De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Ik kan hem even respijt geven maar niet veel.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Dat snap ik heel goed Wouter, mijn excuses voor dat het zo moet verlopen.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Hier is wat ik doe, omdat ik denk dat dat het minste gevolg heeft voor het spel. Ik neem aan dat jullie Edy kiezen, ik kan je nu vertellen dat die aanval mislukt, dus morgen is er geen slachtoffer. Dat geeft Jorn een kans om terug te komen en weer gewoon mee te doen. Ik hoop dat hij voortaan stemt voor hij zijn pretsigaret of drank aanraakt. Ik kies deze oplossing omdat de het spel dan door kan gaan en de andere spelers niets merken. @Jorn, vervangen kan gewoon niet, ik kan niet een speler ergens vandaan toveren. Iedereen die is afgevallen of nog afvalt weet te veel. En door je aan te melden vind ik dat je ook een verantwoordelijkheid hebt om vol te houden.

Wil je me dan ook je 06 geven, dan kan ik of Nynke je benaderen als je een deadline dreigt te missen.

Nog een verzoek: jullie weten dat dit nu gaat gebeuren en vraag daarom om in het spel niets meer te posten tot het ochtend wordt.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Dank Wouter voor het meedenken! Ik zal zeker ingaan op je verzoek en tot het weer ochtend is niets posten! ;-)

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

godver sorry beiden, ja ik wilde edy het liefeste er uit

het spijt me, mn middag was drukker dan verwacht en elke woensdag avond ben ik compleet bezet tot 12:00 ik lees even en reageer dan verder..
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Oke, nja dat is dan inderdaad een oplossing.

Verder; 06-39147831, ben altijd via whapp te bereiken, bellen hoef je niet te proberen want dat mis ik toch altijd (heb geluid of trillingen niet aanstaan, wordt daar nogal onrustig van).

Maar ja ik wilde voor Edy gaan al was dat dus zoals gedacht een groot risico.. maar we zullen zien hoe het verder loopt. Sorry Wouter, vandaag liep even wat stressvoller dan geplanned.

En heb verder nog geen pretsigaret aangeraakt vandaag :p Maar ik snap je frustratie wel, want je steekt een hoop tijd/energie/moeite in het managen van dit spel. Dus het spijt me dat ik niet alert was op de deadline. ook de tip van Kayan over Excel ga ik in gebruik nemen en verder ga ik een alarm zetten voor volgende deadlines om dit te voorkomen. Maar ik snap oprecht wel dat je misschien een beetje pissig bent op me :/
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Het is al goed. Fijn dat ik je nummer heb en het spel door kan gaan. Jullie aanval is dus mislukt (voor de goede orde, om een spel-reden, niet om het missen van een stemming). Denk alvast na over de volgende aanval. Ik wil dat graag zondag, 18:00 horen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Ik zet een timer :p
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

oke ik heb nooit met zoveel extra rollen gespeeld;

maar ligt het aan mij of spelen sander en mariska en nog een stel anderen onder een hoedje? er moet toch wel een 2e kamp spelers zijn die bezig is momenteel met iets?

Sander is denk ik vrij duidelijk de lijfwacht of weet wie de lijfwacht is, want ze weten dat Edy beschermt is. Maar ik kan er momenteel nog niet veel logische conclusies over trekken..

maar het valt me wel op dat ik tussen heel wat spelers nu al een connectie heb gevoeld/gezien.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Jorn, je hebt het V-woord genoemd, ik zal je moeten laten sterven.
Ho ho ho :xmas:

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”