zitten :lol:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Djamila »

Zie net dat ik een foutje had gemaakt in mijn stemoverzicht: Floris moest toen ook nog stemmen.

@ Bas
Ik zie inderdaad dat ik geen reden heb gegeven: ik vind Edy een sterke speler en haar enthousiasme in haar kandidaatstelling vond ik positief. Verder is de enige reden dat ik haar post het beste over vond komen van degenen die tot toen hadden gepost. Nogmaals: ik stemde vroeg, omdat ik het niet wilde vergeten.

Gefeliciteerd Edy!! Ik heb er vertrouwen in dat je ons in goede banen gaat leiden.

Edit: twee keer vond in de zin
Laatst gewijzigd door Djamila op 14 jul 2020, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
13 jul 2020, 22:05

Wouter heeft niet gestemd en ontvangt een eerste waarschuwing. Foei! En ik was gisteren nog wel bij je langsgegaan. Doen we dus ook niet meer, als je dit ervoor terug krijgt ;-)
Wat hij er niet bij vertelt is dat hij er was om mijn auto te lenen 😉
Ho ho ho :xmas:

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Nacht 1 - Jetlag uitslapen

Bericht door Wessel »

Goedemorgen en gefeliciteerd Edy

Nog even wakker worden. Er is wel het een en ander gebeurd zo te zien

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”