Dag 0 - Het Vliegtuig

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Jorn »

Ik stem op Lola als Beul
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Floris1987 »

Toch intressant dat je in je hoofd hebt dat het zondag is en dat je nog een dag hebt en dit niet zo is 8-| .
Nou even teruglezen en stemmen
Laatst gewijzigd door Floris1987 op 13 jul 2020, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Floris1987 »

we missen de stem nog va wouter Belle Jorn en mijzelf.
Het staat nu 2-2-2-1-1.
Natuurlijk wil ik zelf nog heel graag bm/beul worden dus ga ik op iemand stemmen die nog geen stem heeft
Laatst gewijzigd door Floris1987 op 13 jul 2020, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Floris1987 »

ik stem op wouter als beul

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Belle »

Oef, ik vind dit wel lastig. Eigenlijk vertrouw ik niemand die zich verkiesbaar stelt echt, al is dit natuurlijk nog wel wat vroeg in het spel. Ik ben misschien wat aan de late kant, maar dat was omdat ik eerste iedereens praatje wilde lezen en vandaag erg weinig tijd had.
Ik was geneigd om op Edy of Djamila te stemmen, zij geven mij de beste vibes, maar, het valt inderdaad op dat Djamila al vrij vroeg stemt. Hoeft niet perse verdacht te zijn, maar doet haar wel opvallen.
Ik denk dat ik mijn stem toch maar naar Edy laat gaan en we zullen wel zien of dat inderdaad een goede keuze blijkt te zijn.

@Edy, ik ga voor de "ik wil niet, maar eigenlijk wel" optie, omdat ik inderdaad wel heel graag die informatie wil hebben en zoals je zelf al zegt, dat zou iedereen moeten willen. Maar ik weet ook van mezelf dat ik waarschijnlijk niet de meeste geschikte persoon ben om met deze informatie vertrouwd te worden. Zo heb ik ook nog nooit met de beul gespeeld, dus ik betwijfel hoe handig het is dat ik in mijn eerste potje met beul direct de beul ben.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Belle »

Ik stem op Edy als beul

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Bas »

@Inge
Haha, ik kan me voorstellen dat je het wel leuk vindt, maar je denkt dat het niet verstandig is. Dat verklaart dan ook dat je je impliciet kandidaat stelt.

@Edy
Ik ben het met je eens dat je een van de meer open spelers bent. Helaas, ben je daarbij ook een van de gehaaidere spelers. Dus zeker als je wolf bent, wil ik jou niet als beul. Waardoor ik het toch wat eng vind om voor beul op je te stemmen.
Djamila schreef:@ Bas
Hoezo word je er benauwd van?
Niet echt veel mensen leken zin te hebben in het beul-schap ook. Bovendien is het al een paar keer voorgekomen dat ik de bm-stemming heb gemist, vandaar mijn vroege stem.

Vind jouw stem eerder opvallend, aangezien Jorn nog niks had gezegd.
'De rest stelt zich ofwel niet kandidaat ofwel 'ik-zeg-nee-maar-ik-wil-wel'-kandidaat. Op beide varianten wil ik ook liever niet stemmen.' Je gaat hiermee dus ook tegen jezelf in.
Ik wordt er benauwd van omdat je geen reden geeft. Er waren nog 4 mensen die iets van zichzelf moesten laten horen, Mark en Floris willen beide vaak bm/beul zijn, dus ik wil graag weten waarom je voor Edy koos als beul. Zeker omdat de beul best veel macht in zijn/haar handen heeft in het spel.

Oké, Wouter is nu de enige die nog moet stemmen en het is 3-2 tussen Edy en mij.
Een eventuele stemwisseling van mij heeft geen zin, omdat ik daarmee niet mezelf beul kan maken. Had ik anders van stem gewisseld, weet ik niet. Als Edy goed is, denk ik dat ze wel een goede beul is. Het probleem is dat ik Edy haar speelstijl gewoon snel verdacht vind, waardoor ik dus niet weet of ik haar kan vertrouwen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 - Het Vliegtuig

Bericht door Hugo »

Deadline!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”