Inschrijvingen

Luilekkertijd op een tropisch eiland!
Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Inschrijvingen

Bericht door Willemijn »

Wanneer wil je beginnen? Ik ben ivm vakantie van 18 t/m 25 juli weg, dus ik denk dat ik deze ronde beter over kan slaan.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Inschrijvingen

Bericht door Hugo »

Mmm, ik denk ergens volgende week? Woensdag of zoiets.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Inschrijvingen

Bericht door Jorn »

Ik ben erbij, maar ben zelf 14-18 juli hiken en zal dan niet echt kunnen spelen. Dus k weet niet of hier later begint maar anders zal ik die dagen in de avond wel online komen maar waarschijnlijk minder actief zijn. Verder heb ik nu tijd (en excel, dankjewel Kayan) en zal mezelf niet nogmaals offeren zoals voorheen :') Al doende leert men, al ben ik schijnbaar traag van begrip.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Inschrijvingen

Bericht door Bas »

1. Inge
2. Floris
3. Mark
4. Wessel
5. Wouter
6. Edy
7. Belle
8. Lola
9. Djamila
10. Jorn
11. Bas

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Inschrijvingen

Bericht door Hugo »

Mmm, het loopt nog geen storm, en dat met zo'n fantastische aanbieding! Zaterdag vertrekt het vliegtuig, dus ik hoop nog enkele passagiers te zien :-)

(@ Jorn
Het is natuurlijk oké een paar dagen iets minder actief te zijn; zolang het je lukt om even te kijken moet het te doen zijn)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Inschrijvingen

Bericht door Jorn »

Nee ik zal zeker iedere dag wel gewoon even online kunnen zijn, ik ga er niet van uit dat ik geen bereik heb in de Ardennen daar. Dus zal zeker in de avonden wel even een half uurtje oid kunnen pakken om bij te lezen/stemmen e.d. Maar meer dat ik dan geen ellelange analyses kan geven die dagen :P
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Inschrijvingen

Bericht door Hugo »

Goed, het vliegtuig vertrekt!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 10 - All-Inclusive”