De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Jorn schreef:
23 jun 2020, 21:49
Ah mhm, ja je had die informatie maybe wel eerder kunnen lekken :p
Haha, sorryyy, fair enough. Was gewoon te bang dat jullie me er gelijk uit zouden gooien, beetje te snel gedacht waarschijnlijk, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere ;-)

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Oke, help, ik zie nu dat Kayan vrij gevaarlijk is hahaah, misschien ook een leuke prooi! Denk jij dat de beschermer (indien die erin zou zitten) eerder Kayan of Edy (of een ander) zou beschermen?

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Nee ik denk dat ik nog wel een dag doorkom

Eigenlijk alleen kayan is nogal gefocussed op mij, maar ik blijf het maar wat vaagjes houden.
Dus tenzij het ineens heel warm onder mijn voeten wordt zou ik dat misschien opperen, maar dat is ook onlogisch aangezien ik daarna alsnog de sjaak ben en er geen wolven meer zijn, omdat jij dan ook uit het spel ligt.

Dus ik denk dat we het voor nu gewoon even zo moeten laten; maar nee ik denk dat je een wolvenjong juist later in het spel pas moet gebruiken als de balans dichter bij 50/50 komt zodat je de weegschaal ineens een bepaalde kant op kunt duwen.

maar als Edy jou bekijkt denk ik inderdaad wel dat er 'wolvenjong' komt te staan, dat kan betekenen dat ze huiverig is om jou er uit te werken. Maar ik zie je natuurlijk liefste niet vertrekken, en als het moet door een lynching in plaats van dat ik je moet offeren.

Maar we moeten even scherp blijven en het aankijken.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Als ik de beschermer was had ik wel door dat Edy de ziener zou zijn (denk ik?)

Maar we weten natuurlijk niet of ze die al eerder beschermt heeft, we zouden initieel al Edy opvreten natuurlijk maar dat is niet gebeurd omdat Matthijs er even tussendoor kwam. MAar afgelopen nacht zal er natuurlijk whoever beschermd zijn die niet op de gevarenkaart ligt zodat de beschermer keuze heeft over alle belangrijke rollen.

Maar ja Kayan is scherp en gevaarlijk al vanaf het eerste moment hijgt ze in mijn nek. Als ze actief mensen gaat oplaaien tegen mij weet ik nog steeds niet of het slim is haar eruit te werken, dat werkt de verdachtmaking op mij weer in de hand.

Maar ja ik zou het liefste edy of kayan zien vertrekken ja.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Maar als ik het goed begrijp, aangezien jij hier en daar ook wel als veracht wordt aangestipt, kan ik als jij eruit gestemd wordt alsnog 2 mensen vermoorden de nacht erna? (in andere woorden de lijftwacht omzeilen?)
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Jorn schreef:
23 jun 2020, 22:03
Maar als ik het goed begrijp, aangezien jij hier en daar ook wel als veracht wordt aangestipt, kan ik als jij eruit gestemd wordt alsnog 2 mensen vermoorden de nacht erna? (in andere woorden de lijftwacht omzeilen?)
Ik denk het wel, dit is de omschrijving van mijn rol; "Het Weerwolvenjong is een Weerwolf en hij wordt ’s nachts ook wakker met de andere Weerwolven. Als het Weerwolvenjong vermoord wordt, dan mogen de Wolven twee slachtoffers maken de volgende nacht. De Weerwolven mogen er ’s nachts voor kiezen om het Wolvenjong te offeren. Alle Wolven én het Wolvenjong moeten het hiermee eens zijn. In ruil voor dit offer mogen de Weerwolven direct twee spelers kiezen die die nacht doodgaan samen met het Wolvenjong."

Dus ik denk dat jij dan twee spelers mag aanwijzen!
Jorn schreef:
23 jun 2020, 22:02
Als ik de beschermer was had ik wel door dat Edy de ziener zou zijn (denk ik?)
Ja dat dacht ik dus ook, maar toen begon Edy opeens over dat ik haar 'onder de bus had gegooid' (ik weet niet in hoeverre je dat meegekregen hebt op het einde). Like, Edy, kom op zeg, als dat niet opviel weet ik het ook niet meer. Daarnaast gaf ik niet eens haar naam, dus ze maakt het zichzelf op deze manier ook wel moeilijk, haha

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ja, nou, ik wil gewoon echt voorkomen dat wij nu een slachtoffer aanwijzen, en die persoon vervolgens beschermd wordt óf zichzelf zou redden (like, als in een heks ofzo.). Wanneer dat zou gebeuren kunnen we er echt wel naar zwaaien... dus Edy of Kayan is en blijft een groot risico, het is maar even afwegen hoeveel het waard is hen proberen af te slachten. Wat denk jij?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

NynkeB schreef:
23 jun 2020, 21:53
Nou kijk, stel Edy bekijkt mij vannacht (als ze de ziener is), weet ik even niet of zij mij dan ziet als 'wolf' of als 'wolvenjong' (@wouter, zou jij dit misschien kunnen vertellen?)
De ziener ziet alleen goed of slecht.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ahhh.... hmmm... :-( Dit is wel een beetje vervelend.
Dank voor je reactie Wouter!!

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Tjsa ik vindt het lastig te zeggen, ik ben geen doorgewinterde weerwolver, online of in het echt, om hier heel veel nuttigs over te zeggen eigenlijk.

Alsnog denk ik gewoon dat we op safe moeten spelen en wil ik je het liefste gewoon in leven laten, en mezelf ook. Gelukkig zijn er nog voldoende mensen die elkaar totaal niet vertrouwen, dus er is nog wel wat rek.. maar ja de uiteindelijke keuze bij onze maaltijd moeten we wel even goed voor gaan zitten. Zeker omdat zoals je zegt er mensen beschermd kunnen worden.
~Hertog Jorn~

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”