Dag 0 - Het Vliegtuig

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Edy »

Bas zegt:
Edy die zich als beul kandidaat stelt, voelt ook vreemd. Ik heb niet het idee dat Edy haarzelf vaak als BM kandidaat opstelt. Dus het is opvallend als ze dit wel voor beul doet
Nee, ik stel mijzelf niet vaak kandidaat als BM, maar dat vind ik ook een heel andere rol dan beul. Voor mezelf vind ik het al heel plezierig om te weten wat de rol is van de gelynchte partij. Dus al om die reden begrijp ik eigenlijk niet dat niet iedereen beul zou willen worden. (En zijn dus diegenen die dat niet willen worden bij voorbaat een beetje meer verdacht bij mij.)
Hoe je dan vervolgens om gaat met die informatie is vers 2 natuurlijk, en dan snap ik op zich Bas wel die bij voorbaat nooit iets geloofd van wat ik zeg. Maar Bas, ik ben denk ik een van de meest open spelers hier. Als ik wat kan zeggen, dan doe ik het. Dat is beter dan spelers die te weinig zeggen omdat ze eigenlijk onzeker zijn en dus niet durven (voor het geval ze teveel zeggen). Of die het gewoon leuk vinden om geheimzinnig te doen..

Hoe dan ook, wie ik moet kiezen vind ik dan ook lastig. Floris en Mark vallen wat mij betreft een beetje in de categorie van de geheimzinnigheid. Wouter ook een beetje. Inge en Belle die niet willen maar toch eigenlijk wel...... een beetje zwalkerig.
Djamila zou kunnen, maar ze stemt heel snel op mij. Lief natuurlijk, maar als ik nu op haar ga stemmen als beul, dan wordt daar weer meteen een 1-2tje van gemaakt.
Lola en Jorn willen eigenlijk niet, dus makkelijk genoeg.
Blijft eigenlijk Bas over, die ik eigenlijk vaak verdacht vind, maar aan de andere kant wel als behoorlijk open zie. En dat is (mits hij goed is natuurlijk) wel een voordeel. En of hij goed is of niet is wellicht iets wat we snel kunnen weten. Dat de ziener de BM niet altijd meteen checkt dat hebben we gezien in de vorige spellen, maar de beul is wellicht een ander verhaal???
Dus Bas wordt het.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Edy »

Ik stem op Bas als beul

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Lola »

Ik ga ook op Bas stemmen. Ik vond zijn stem op Jorn wel een lichtelijk vreemde actie, maar ik begrijp op zich zijn toelichting erbij wel. Hij laat in ieder geval al zien dat hij goed nadenkt en kritisch bezig is, en hij is enthousiast!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Lola »

Ik stem op Bas als Beul

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Djamila »

@ Bas
Hoezo word je er benauwd van?
Niet echt veel mensen leken zin te hebben in het beul-schap ook. Bovendien is het al een paar keer voorgekomen dat ik de bm-stemming heb gemist, vandaar mijn vroege stem.

Vind jouw stem eerder opvallend, aangezien Jorn nog niks had gezegd.
'De rest stelt zich ofwel niet kandidaat ofwel 'ik-zeg-nee-maar-ik-wil-wel'-kandidaat. Op beide varianten wil ik ook liever niet stemmen.' Je gaat hiermee dus ook tegen jezelf in.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Mark »

ik moet nu ook gaan stemmen, werk tot vanavond 22:00

even kijken,
op dit moment hebben 5 mensen een stem.
wat mij niet veel uit maakt.

ik ga op edy stemmen meer omdat ik het haar gun :)

mijn stem is op niets gebaseerd wil gewoon snel van dit vliegtuig af en mijn koffers weer bij me hebben naar het hotel.


*steward Hugo zou ik nog een lekker cola zero mogen hebben en wat nootjes*
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Mark »

Ik stem op Edy als Beul
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Mark »

ik zou wel fijn vinden als iemand vanavond nog van te voren een lijstje maakt met stem overzicht voor het geval ik nog online kan komen net voor de stemming :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Djamila »

Stemoverzicht Beul-verkiezing:

Edy 2x -> (Djamila 2, Mark 7)
Bas 2x -> (Edy 5, Lola 6)
Inge 1x -> (Wessel 1)
Jorn 1x -> (Bas 3)
Floris 1x -> (Inge 4)


Nog te stemmen: Jorn, Wouter, Belle

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Jorn »

Ik wilde initieel op Edy stemmen, omdat ik haar een goede en betrouwbare speelster vindt. Maar aangezien ze al 2 stemmen heeft en ik de stem van Djamila snel en minder doorgrond vindt icm met dat Bas al zegt dat Edy zich niet vaak opgeeft doet me toch twijfelen.

Dat ik inderdaad een stem krijg zonder gepost te hebben vind ik dan ook weer ietwat vreemd van Bas...

Ik denk dat ik toch maar op Lola stem, ik heb een iets minder gevoel bij Djam/Edy/Bas. Sta neutraal over Mark, Inge Floris, Wouter en Belle.

Lola vind ik vaak een rechtvaardige en betrouwbare speler, dus hoop dat mijn vertrouwen niet misplaatst is
~Hertog Jorn~

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”